Chapter: 7

53 9 4
                                    

"Болсоон" гэх чимээгээр аяархан нүдээ нээхэд цагаан тааз хамгийн түрүүнд үзэгдэв. "Эмчилгээ дууссан одоо эмчрүүгээ очиж болноо."
--------

"Миний гэдэс өвдөөд байна....Надад эм хэрэгтэй байна шүү дээ.....намайг сонсож байна уу би өвдөөд байна гэж хэлээд байна, тэсэхийн аргагүй өвдөж байна."

Ээж "Би чамд итгэх юм шиг байна уу. Өрөөндөө ор аавыгаа ирэхээр хамт эмнэлэг яв."

"Би тэсэж чадахгүй нь, та яагаад надад ингэж хангаад байгаа юм........... Ядаж Мин У ахыг дуудаад өг лдөө. Гуйя"

Ээж "Харин яагаад чиний амнаас олигтой үнэн үг гардаггүй юм. Чиний уйлан дугарах чинь надад таалагдахгүй байгаа болохоор явж үз чамайг одоо харамааргүй байна."
-----------
Ээж "Ухаан орчихсон уу. Эмч хагалгааг амжилттай болсон гэж хэлсэн дараа долоо хоногт эмнэлэгээс гарна. Тэр хүртэл тэвчээртэй тэсэж үзээрэй дээ охин минь."
-----------
Ээж "Яагаад ийм сул дорой биетэй байдаг байна аа. Би лав чамайг ингэж төрүүлээгүй. Бурхан надад яасан ч их хатуу хандаж байна даа."
----------
Ээж "Чамайг миний охин гэж хэлэхээс одоо ичиж байна. Зүгээр яваад өг."
----------
Ээж "Чамаас л боллоо."

"ОДОО ХАНГАЛТТАЙ ЮМ БИШ ҮҮ. Би хэр удаан тэвчих ёстой юм. Яасан болоод надаас үхсэн хүнийг нэхээд байгаа юм, би үнэхээр залхаж байна. Та нэг удаа ч болтугай намайг яаж байна гэж асууж үзсэн юм уу. Би таны хувьд хэн юм!!!! Намайг ад үзэх байсан юм бол яах гэж төрүүлсэн юм. Танд хэлэхийг хүсээгүй дотроо ямар их шаналж явж байсныг мэдэх үү. Яах гэж төрүүлсэн юм бэ? Ингэж амьдрахаа мэдсэн бол би хэзээ ч энэ амьдралыг сонгохгүй байсан."

Ээж "Зайл."

"Та аавыг минь өөд болоход ингэж гашуудсан уу? Би жоохон байсан ч бүгдийн санаж байна. Таны нүднээс дусалч нулимс гараагүй. Та намайг аймшигтай гэсэн яг үнэн дээ би танаас энэ бүхнийг сурсан. "
Юм бодолгүй хатуу үг хэлдэг занг нь би мэднээ. Тиймдээ ч би чимээгүй тэвчсээр ирсэн. Заримдаа өөрийн мэдэлгүй амнаас үгс урсаад гарчидаг шүү дээ сэтгэлээсээ биш зүгээр л уур бухимдлын үгс гэж найдна. Надад байгаа ганц гэр бүл минь шүү дээ.
-----------

Жимин "Энэ тос гаднаас цөөн тоогоор хааяа орж ирдэг юм. Энийг бугуйндаа бас гэдэснийхээ сорив дээр түрхээрээ, их сайн болохоор хэд хоногоос шууд үр дүнгээ өгнө."

▫ENDING▫||BTSWhere stories live. Discover now