Rozdział 21

878 29 12
                                    

Po powrocie z treningu chłopaków, wróciliśmy do hotelu idealnie na porę obiadowej, a po obiedzie Lando zaproponował spotkanie u niego w pokoju w takim samym towarzystwie jak wcześniej, oczywiście bez osób nieobecnych w ogóle w hotelu. Najgorszą rzeczą podczas tego spotkania było to, że musiałam szybciej opuścić pokój Brytyjczyka, ponieważ musiałam dokończyć jeszcze moją piosenkę. Nawet kiedy wszyscy mnie przekonywali, że nawet bez poprawek będzie hitem to i tak stanęłam na swoim, dlatego właśnie w tym momencie siedzę śpiąca na łóżku, a no moich kolanach leży komputer. Mimo różnych poprawek nadal mi coś nie pasowało, ale pytanie czy ja już jestem zrzędliwa przez zmęczenie. Sięgnęłam po telefon, ale kiedy zobaczyłam godzinę na wyświetlaczu myślałam, że walnę. Moi drodzy jest godzina 4:04 jaka pięknie godzina. Zaczęłam aktualizować moją relację na instagramie, aby poinformować o jutrzejszej premierze piosenki.

 Zaczęłam aktualizować moją relację na instagramie, aby poinformować o jutrzejszej premierze piosenki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ciężkim krokami poszłam do łazienki, aby ogarnąć mój wygląd. Kiedy spojrzałam w lustro to poczułam zniechęć sama do siebie, wyglądałam jakbym była chora przez tydzień, włosy całe poplątane i sklejone ze sobą, ogromne cienie pod oczami, pusty wzrok oraz bardzo blady wygląd mojej skóry. Ogarnęłam moją rutynę oraz ubrałam się w piżamę, z cichym łoskotem opadłam na łóżko, szczelnie okryłam się kołdrą i wtuliłam się małe ciałko Honey, która spała na jednej z poduszek od dobrych 3 godzin.

Rano co dziwne nie obudził mnie mój budzik, a światło, które dochodziło z nie do końca zamkniętej rolety okna. Nadal nie wyspana przetarłam rękami oczy, kiedy już się trochę rozbudziłam poczułam, że coś opiera się swoją masą o moją nasadę głowy i to coś się zaczyna ruszać. Widzę tutaj, że nie tylko ja jestem w stanie średniego kontaktu, sięgnęłam rękami za tył mojej głowy aby chwycić intruza mojej głowy, co udało mi się za pierwszym razem i przeniosłam ją na mój brzuch , długo i tak na mnie nie siedziała, bo po jakiś 5 minutach zaczęła miałczeć o jedzenie. Dłużej niż minutę nie mogła znieść tego miałczenia, więc dałam jej to o  co tak "dzielnie walczyła".  Po ogarnięciu się w łazience, żeby wyglądać jakbym spała jak śpiąca królewna musiałam nałożyć dosyć sporą warstwę korektora pod oczy. Włosy szybko umyłam, rozczesałam oraz wysuszyłam, na końcu tylko lekko je pofalowałam i zostawiłam rozpuszczone. Ubrałam się dzisiaj uwaga nie w czerwony outfit, tak przekonałam się już do tego koloru, ale jak chodzisz w nim na okrągło to po czasie masz dosyć, dlatego postawiłam na coś ładnego, ale luźnego.

 Ubrałam się dzisiaj uwaga nie w czerwony outfit, tak przekonałam się już do tego koloru, ale jak chodzisz w nim na okrągło to po czasie masz dosyć, dlatego postawiłam na coś ładnego, ale luźnego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Two Different Worlds / Charles LeclercOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz