פרק 11

109 13 15
                                    

פרק 11
"אתה מתחמק ממני" שבוע עבר, התחמקתי ממייקל כל השבוע, הסברתי לאמה למה, האמת שהיא הבינה. מה שלא ממש ציפיתי שיקרה. התגובה שלה הייתה משהו כמו "באמת זה די מובן ועכשיו בוא לצבוע לי את השיער אחרת אוכל לך את כל האוכל" ציפיתי למשהו כמו 'אידיוט מה אתה עושה?!'. מפתיע אני יודע. "אני? מתחמק ממך? מה פתאום מייקל אל תהיה מגוחך ועכשיו יש לי שיעור אז, ביי." אמרתי והתחלתי להתקדם. הוא עצר אותי ותפס בידי. "כן?" שאלתי כשהוא סובב אותי אליו. "אתה לא הולך לשיעור. אנחנו הולכים לדבר" אמר למשך אותי לכיוון הביתן, "תעלה לחדר שלך ותביא את הצבעים והציור הלא גמור של האגם." הנהנתי באיטיות והלכתי להביא, מנסה למשוך כמה שיותר זמן. לאחר מכן הוא משך אותי לכיוון האגם והושיב אותי על הדשא. "למה אנחנו כאן?" "כדי שתצייר את ההמשך של הציור" אמר. הסתכלתי עליו בשאלה, ברור שלא בשביל זה אנחנו כאן. בכל זאת לקחתי את הציור והמשכתי. אחרי רבע שעה בזמן שאני מצייר את העץ הגדול הוא התחיל לדבר, "רוצה לספר לי למה התחמקת ממני כל השבוע?" שאל והתסכל עלי. כאילו בוחן את תגובתי, "אמרתי לך כבר לא התחמקתי." הוא גיחך "באמת לוקאס תעבוד על מישהו אחר." נאנחתי. "אני- אתה תחשוב שאני מגוחך" קטעתי את עצמי. "אני מבטיח שאני לא" שחררתי נשימה שלא ידעתי שהחזקתי והתחלתי לדבר. "אני מרגיש כאילו אני נותן לך להיכנס לי ללב יותר מידי מהר. זאת אומרת, אף פעם לא הייתי ככה עם מישהו חוץ מאיידן ואני יודע שאני והוא היינו זוג ואני ואתה לא אבל זה עדיין מרגיש לי כאילו אני-" הפסקתי לדבר, היה לי קשה מידי להגיד את זה בקול. "כאילו אתה מחליף אותו" אמר הנהנתי. הוא חייך את החיוך המפורסם שלו. "לוקאס, אני מבטיח לך, אני לא מתכוון להחליף את איידן. לא עכשיו ולא אף פעם." אני כמעט בטוח ששמעתי בסוף משהו כמו 'גם כשנהיה ביחד אהיה אני לא הוא' אני בטח מדמיין. "תודה" הוא חייך אלי "לא משנה מה יקרה בני לבינך, לא אנסה להחליף את איידן, אהיה עצמי." הנהנתי אליו. "וחוץ מזה אתה גם אוהב את לוק אז זה לא שנהיה זוג. לא שאני רוצה כן" אמרתי בצחקוק "כן... את לוק."

the starsWhere stories live. Discover now