38

36 2 0
                                    

Samantha

,,Jednu vyber." Rozložím karty před Marcuse a podívám se na Summer, která si kouše palec a sleduje se zájmem karty.

,,Pozor, Marcusi, obere tě!" Zasměje se.

,,Hrajem to jen pro zábavu." S úsměvem nadzvednu obočí.

,,Mě jen tak někdo nenachytá!" Brání se.

,,Jenom já!" Usměju se a zuby si skousnu jazyk, když vytáhne kartu a ukáže ji holkám.

,,Tak a teď ji vrať." Skousnu si ret a pomalu zamíchám karty, když se mi Marcus zadívá do očí.

,,Vtip je v tom, že to není trik."

Mluvím pomalu a míchám karty.

,,Je to všemocný kouzlo, který mně naučil jeden starý egyptský mág."

,,Vsadím se, že ti to tentokrát nevyjde." Řekne Max a Summer se zasměje, když začnu míchat karty.

,,Než to zamícham, budeš neustále myslet na tu svou kartu."

,,Ta karta si totiž vybírá, volí si..."

Zpomalím a užívám si napětí, který vládne v místnosti.

,,Tebe." Řeknu a rozložím před něj tři karty rubem nahoru.

,,Tak kdepak je to...pikové eso, eh?" Zeptám se a Marcusův úsměv ve vteřině zmizí.

,,Bude uprostřed, vždycky tam bývá." Ukáže Ines prstem.

,,Ne, bude vlevo!" Vyjekne Nicole a já otočím kartu.

,,Na tohle kouzlo nachytám každýho!" Zasměju se, když kromě rozesmátý Becky všichni hypnotizují pikový eso na stole.

,,Tak se mějte." Usměju se a s termoskou plnou kávy vyjdu z kuchyně.

***

,,Co tady děláš, eh?" Zarazím se, když s termoskou kávy vletím do pokoje.

,,Kde jsi sakra byl?!" Naštvaně jí po něm hodím.

,,Au!" Vyletí z něj.

,,Jen tak čistě náhodou jsem vyhrál zpátky sponzora, kterého se můj úhlavní nepřítel snažil přetáhnout k sobě do týmu, aby se na mně vykašlal."

,,Ty potřebuješ sponzora, eh?" Zašklebím se.

,,Sponzoři jsou vždycky dobří, navíc já musím řídit hotel a zajišťovat vám výplaty. To by nebylo fér vůči všem, co pracují v hotelu, abych jezdil za peníze z něj."

To mně dostane.

Alex leží na mý posteli a s nohama na zemi a v ruce svírá jednu mou plyšovou opici i s termoskou.

,,Nevěděl jsem, že seš takový fanatik." Zasměje se při pohledu na sbírku plyšových opic a červený pyžamový kalhoty s motivem opic Paula Franka.

,,Nejsem fanatik. Jen mám ráda opice. Každej má něco." Pokrčím rameny a vyrvu mu plyšáka z ruky.

,,Hm...Takže co? V nervozitě pečeš, jezdíš na skateboardu a v noci kucháš pěkně jednu plyšovou opici po druhé?" Zasměje se a ukáže na rozpáraný krk jedný opičky.

,,Ne, opice nekuchám. Jsem vegetariánka. A poslední dobou peču tak akorát pikle." Zašklebím se na něj a svalím se na postel.

,,A co tohle?" Ukáže na termosku s víčkem ve tvaru plastické opičí hlavy.

Sparkle [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat