5

53 3 0
                                    

Sam

Přijdu k front office, jejíž pult je mramorový se zlatými pásky. Celý interiér je svěží a moderní a sladěný do bílých a zlatých barev a dřeva. Je to fakt stylový. Okna od podlahy až po strop s výhledem na hory a jezero.
Naleštěné podlahy, lobby nary, vedle kterých stojí buď křesla nebo gauče potažené světlou kůží. A celému tomu dodává útulnost obrovský příjemný krb naproti francouzským oknům. V tom obřím prostoru si připadám hrozně malá.

 V tom obřím prostoru si připadám hrozně malá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pics: Hotelová recepce

,,Myslím, že to měly být lilie Purple Prince."
Řekne jedna recepční do telefonu.

Yes!  English!

,,Karino, řekni Marcusovi, že to měla na starosti Nicole. Sakra! Ne, nevím, kde je! Ať ji sežene."

Panikaří brunetka vedle ní a rozhazuje všude kolem sebe papíry.

,,Paige tvrdí, že to měla na starosti Nicole. Sakra, Marcusi! Šéf nás zabije!"

Ječí do telefonu krátkovlasá
blondýna, zatímco si sluchátko přidržuje ramenem a hledá něco v počítači. Zachování profesionality je jim teď úplně u zadku, protože očividně jde do tuhého.

,,Najdi Nicole a šéfovi nic neříkej!" Zakřičí znovu do telefonu a zavěsí.

,,Já se z toho tady zcvoknu." Uleví si Karina a napije se vody.

,,Proč nikdy nemůže nic klapat?!"
Zeptá se Karina Paige a svalí se do vypolstrovaného kancelářského křesla.

,,Excuse me, please." Řeknu a obě sebou trhnou.

,,Dobrý den, vítejte v našem hotelu, jak vám mohu pomoci?"

Vychrlí na mě Paige svou nacvičenou větu.

,,Jmenuji se Samantha Sparkleová-"

,,Áá vy jste ta nová adeptka!"

No, to bych zase jako neřekla...

,,Ano." Usměju se.

,,Konečně." Tleskne a je vidět, že se jí ulevilo.

,,Už jsme Vás čekali. " Řekne Paige.

,,Jo, nic tady nefunguje." Přidá se Karina.

Pokračuje a zastrčí si pramen vlasů za ucho s dlouhou náušnicí.

,,Já se jmenuji Paige Olsonová a tohle je Karina Tylorová."
Ukáže na blondýnku vzpamatovávající se v křesle, která bubnuje bíle nalakovanými nehty do područky a skenuje mě ledovým pohledem od hlavy až k patě.

,,Upřímně, čekali jsme někoho staršího."
Řekne a usměje se na mě. Mám to brát jako kompliment, eh??

,,Zatím se tu posaďte, pan White se vám bude hned věnovat."

,,Dáte si kávu, čaj, vodu, něco jiného?" Zeptá se Karina z křesla.

,,Máte šťávu, eh?" Karině se na tváři vykouzlí úsměv.

,,Jistě. Just a second..."

Řekne, zatímco si konsternovaně kecnu do křesla smetanové barvy a kabelku si položím do klína.

Sleduju různé páry jak procházejí po hale a usmívají se na recepční i na sebe navzájem. U hostů panuje klid a u personálu panika.
Dokážou dokonale skrýt všechny problémy před hosty, aby jim tu bylo dobře a panovala tu klidná atmosféra.

Sparkle [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat