neyseler birikmiş içimizde

613 22 2
                                    

"Yaa kızım çok eğlenicez gel işte amma nazlı çıktın sende ha " diye ısrar eden Doğa ya baktım . "Yok ya gelmem ben siz keyfinize bakın gerçekten ." Dedim. Yaklaşık bir saattir ısrar edip kulağımda cırlıyordu. Gidiceğimiz yer ise onların her Aman takıldıkları bardı. "Sen anca otur burda onu düşün , paşamız ise gününü gün etsin kızlarla gönül eğlendirsin tamam Elisa ? " dedi . Son dediğinde  gerçekten haklıydı. Kalbim acıyla tekledi. " Mete seni umursamiyo bile daha fazla neden onu düşünüyorsun ki anlamıyorum ."  Dedi Hazal . Dudağımı büzüp , omuzlarımı düşürdüm. Buse halimi anlamış olucak ki " bebeğim biz senin dostlarınız , senin kötülüğün için söylemiyoruz . Sev hatta vazgeçme ama kendini de yiyip bitirme ha ? " dedi. Gerçekten onlar benim en iyi arkadaşlarımdı ve gerçekten beni düşünüyolar. "Akşam kaçta buluşuyoruz ?" Dedim . " ya hemen Hayır deme bi düşü.. Ne ! geliyosun yanii " Diyen Kübra ya baktım . Gözleri parlıyodu.  " Ahaha evet evet " dedim. 


Onlar plan yaparlarken etrafı izlemeyi  başladım. Yan masada ki çifti görünce uzunca izledim. Çok mutlu görünüyorlardı. Kiz heyecanlı  şekilde  bişeyler anlatiyodu ve sevgilisi gülerek onu dinliyodu ve bir anda kızın dudaklarından öptü. "Aman tanrım didim. " dedi Buse . "Bizde anca bakarız zaten" diye homurdandım. "Valla kızlar kendi adınıza konuşun çünkü benim gayet taş ve beni çok seven bir sevgilim var " diye Doğa ya hepimiz kötü kötü baktık . "Kızlar hücum" dediğimde hepimiz Doğa ya patates atmaya başladık. Bir yandan kahkaha atıp , bir yandan etrafa bakıyodum. Herkes gülerek bizi izliyo , bazı Tiki  kızlarda ufo gören masum köylü bakışları atiyodu. " ya yeter artık ,kızım siz bittiniz bak hala atiyolar " diye homurdaniyodu Doğa . Ohh müstahak sana , sen gel bir sürü sap kızın içinde sevgilim var diye ego kas . Mete'yi görünce göz göze geldik. Sanırım bize gülüyordu. Gülüsünden öpebiliyor muyuz? Ah! kendine gel kızım , o kadar şey dedi kızlar onu düşün . Yüzümü buruşturup önüme döndüm. Umursamıcam işte . " seninki bozulmuş bir şekilde sana bakıyo aferin kız ,böyle devam . Helal koçuma " Diyen Kübra'ya zaferle güldüm ve masanın altında eline çaktım.


Koridorda müzik sınıfına doğru yürümeye başladım . Ya yine doluysa diye düşünürken sert bir şeye çarptım ve telefon yere düştü. Hay anasını.. " ya dikkat etsene organlarım sarsıldı ." Diye homurdanarak yerden telefonumu aldım . Kafamı kaldırıp baktığımda siyahlar içinde gördüğüm kişi hasss.. Mete. " önüne bakmadan yürüyen sen , dikkat etmesi gereken kişi ben miyim?" Dedi . Suna bak ya küstah ,bencil ,kas hayvanı .  "Kendinde görüyosun önüme bakmadığımı madem ,niye çarpıyosun ?" Dedim . Küçük bir detayı size bahsetmeyi unutmuşum . Mete kendine göre hep üstün biridir. Kısaca bencildir işte "niye uzatiyosun ki bu kadar " dedi. Canım acımıştı.  Gözlerim doluyo hayir ama yaa şimdi olmaz güçlü görün Elisa " Tamam ." deyip  omuz silktim . Önüme yürüyüp ilerlemeye başlarken bilegimi bir el kavradı ve çekti. " neden böyle davranıyorsun ki geçmiste olan şeylerden dolayıysa ben unuttum boşver   üzme kendini bu kadar Elisa " dedi . Inanamiyorum cidden. Nasıl böyle konuşabilir . BEN UNUTTUM BOŞVER. Kırıldım . Gözlerimi kapatsam yaşlar akıcaktı. "Mete.. neyse  boşver." Dedim. Soylicek onca şey vardı ama içime atmayı tercih etmiştim. Bir neyse durumu yeterince açıklıyordu zaten . Son kez gözlerinin içine bakıp , bileğimi sert bir şekilde çektim .

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin