Hız tutkusu

91 7 4
                                    

Multimedia : Elisa

Gözlerimi açtığımda dayanılmaz bir baş ağrısıyla uyandım. Başım o kadar zonkluyordu ki, uyumama izin vermiyordu. Bunun sebebi ise dün saatlerce Doğa'yla konuşmamızdı.

Mert ile arasındaki sorunu halletmesine çok sevinmiştim ama bir yandan da ailesiyle karşı karşıya gelmişlerdi. Ne kadar umursamaz gözüksede bu duruma bozulmuştu.

Sanırım bursunu iptal etme işini halası halletmişti. Halası tebrik edilesi bir kadındı. Doğa'yı bu kadar sahiplenişi özellikle harikaydı.

Bahçeden ses gelince irkildim. Ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Bahçeye çıktığım da gizlenmeye çalışan kişiyi görünce dikkatlice bakıp yanına gittim. Çok tanıdık geliyordu derken bir dakika bu Doğa'nın abisiydi.

" Merhaba ?" Dedim. Yakalandığını anlayınca güldü.

" Merhaba " dedi. Gülümseyerek ona dönüp;

" siz Doğa'nın abisi değil misiniz ?" Dedim.

" Siz demene gerek yok, ben Berke" deyip elini uzattı.

" Peki, Ben Elisa " dedim.

" aa, biliyorum " dedi. Beni nerden tanıyordu ki ?

" Kardeşimin ev arkadaşısın ve şu yangın meselesi " dedi. Doğru ya çocuk okulun yönetiminde ve sahibiydi.

" Burda ne arıyorsun ?" Dedim.

" Doğa'ya bakındım. Iyi olduğundan emin olmak için yani " dedi. Içinde bir hüzün vardı sanki.

" Neden eve girerek bakınmayı denemedin? " dedim. Fazla soru soruyordum.

" Her zaman odasının perdesini açık bırakır. Geceleri gökyüzünü izlemek için. Çocukluğundan beri acısını böyle hafifletir. " dedi.
Abisi her zaman Yanındaydı.

" Doğa'yı çok seviyosun " dediğimde hüzünle güldü.

" Çok seviyorum ama ondan uzak durmam lazım " dedi.

" Ama neden ?" Dedim.

"Ailemi zamanla tanırsın, neyse görüşürüz " deyip elini uzattı.

" Görüşürüz " deyip elimi uzattım. Arabasına gidip kapıyı açtığı sırada dikkatlice bana baktı. Gülümseyip içeri girdim.

Saate baktığımda 10' a geliyordu. Odama gidip yatağıma uzandım. Telefonumu elime aldığımda da mesajlara yöneldim. Mete mesaj atmamıştı.

Dünden beri hiç görmemiştim ve aramamıştı. Rehbere girip numarasini tuşladım. Meşgule alınca sinirle telefonu fırlattım.

Tamam yoğundu işi vardı ama bu kadar ihmal etmesi gerekmezdi.
Duşa girmek için banyoya yöneldiğim sırada telefonum çaldı.

Arayanın Mete olduğu görünce kapatıp bıraktım. Hızlı bir duşun ardından kendimi yatağa attım. Telefonumu elime aldığımda 4 cevapsız arama görünce kimden geldiğine baktım. Mete aramıştı.

Tabiki geri dönüp aramıcaktım. Madem işi vardı halletsin. Hep ben düşünemezdim sonuçta değil mi?
Üzerime siyah şort ve kırmızı tişortümü geçirdim. Saçlarımı açtıktan sonra elimle dalgalandırdım.

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin