Multimedia :Elisa
Yüzüme yediğim suyla irkilerek yataktan düştüm. " yaa abi senin uyandırma şeklin bu mu ya , kırdın kırdıın çanağı" diye cırladım. Yaa insan kardeşine bunu yapar mı vicdansiz ? " sus kız abilere çemkirilmez." Dedi. Yaa benim ne kadar tuhaf fikirleri olan bir ailem var . " abiye bak hele ." Diye homurdandım. Yatagin kenarına tutunup ayağa kalktım . Saate baktım ki bakmaz olaydım. Yine derse geç kalacaktım . Elimi yüzümü yıkayıp , saçlarımı elimle taradım. Saçlarım çok dalgalı olduğu için maalesef yıkamadık sürece açılmıyordu. Ben dalgalı olduğu için bile yakınırken kivircik saçlı olanları düşünemiyorum . Koşarak çantami alıp ayakkabılarımı giymeye başladım . " canım kahvaltı yapsaydin ya " Diyen yengeme döndüm. Ah keşke abimde senin gibi olsaydı diyerek iç geçirdim. " çok geç kaldım okukda atıştırırımmm " diyerek uzattım ve onu öperek dışarı çıktım. Ya ben artık okula gitmekten bıktım. Evimin kadını olmak istiyorum diye ağıt yakmaya başladım. Homurdanarak arabaya bindim. Dün olanlar aklıma geldi. Yaa bu çocuk tam bir canım . Ah Bide benim olsa. Ama olucak . Olucaktır demi . Olsun lütfen.
Okula girdiğimde aklıma Kübra geldi. Dün gece mesaj atmıştı . Sözel ve Dil sınıflarının bir kaç seçmeli dersi ortak sınıflarda işlenicekmiş. Telefonuma baktım, saati görünce ders başlayalı çoktan beş dakika geçmiş . Yaa ama o kadar olmuş muydu . Kapıyı çaldım. Kızıl saçlı hoca ters ters bakınca "Ben özürdilerim , girebilir miyim ? " diye sirince sırıttım . "Gir bakalım " Diyen hocaya gülümseyerek döndüm. "Teşekkür ederi..." derken ayağım kapıda ki girintiye takıldım ve evet tahmin ettiğiniz gibi yere yapıştım. Ya cidden onu oraya kim koydu. Sınıftan bir kaç kişi kıkırdamaya başladı . Kafamı onları çevirip öldürücü bakışlar atmaya başladım . Anında hepsi sustular. Açıkçası böyle bir şey beklemiyodum ama yinede çok iyi oldu . Pisler insan hiç güler mi ? Bu arada yerin ırzına geçtim . O sırada bir tane çocuk gelip eline uzattı. Kafamı kaldırıp baktığımda çok tanıdık geliyodu siması. Ya kime benziyooo kime derken aa bu çocuk Mete'nin arkadaşı değil miii? Off doğru ya Kübra demişti ortak ders diye. Nasılda unuttum. Hemen ayağa kalkıp üstümu düzelttim. "Teşekkür ederiim" dedim. " önemli değil öyleyse " dedi . Öyleyse derken ne demek istediğini anlamadım. Amaan her neyse. Doğa'yı görünce dudagimi büzdüm. " kanka niye sınıf içinde uçmaya calisiyosun?" Diye dalga geçti . " nerde gülmem gerekiyodu ben sanırım o kısmı kaçırdım " dedim kötü kötü bakarak. Kafamı çevirdiğim de Mete'yle şu sarı kafayı gördüm. Ya bunlar çıkıyo mu ne ayaklar cidden. Bozulmuş bir şekilde önüme döndüm. " yine ne var?" Diyen Doğa'ya dönüp kafamla onları gösterdim. " keyfini yerine getirmek için söylüyorum ama Ayça Mert'e aşık ." Dedi. Gözlerim irileşirken şaşkın sakin ona baktım . "Benim bildiğim Doğa ağzına sıçardı onun " dedim . Ya bu kız şimdi napmak istiyo ki ? Hem Mete'yle hem Mert'i seviyo "ya kızım Mert benim zaten boşuna niye uğraşıyım ki " dedi . Valla helal olsun . Ben olsam kızı yolarim ama zaten seninkinin yanında diceksiniz . Evet çok haklısınız . Elimden hiç bir şey gelmiyo valla . Şimdi kızla kavga etsem ne diye edicem ve ucunda ona rezil olmak var . Göze alamıyorum açıkçası . Aman olursa olur olmazsa olmaz demişler napalım .
