Alex
,,Vážně nebyl hotový?"
Zeptá se Hannah a nalije si ze džbánu vodu s citronem do vysoké sklenice, zatímco já do sebe už půl hodiny soukám nějakou polotekutou hmotu, kterou mi nechala Nicole připravit na baru.,,Volala jsem tam ráno, ještě než jsem s tebou mluvila." Řekne a podívá se na mně a odhrne si dlouhé vlasy z ramene.
,,Říkali, že na něm ještě musí něco dodělat." Snažím se nás z toho vysekat, ale vůbec mi to nejde.
Kopnu do sebe na ex půlku sklenice toho monstra z bažin, které mě mělo podle Nicole nakopnout, a které barvou připomíná Samanthiny oči.
Chutná to odporně, ale v tu chvíli mi to je jedno, protože mám v hlavě jenom Sam, když sletěla na asfalt ze skatebordu. Když se snažila nebrečet, když jsem ji umýval rozbitá kolena. Na to, jak měkké byly její rty na mých a jak hezky voněla, jako by se vykoupala ve vanilkovém parfému.
Jak se jí zrychlil dech pod mým dotykem a jak si to nechtěla přiznat...
Jenže já jsem to poznal...
Sakra, v tu chvíli jsem cítil to samé!Co to se mnou k čertu je?
Odpusť mi, Tammy...
Když tahala závoj z toho bahna a taky toho, když lezla dozadu pro mísu, a když se převlíkala do mé košile a jak jsem si představoval, co má pod ní. A na to, že mi pořád něco tají a já nemůžu přijít na to, co to je. Jsem si jistý, že jde o chlapa...
,,Alexi!"
,,Hm?"
,,Rozdrtíš tu skleničku!" Vykřikne a já si všimnu praskliny na pravé straně.
Sakra! Potřeboval bych se osprchovat, převléknout a trochou opít, abych zapomněl na to, v jaké bryndě jsme.
Teda nejvíc asi já.
Lžu své sestře!
,,Tohle by mělo být illegální," zavrčím s pohledem na skleničku.
Sam
Alex mě pošle do mýho pokoje. Prý abych se převlíkla do suchýho a čistýho oblečení.
,,Fakt nenápadný!"
Vztekle mrsknu kabelku o postel a začnu přecházet po pokoji jako lev v kleci.
Chce jí to vyklopit a nechce, aby mně jeho sestra zaškrtila. Nebo nechce být na titulní stránce všech novin na kterých bude titulek:,,V luxusním hotelu sestra majitele zaškrtila jednu ze zaměstnankyň. Důvodem byl svatební závoj."
Nebo: ,,V jednom z hotelů se odehrála sestersko-bratrská vražda a k úhoně došla jedna zaměstnankyně."
Po rychlé sprše stihnu vymyslet dalších asi deset titulků na hlavní stranu.
,,Případ hoden Agathy Christie v hotelu Alexandera Whitea!"
Proč mě to nenechal vysvětlit?!
Určitě by to pochopila! Vjedu si frustrovaně oběma rukama do vlasů.,,K čertu s ním! Jak může být někdo tak tvrdohlavej?!"
Alex
Místo alkoholu do sebe se sebezapřením naliju další sklenici té zelené hmoty a jsem rád, že Hannah zavolal ten její kašpar v mokasínech, který se snad doufám nestane jejím manželem. Možná by si někdo myslel, že jsem se zbláznil, ale ten týpek je...takhle, je tak precizní, že když jsem ho viděl naposledy, upravoval květiny v obýváku tak pečlivě, že by mohl pracovat ve floristice. A jeho smysl pro styl? No, řekněme, že má oko pro ty nejlepší barvy a kombinace oblečení. Mám podezření, že jeho nákupy jsou vždycky z jiné sekce než moje.
Polknu tekutinu.
Řekl bych, že je to hutnější než kaše, co jsem měl na snídani. A to je co říct, protože když jsme s Grace a Marcusem společně snídali a nikdo se nedíval, Marcus otočil misku vzhůru nohama. Kaše se ani nepohnula a lžíce v ní taky ne.Sakra! To je kyselé!
Prudce postavím sklenici na stůl, až to zaduní.
Asi mi to zalepilo žaludek.
Kaše i to pití.,,Nechutná ti to?"
Zvednu hlavu a zjistím, že se na mně Nicole dívá.
,,Hm..." zamumlám, jenže Nicole zatleská. Blbost. Nezalepilo mi to žaludek. Rozleptalo ho to.
Polknu na prázdno a prsty si promnu kořen nosu.
Co jí na tohle mám říct?
,,Nicole, potřebují tě v kuchyni!"
Vykřikne Inés a zachrání mě tak z té hrozné situace, co by mohla nastat.,,Nicole!" Zaječí Martha ze dveří kuchyně.
Co ta tam dělá?!
,,Nicole!" Zaječí znovu a jmenovaná se nakonec otočí na patě a vejde do kuchyně.
Zachráněn samotným Satanem!
ČTEŠ
Sparkle [POZASTAVENO]
ChickLitKdysi mi někdo řekl: ,, Jednou tě někdo obejme tak pevně, že všechny tvé rozbité kousky do sebe zpět zapadnou." A víš co je na tom nejlepší i to nejhorší? Já tomu po tom všem pořád věřím.... Kdysi Tvoje, S. Sparkleová !Všechno je to fiktivní! PS: Pr...