Multimedia: Kafe
Sabah erkenden kalkıp okula geldim. Gizem hoca mesaj atmıştı. Yıl sonu gösterisi için şarkı seçip kurgulamamız gerekiyormuş.
Öğrenci otoparkına girip arabamı parkettim. Çantamı alıp yürümeye başladım.
O sırada önüme bir araba çıktı. Hemen yana kaydım. Eziyodu resmen. "Dikkat etsene ya!" Diye bağırdım. Korkudan dolayı kalbim çarpıyordu.
Arabada durdu ve içinden.... hadi ama ordan!! İçinden Ayça çıktı. Hiç işin yoksa birde bunla uğraş. Bana doğru yürümeye başladı. "Oo Elisa hanim korkmuş mu ? deyip kahkaha atmaya başladı. Amacı beni sinir etmek. "Ne istiyosun" dedim. "Gösteriye çıkmıcaksın" dedi.
Bu kız kendini ne sanıyodu gerçekten "buna sen mi engel olucaksın" dedim. O sırada bir kaç kişi etrafımıza toplanmıştı. "Evet ben engel olucam ve sende dediğimi yapacaksın" dedi. Bende ne zaman bunu sorucak diyodum. "Kendini fazla kaptırma küçük hayallerine istersen ve şimdi önümden çekil "dedim. Sok olmuş şekilde bana bakıyordu.
Hızla okula girdim. Geç kalmıştım iyice. Müzik sınıfının önüne girince kapıyı tıklayıp içeri girdim. "Hocam Özür dilerim geç kaldım " dedim dudağımı büzerek. Gizem hoca gülümseyerek içeri girmemi işaret etti. Ileri gitmemle bizimkileri görmem bir oldu. "Aa sizde burdasınız "dedim şaşırarak. Mert yanıma gelip sarıldı. Bende ona sarıldım. Ardından Doğa "müzikalda her grup kendi gösterisini yapıcak ve üniversiteler arası yarışa giricez. " dedi. Bu harika bir haberdi. Hep beraber güzel bir gösteri hazırlayabilirdik.
Aradan üç saat geçtikten sonra yeterince çalıştığımız için bitirdik. Kampüse geçip bir masaya oturduk. Yorgunluktan kendimi masanın koltuk bölümüne attım.
Uygar bu halime gülmüştü. Bir dakika. Uygar ilk defa gülmüştü. "Oha ilk defa güldün " dedim sevinçle . Bizimkiler kahkaha atmaya başladı. Ne vardı ki bunda şimdi anlamadım. "Gülebiliyorum" dedi. Hiçte bile , en azından ben şimdiye dek görmemiştim.
"Nedense laf atmaktan başka şeyler yapabildiğini görmemiştim " dedim. Ters ters bakıp gözlerini devirdi."Ya benim is bulmam gerekiyor" dedim. Mert gelen garsona siparişleri veriyordu.
"Bizim kafede çalışsana haftasonları Doğa ve Hazal 'da burda zaten " dedi.bu gerçekten harika bir haberdi. "Süper olur ya canımsın" deyip Mert'e sımsıkı sarıldım . O sırada kafeye Mete ve arkadaşları girdi. Tabi ben Mert'e hala ahtapot gibi sarılırken. Beni görünce ters bir şekilde baktı. Bir dakika Mete'nin yanında Ayça vardı. Inanamiyorum hala bu kızla mi takılıyor.Sinir oldum ve önüme döndüm. "Ne zaman başlıyım ben " diyo sordum. "Haftasonları kızlarla başlarsın güzelim " dedi. Tamam anlamında kafamı salladım. "Elisa ailen nasıl olsa burda değiller bizimle kalsana hem Buse'yi de ikna ettik kız kıza kalırız " dedi . Aslında haklılar ailem burda değil ve benim için tek kalmak oldukça zor oluyor.
Telefonumu çıkarıp annemi aradım. Kızlar heyecanlı bir şekilde bana bakıyordu. Anneme anlattım ve birazda ısrar edince kabul etti. kızlar çok mutlu oldu. Hiç beklemediğim güzel şeyler olmuştu bugün. Tuvalete gitmek için ayağa kalktım o sırada Mete'de kasadaymış.
"Selam" dedi . Heyecanlandım bir anda sorunca "selam" dedim . "Mert'le sevgili misiniz ?" Diye sordu. Hey buda nerden çıktı. "Hayır tabiki Doğa'yla sevgili onlar da bu soru nerden çıktı ?" Dedim . Rahatlamış bir ifade oluştu yüzünde. Acaba beni kıskanmış mıdır? "Hiç sizi öyle görünce merak ettim "dedi. "Peki siz Ayça'la sevgili misiniz " dedim. Evet arkadaşlar bu soruyu sordum. Gülerek "Hayır ilk okul arkadaşım "dedi . "Kıskandın sanırım " dedi. Hey Hayır.
"Hiçte bile sen kıskandın "dedim . "Yoo merak benimkisi " dedi. "Beninkiside merak neyse görüşürüz " dedim ve kaçtım.Mete anlamasın lütfen.
Kafeden çıkıp kızlarla eşyalarımı topladık ve yeni eve geldik. Kendimi direk uykuya bıraktıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT
Romance19 yaşında ki bir genç kızın yıllardır içinde tuttuğu ask ve yeni üniversite ortamı konu alınır. Elisa yeni okulunda bulduğu ortam ve arkadaşlıklar hayatına değiştirir. Bakalım Elisa ' nin hayatında neler olucak.