Kantinde otururken yanımıza bizim grup gelmişti . Doğa ve ben dil bölümündeyiz . Kübra ve Buse matematik bölümü , Uygar ve Mert mimarlık bölümündeler. "Napiyon kanka" Diyen Mert'e döndüm. "Iyiyim sen ?" Dedim. "Standart ." Dedi . Ya bu lafa da niyeyse çok gıcık oluyorum . Kahvemizi içerken can sıkıntısıyla kitap okumaya başladım . Bizimkiler ilişkiler hakkında tartışıyolardı. Bir ara kendimi kaptırdım. Kahkaha atmaya başladım . Elim ağzımda olduğu için boğuk bir şekilde çıktı . "Kızım ağliyo musun , guluyo musun ?" Dedi Kübra. Bir anda bizimkiler sustu ve hepsi bana bakmaya başladı . Ayy canlarım ya çok hoşuma gitti bu hareketleri " yok be gülüyorum " dedim . Kiraz Mevsimi gerçekten çok komik bir hikaye . Ayaz ve Masal idolüm desem yeridir. Tabi ilk başta öyle bir erkek var mı derseniz cevap tabiki Hayır ...
Bizimkilerden ayrılıp müzik odasına gitmeye başladım . Biraz gitar çalmak gerçekten iyi gelicek gibi . Sinifin önünr geldiğimde dolu olduğunu farkettim. " sende buraya iyi alıştın ?" Diyen kişiye bakmak için Arkamı döndüm ve Ayça denilen tarantula suratli çakma sarışınla göz göze geldim . Derin bir nefes alıp " evet , bir sorun mu vardı ?" Dedim . Gözleriyle baştan aşağı beni süzüp küçümser bir bakış atti . " Mert'ler senin gibi bir kızın neresiyle arkadaş merak ediyorum ."dedi . Bu kız kendini mükemmel felan mi saniyodu . Inanamiyorum cidden . " Ne varmış ?" Diye sordum . Kahkaha atti . " ne yokki bir bana bak ve birde sana bak . Zaten burslu değil misin . Tipinden anlaşılıyor zaten " dedi . Şuan sinirden delirmemek için kendimi zor tutuyorum ve Mete cidden bu kızla mi samimiydi ? " Evet haklısın aramızda bir çok fark var . Sanırım sürtük olmadığım için sorun bu . seni dinlemeyi isterdim fakat buna değer mi bilmiyorum bu yüzden seni egonla yalnız bırakıyorum." Deyip yanağına makas attim . Şaşkın şaşkın bana bakıyodu. Sanırım algılama sorunu var . Sinirlerim gerçekten çok bozulmuştu. Ben bunları hak edicek naptim . Kendimi dışarıya attim ve bir banka oturdum . Kiz aslında haklı bir bana bak bir ona bak . Mete bile bunun farkında ki onun yanında . Neden hep seven kaybeder. Mesela Mert ve Doğa'nın ilişkileri çok güzel . Birbirlerini çok seviyorlar . Bugüne kadar onun için yapmadığım şey yoktu . Yeri geldi yerin dibine girdim onun için ama bir yandan da haklı, kimse kimseyi zorla sevmek zorunda değil ki . Yavaşça ayağa kalkıp düşünerek yürümeye başladım . Ne zaman mutlu olsam mutlaka bir şeyler oluyo ve yine böyle kalıyorum . Arabanın yanına geldiğimde kilidi açıp arabaya girdim. Müzik açınca en sevdiğim şarkı çıkmıştı . 5 seconds of - never be caliyodu. Bu şarkıyla bir çok hayal kurmuştum . Gözümün önüne gelince istemsiz bir şekilde gülümsedim. Başkası şu yaptığım şeylere gerçekten gülerdi.
Ne olursa olsun vazgeçmicem. Ben onu karşılık duymadan seviyorum. Hem insan ilk aşkını unutur mu? Önemli olan benim saf ve sadece o olduğu için sevmem. Biliyorum . O hayvan bir kez olsun Allah belamı versin ben bu kıza neler yaşattım demicek. Aklına bile yokum . Ama olsundu . Hem ne demişler ; " YAŞASIN PLATONİK AŞIKLARIN ONURLU MÜCADELESİ !"....
Arkadaşlar bu ilk kitabım ve gerçekten büyük bir hevesle yazıyorum . Okuyucu sayısı arttığında bile büyük bir mutlulukla arkadaşlarıma bahsediyorum. Iyi veya kötüyse yorum yapmanız , vote yapmanız benim için motivasyon olucak. Umarım beğenirsiniz çünkü bugün boş derste elimden geldikçe yazmak için çabaladım.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT
Romance19 yaşında ki bir genç kızın yıllardır içinde tuttuğu ask ve yeni üniversite ortamı konu alınır. Elisa yeni okulunda bulduğu ortam ve arkadaşlıklar hayatına değiştirir. Bakalım Elisa ' nin hayatında neler olucak.