Sam
,,Nevěřil bych, že může trvat dvě hodiny, než někoho pošlou." Postěžuje si Alex v autě cestou zpátky, když pořádně šlápne na plyn.
,,No jo." Chytnu se za pás a pořádně se opřu do sedačky.
Koutkem oka se na něj zadívám, a když mě zpozoruje, tak uhnu pohledem.
V žaludku mi žbluňkne.
Alex si toho všimne a zpomalí.,,Chceš o tom mluvit?" Zeptá se, když se na mě podívá.
Cože?
Jasně že polibek, proč by chtěl mluvit o mém žaludku?
,,Ani ne." Rychle zavrtím hlavou a dívám se před sebe.
,,Já taky ne." Vyhrkne stejně rychle a oba víme, že lžeme.
,,Nechci na to zapomenout," řeknu s pohledem do jeho očí.
,,Byla to super pusa." Přiznám.
,,Jo?" Podiví se a koutek rtů mu zacuká.
,,Kdyby jeden z nás byl žába, mělo by to impozantní výsledek." Usměju se.
***
,,Ta cesta nám trvala věčnost." Postěžuju si.
,,Ty ses chtěla dvakrát zastavit na kafe." Řekne cestou pěšky z parkoviště k hotelu a vymýšlíme, jak se dostat z té šlamastiky, do které jsem nás dostala. Alex probodává pohledem svůj kelímek s cappuccinem, které má v ruce a klepe o něj prstem.Najednou se zastaví a asi tři vteřiny probodává pohledem třešňové SUV, které parkuje vedle vchodu do hotelu.
,,Sakra práce!"
Vystartuje dovnitř a cestou mrskne kelímek do koše před vchodem a mine dva mladé páry, které vyráží do města.Už převlečená zpátky do svého, i když špinavého oblečení, projdu kolem nich do hotelu a pohledem se jim omluvím za jeho výbuch.
To je blázinec, lidi.
Vejdu dovnitř, projdu kolem recepce, a když se podívám na Karinu, beze slova a aniž bych se jí na něco zeptala, prstem ukáže do chodby, odkud vycházejí hlasy. Úsměvem jí poděkuju a vydám se za ním. Mé zablácené kalhoty nijak nekomentuje.
V prostorné chodbě spatřím Alexe s plážovou blondýnkou s kudrnami do půlky zad, za které by se nemusela stydět ani Julia Roberts.
Na sobě má upnuté džíny a s podpatky vysokými jak barák, přechází sem a tam, což jen zvyšuje Alexovu nervozitu.
Blondýna má v ruce obrovský sluneční brýle, které jí odkryjí modré oči.
No do háje! Má je úplně stejný jako Alex. Takže tohle musí být jedna z jeho sester. Protože matka tohle být nemůže. Na to je až moc mladá a vůbec nevypadá, že by měla tři děti. A navíc...
Jo, je to jeho sestra. Musí být. Jiný vysvětlení pro to nemám.Najednou se na mě podívá a změří si mě od hlavy k patě. S těmi brýlemi a pohledem vypadá jako Audrey Hepburn.
Alex se bleskurychle otočí, a když mě spatří, v jeho očích jde rozpoznat náhlá úleva. Ve vteřině se mu něco mihne ve tváři a pobídne mně, abych šla k nim.
,,É-" Začne Alex a těká očima mezi mnou a jeho sestrou.
,,Tohle je Sam...Ehm... Samantha
Sparkleová, naše nová vedoucí." Ukáže na mně.,,A tohle je moje sestra, Susanne jí posílá, aby zkontrolovala, jak jdou přípravy." Ukáže na ni a je na něm vidět, že je z její přítomnosti dost vykolejený.
A kur-
,,Hannah, těší mě." Podáme si ruku a podívá se mi do očí svýma modrýma, které jsou úplně stejné jako jejího bratra. Oskenuje mé zablácené oblečení, ale nic neřekne, zatímco její bratr nejspíš za chvíli všechen ten smích vypustí.
,,Mě taky." Řeknu a probodnu pohledem Alexe, který hned sklopí oči a ryje špičkou boty do podlahy. Za chvíli tam s takovou vydře díru.
,,Takže..."
Začne Alex a prohrábne si jednou rukou krátké vlasy. Vypadá nervózně jako před zkouškama.Vyklop to, White!
Podívám se na Hannah-
Víš co, White? Rozmyslela jsem si to. Teď bychom měli zdrhat.Have you ever seen the Fast and the Furious?
Jseš závodník, ne? Tak makej!
Koutkem oka se podívám na Alexe, který už zjišťuje své šance na útěk.
Srabe! Jestli mě nevezmeš sebou, ručím ti, že tvý šance budou dost mizerný!
Naštěstí se trochu uklidnil, takže nebude muset dělat nové podlahy.
Když nahmatám na krku svůj řetízek, dojde mi, že jsem taky nervózní. Rychle řetízek pustím a vrazím ruce do zadních kapes od kalhot a zhoupnu se na patách.
,,Takže?" Zopakuje Hannah a my s Alexem se setkáme stejně vyděšenými pohledy a ve stejnou chvíli, jako by nám oběma došlo, že z tohohle se nevysekáme.
ČTEŠ
Sparkle [POZASTAVENO]
ChickLitKdysi mi někdo řekl: ,, Jednou tě někdo obejme tak pevně, že všechny tvé rozbité kousky do sebe zpět zapadnou." A víš co je na tom nejlepší i to nejhorší? Já tomu po tom všem pořád věřím.... Kdysi Tvoje, S. Sparkleová !Všechno je to fiktivní! PS: Pr...