פרק 20

82 13 8
                                    

פרק 20
*עדיין בעבר*
חודש עבר מאז שאני ואיידן ביחד. ג׳ייד קיבל את זה ממש טוב. כרגע הוא אצלי אנחנו רואים סרט אימה וסתם מדברים. "לא אל תיכנסי לשם! אמרתי לך לא להיכנס לשם! דמות מטומטמת" צעק ג׳ייד. צחקתי עליו כמו מטורף "מה אתה צוחק דביל" אמר ושפך עלי את המים שהחזיק "אתה לא עשית את זה עכשיו!" "האמת שכן!" לקחתי את הקולה ושפכתי עליו, "הו לא אתה לא!" הוא לקח את העוגה שהכין. דרך אגב היא הייתה ממש דוחה. וזרק אותה עלי. לקחתי את הקצפת שקנינו וריססתי עליו. ככה זה המשיך עד שנגמר לנו מה לזרוק אחד על השני "מי שמגיע אחרון לבריכה הוא המכנס האדום של איידן!" הוא רץ לבריכה שבחוץ "היי!" צעקתי והתחלתי לרוץ. נכנסו לבריכה צוחקים ומדברים.
*כעבור חצי שנה*
לפני שבוע, איידן התמוטת. שלחו אותו לבית החולים, רק אז הוא סיפר לנו שיש לו סרטן. בכינו, הרבה. אני וג׳ייד לא עזבנו את בית החולים לרגע. ג׳ייד כרגע ירד להביא לו אוכל. "על מה אתה חושב?" נשכבתי לידו "עליך" "ומה אתה חושב עלי?" "שאני אוהב אותך" נאנחתי "מה קרה?" שאל "אתה חושב שאי פעם אצליח לאהוב שוב אם תלך?" הוא חייך "אני בטוח שתצליח" "אני לא רוצה לאהוב מישהו אחר" לחשתי והתכרבלתי לתוכו. "אל תדאג אני אכין לך מלא פוסטים שלי, אתה לא תשכח אותי אף פעם. אדביק תמונות שלי בכל מקום" צחקקתי. ג׳ייד חזר ונשכב לידינו. "אתם החברים הכי טובים שלי בעולם אתם יודעים את זה?" שאל "גם אתה שלנו ג׳ייג׳יי" הוא חייך והתכרבל איתנו. יום אחרי זה איידן מת והחדר שלי, היה מלא בתמונות.

the starsWhere stories live. Discover now