סליחה שלקח לי המון זמן לעלות פרק
תהנו❤️פרק 25
"אני רוצה לעלות לגלגל ענק שוב!" צעקתי לג׳ייד והוא צחק. "זאת כבר פעם שלישית!" "אבל זה כיף!" "הפעם אני בוחר את השירים" עשיתי לו פרצוף לא מרוצה אבל הנהנתי מהר. "קר לך?" שאל והנהנתי "אמרתי לך להביא סווצ׳רט! קח" הוא אמר והביא לי את הסווצ׳רט שלו. הלכנו לתור של הגלגל ענק שוב. "מייקל? לוק? מה אתם עושים כאן?" "לוקאס, ג׳ייד.. היי" "מה אתם עושים כאן? ביחד?" שאלתי שוב "אנחנו בדייט" ענה לוק מהר ובשמחה. "ומה אתם עושים כאן?" שאל מייקל "גם אנחנו" ענה ג׳ייד "מה?" שאלנו אני ומייקל ביחד. "כן אנחנו בדייט השני שלנו כבר. לא כך?... בייב" רציתי לצחוק כמו מטורף. אני מכיר את ג׳ייד ויודע שהוא ממש לא רוצה אותי. למען האמת הוא בקטע של אמה. "כן בייבי" "וואלה.." "כן" "אני לא מאמין לזה" אמר מייקל. הרמתי לכיוונו גבה. "לא באמת אכפת לנו אם אתה מאמין או לא. וחוץ מזה" עליתי על קצות אצבעותיי והצמדתי את שפתיי לשל ג'ייד. אני והוא התנשקנו כבר כמה פעמים. בצחוק כמובן, ככה גם היה כשאני ואיידן היינו ביחד. הוא החוויר. "אז... אתם בי-" הוא הפסיק לדבר, לקח נשימה. "ביחד?" הנהנתי. "ומה עם איידן?" "מה איתו?" שאלתי "אתה לא... לא אוהב אותו יותר?" כאן *התעצבנתי*. "אני תמיד אוהב אותו מייקל. ולא שזה עניינך אבל איידן תמך בכך שאם הוא ימות אהיה עם ג׳ייד. אל תתערב בדברים שלא שלך אם אתה לא רוצה לחטוף" -איידן באמת רצה שאני וג׳ייד נהיה ביחד. אבל רק כי הוא פחד שאשאר לבד.- הוא נרתע קצת לאחור. לא בגלל הפחד. אין מצב שהפחדתי אותו. הוא נרתע כי הוא לא מכיר אותי במצב הזה, אף פעם לא דיברתי אליו ככה. "תגיד לי כשאתה חוזר לעצמך אוקי? לא מתאים לי לדבר איתך כשאתה ככה" אמר והם באו ללכת "כשאני ככה?!" צעקתי עליו "אין לך שום זכות לשפוט אותי! אתה התעלמת ממני כבר כמעט שבוע. הדבר היחיד שרציתי זה להזמין אותך לאזכרה כי אתה היחיד שעוזר לי להירגע! אבל אכפת לך רק מעצמך! הפלת פצצה וברחת! אתה רוצה להיות עם לוק? תהיה עם לוק זה לא פאקינג מעניין אותי. אבל אני מזהיר אותך מייקל אני לא המשחק שלך!" הוא נראה מתחרט. "רצית להזמין אותי לאזכרה? כי אני היחיד ש... שמרגיע אותך? ואני... ואני התעלמתי ממך?" "אתה שואל?" "א-אני מצטער לוקאס אני לא... אני ל-" "לא אכפת לי יותר. רק תתרחק ממני אוקי?!" לקחתי את היד של ג׳ייד והלכנו.
YOU ARE READING
the stars
Random*סיפור גמור* "יש אנשים שמפחדים מהמוות אני מפחד מהחיים " היי, קוראים לי לוקאס אשטון לֵאוקראינה בלאק. אתם יכולים לקרוא לי לוקאס. או לא לקרוא בכלל. וזה סיפור המוות שלי. טוב לא זה לא. "אתה חושב שאי פעם אצליח לאהוב שוב אם תלך" הוא חייך "אני בטוח שתצליח...