Sam
Jak jsem si jen mohla myslet, že by byl jiný, než ostatní?
To jsem se tak rychle nechala ovládnout jeho hlasem a očima?
Samantho, jak můžeš být tak blbá?!
Co si jako myslel?!
Že tam budu stát a usmívat se, jako by se nic nestalo?!
Tak to ani omylem.
Tahle část mně je už dávno pryč.
Zemřela. Nechala jsem ji za sebou v Kanadě. Nepustím ji znovu do svého nového života. Tentokrát už ne. Teď už takovou chybu neudělám.
Teď jsem starší, silnější a rozumnější, než kdysi.
Nenechám si srát na hlavu!
,,Kde ses tohle naučila?" Zeptá se Grace, když na okraj skleničky napíchnu plátek citronu a postavím ji na bar, kde si ji vezme nějaká dáma s ohnivými vlasy.
,,Dělala jsem v jednom baru nahoře bez." Usměju se a Grace, která právě podstrčí dvěma chlápkům sklenice s Martini, vyprskne smíchem.
Natáhnu se po zelené láhvi a začnu rozlívat. Dnešnímu večeru vládnou jägerbomby. Je tu narváno, jelikož většinu lidí tady teď tvoří svatebčani, kteří přijeli už dneska večer. Natáhnu se do ledničky pro plechovky a v duchu nadávám nad tím, kdo vrazil celou krabici až do vrchního regálu.,,Tak to bych do tebe neřekla!" Zakřičí, aby přehlušila Firestone od Kygo a velkým prostorem baru projedou záblesky modrého světla reflektorů.
,,Co, přestaneš se se mnou bavit?" Prohodím a zastrčím si vlas za ucho, když podstrčím jedné partě jejich hotové panáky.
,,Ne, to vůbec!" Vyděsí se.
,,Jen bych to do tebe neřekla." Dodá.
Déjà vu?
Přesně tohle mi řekl před pár dny Alex.
,,Bylo to mezi školou. Po večerech jsem si vydělávala na školu. Platili tam slušně." Pousměju se nad tím a naliju mimózu do flétnové sklenice, která se světlem zbarví do zelena.
,,Prosím!" Usměju se na slečnu se silně podmalovanýma očima, která si ji ode mě vezme s rudou slánkou. Hned jí to připíšu na účet.
,,Já bych na něco takového neměla odvahu." Řekne.
,,Nešlo o odvahu. Já prostě neměla na výběr, jestli jsem chtěla přežít." Přiznám a otřu si rychle předloktím mokré čelo.
,,Samantho, došly nám citróny, jenom pro ně doběhnu!" Zavolá na mně Grace.
,,Jasně!" Zakřičím ve chvíli, když mi reflektor ozáří žlutě obličej.
,,Slečno, brandy, prosím!"
Zvednu hlavu a při pohledu na něj se mi sevře žaludek.
Vztekle odzátkuju karafu, popadnu čistou skleničku a obojí postavím na bar před něj.
,,Prosím," Věnuji mu ztuhlý úsměv a jeho očí potemní.
ČTEŠ
Sparkle [POZASTAVENO]
Literatura KobiecaKdysi mi někdo řekl: ,, Jednou tě někdo obejme tak pevně, že všechny tvé rozbité kousky do sebe zpět zapadnou." A víš co je na tom nejlepší i to nejhorší? Já tomu po tom všem pořád věřím.... Kdysi Tvoje, S. Sparkleová !Všechno je to fiktivní! PS: Pr...