Müzikal

145 12 4
                                    

Multimedia : Elisa ve grubun söylediği şarkı

Bugün müzikal için erkenden okulda toplanmıştık. Bunca dönem boyunca çalışmalarımız bugün son bulucaktı.
Herkes son provalarını yaparken bir yandan da sahne hazırlanıyordu.

Üniversiteler arasında en büyük gösteri salonu olan bizde olduğu için müzikale okulumuz en sahipliği yapmıştı.

Tüm hazırlıklar son gaz devam ediyordu. O kadar heyecanlıydım ki iki gündür hiç bir şey yememiştim.
Kostüm odasına gittiğimizde kıyafetlerimizi hazırladılar. Pudra rengi , kısa bir elbise giyicektik. Erkekler ise bize uyumlu olaraktan siyah pantolon ve pudra renk gömlek giymeyi tercih etmişlerdi.

Her şeyimiz hazırlandıktan sonra sahneye geçip son provamızı yapmak için yerlerimizi aldık. Sahnede üç kız üç erkek olarak yer alacaktık.
Ortada ben ve Mert, sağımızda Doğa ve Doğukan , solumuzda ise Buse ve Emir yer almıştı.

Provamızı yaptıktan sonra yerimizi Kübra ve Uygar almıştı. Ikisi her ne kadar birbiriyle kavga etsede beraber şarkı söyliceklerdi. Uygar mükemmel piyano çalarken Kübra'da eşsiz bir edayla beraber solo yapıcaklardı.

Uygar siyah gömleği ve siyah pantolon giyerken, Kübra'da beyaz tül bir elbise giymişti. Birbirleriyle mükemmel bir uyumu yakalamışlardı. Onlara gülümseyip müzik odasına ilerlemeye başladım.

İçeriye girdiğimde biriyle çarpışınca dengemi kaybedip düşerken bir el belimden kavrayıp düşmemi engelledi. Kafamı kaldırdığımda Mete'yi görünce gülümsedim.
Ellerini yavaşça belimden çekip oda benim gibi gülümsedi.

" Iyi misin ?" Diye sorunca gözlerinin içine baktım.

" Iyiyim , tuttuğun için teşekkür ederim." Dedim. Oda gülüp bakınca onu inceledim. Siyah kotunun üstüne , desenli bir gömlek giymişti. Bu görüntüsü harikaydı.

" Çok güzel olmuşsun, Elisa " deyince yanaklarıma kan hücum etmişti. Şuan Kıpkırmızı olduğuma emindim.

" Teşekkür ederim ve sende harika olmuşsun " dedim. Söylerken sesim çok ince çıkmıştı. Aferin Elisa utandığını iyice belli et!

"Seni dinlemek için can atıyorum "

"Bende seni "

" Seninle şarkı söylemeyi çok isterdim."

"Bende isterdim ama müziğimiz pek uymuyor. "

"Uzun çalışmadan sonra halledebiliriz. "

"aaa benim gitmem lazım görüşürüz " deyip uzaklaştım.
Tamam itiraf ediyorum utanmiştım. Dışarı çıktığımda Ayça görünce kaşlarımı çattım. Bugün müzikal de bişey yapmasından korkuyordum.

Bunca insan bu kadar emek vermişti ve bir şey olursa Ayça yüzünden mahvolurduk. Oda bana bakıp ters bir bakış atıp gitti. Sahnenin arkasına gidip , Bizimkilerle beklemeye başlamıştık.

Müzikalin başladığını belirtmek için konuşma yaptıklarından sonra diğer okuldan dans gösteriyle açılış başlamıştı.

Etrafa baktığımda herkesin yüzünde en az benim kadar heyecan vardı. Gözlerim Mete'yi aradığında görememiştim. Nerdeydi ?

Dans gösteri alkışlarla bittikten sonra sıra Kübra ve Uygar ' ın solo gösterisi başlamıştı. Kübra oldukça heyecanlıyken, Uygar'da tek bir duygu yoktu. Bu kadar ciddi olmayı nasıl beceriyordu. Seyircilerin arasında Uygar, Mert ve Doğa'nın ailesi vardı.

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin