Doğru ve güçlü adımlar

173 12 2
                                    

Multimedia : Mete şarkı söylerken

"Lanet olası alarm nerde? " diyerek gözlerimi açtım. Bu sesten nefret ediyordum. Alarmı bulup duvara fırlattım. Kafamı yastığa gömüp uyumaya çalıştım ama olmadı. Söylenerek yataktan kalkıp banyoya gittim.

Hızlı bir duşun ardından ,üzerimi değiştirdim. Mutfağa gittiğim de kızlar yine evde yoktu . Bu duruma hafiften bozulmaya başlıyordum.
Sözde aynı evde kalıyorduk ama birbirimizden haberimiz yoktu.

Mesaj sesiyle cebimden Telefonumu çıkardım.

Gönderen : Uygar
Kapının önündeyim.

Hızla Çantamı alıp dışarıya çıktığımda arabaya yaslanan Uygar'la karşılaştım. Yanına gidip elimi sırtına vurdum.

" Elisa çocuk musun sen ?" Deyince güldüm. Bu hareket hoşuma gidiyordu. Tamam itiraf ediyorum Uygar'ın sinir etmek hoşuma gidiyordu.

" Demek beni sinir etmek hoşuna gidiyor ha?" Deyince Uygar sesli bir şekilde yutkundum.

" Sesli mi düşündüm ben ya?" deyince Uygar hafif bir kahkaha attı.
Eskiden hiç gülmeyen Uygar artık bana kahkaha atıyordu. Bu duruma gülümsedim.

"Sen neden geldin ki ?" dedim. Bana tek kaşını kaldırıp bakınca bende kaşlarımı çattım. Tek kaşını kaldıranlara hep özenmişimdir.

" Okula beraber gideriz diye düşündüm. Kaşlarını çatma zaten çirkinsin, iyice batirma." Deyince yüzümü astım. Bu halime gülünce ayağına sert bir tekme geçirdim.

Sınırlı bir şekilde bana dönünce arabanın önüne doğru geri geri adım atmaya başladım.

"Seni görürsün kızım " deyip üstüme yürüyünce arabamın önüne geçip " yakalarsan görürüz "deyip arabayi çalıştırdım.

Arabayla önüme kesmek için hamle yapınca, hızımı arttırıp Önümdeki arabalara makas atarak ilerlemeye başladım.

Reflekslerim güçlü olduğu için içimde hiç panik yoktu. Uygar bu hareketime oldukça şaşırmıştı. Şuan o kadar hızlı gidiyordum ki önüme bir şey çıksa altıma alıp geçerdim.

Otobana giriş yaptığımızda ikimizde gülerek arabadan indik. Uygar gülerek yanıma gelip elini uzattı.

" Safsın falanda iyi araba kullanıyosun , helal olsun " deyince kahkaha atıp elimi uzattım. Uygar elimi biranda sıkınca kahkaha atarak çığlık attım.

" Ya bıraksana beğğ" deyince Uygar elimi bırakıp

" kızım cazgır mısın ne bağırıyosun ?!!" Diye bağırdı.

" mal işte bana bağırma derken kendisi bağırıyor" deyip kahkaha attım. Oda bağırdığını farkedince tek kaşını kaldırdı.

" Beni de kendine benzettin " deyip okula yürümeye başladı. Arkasından gülüp , arabadan cantami alıp arabayi kilitledim.

...........................

Kahvemi alıp masaya oturmak için arkama yönelince bir anda birine çarptım. Elimdeki kahve boydan boya çarptığım kişinin üstüne dökülünce çığlık sesi geldi.

Panikle arkamı dönüp çarptığım kişiye baktım. Hadi ama...
Çarptığım kişi Ayça'nın ta kendisiydi.
Sinirle bana dönünce gözlerinden alev çıkıyordu.

" Bilerek üstüme döktün demi ?" Diye bağırınca tüm gözler bize döndü. Bizimkiler yanımıza gelmeye başlayınca Ayça'ya döndüm.

"Arkamda olan sendin nerden bilebilirim ?"

"Bana masum ayakları yapma Elisa hanım "

" Yeter artık ya kendimi sana inandırmak zorunda değilim"

" Seni mahvederim "

" et hadi, bekliyorum. "
Ilk başta Şaşırıp bön bön yüzüme bakıp elini saçıma götürmek için hamle yaptığında kolunu ters çevirip önümde diz çöktürdüm. Kahkaha atıp

" Bu kadar geliyo elinden ?" deyip dalga geçince herkes hafifçe güldü. Herkesin bu kızdan neden korktuğuna anlam veremiyordum.

Kolunu bırakıp önüme yürümeye başladım. Bizimkilerin yanına gelince Mert ıslık çalıp "kızım sen neymişsin öyle " deyince kahkaha attım.

" Hak etti ." Deyip masaya oturdum.
Kızlara döndüğümde telefona bakıp gülüyorlardı. Doğa kafasını kaldırınca bana baktı. Bozulduğumu anlamış olucak ki konuyu açıklamak istercesine konuşmaya başlayınca ayağa kalkıp

" Ben derse gidiyorum , sonra görüşürüz " dedim. Doğa Şaşkınca bana bakmasını umursamayıp yürümeye başladım. Ne kadar kırılgan olduğumu bildikleri halde böyle yapmasına sinir olmuştum.

Müzik sınıfının önüne gelince içerden sesler geliyordu. Kapıyı hafifçe aralayınca Mete'nin müzikal için hazırladığı şarkıyı söylüyordu. Sesi harikaydı.

Beni farkedince gözlerimin içine bakıp söylemeye başladı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki , heyecanla ayağımı çevirince gitarı devirdim.

Panikle Mete'ye dönünce gülerek şarkıyı söylüyordu. Gülümseyerek ona dönüp dinlemeye başladım.
Sesinde tarif edilemez bir huzur vardı. Saatlerce onu dinleyebilirdim.

Şarkı bittiğinde gitarı bırakıp yanıma geldi. Gülümseyip ona döndüm.

"Hey , Naber " deyince içimde bir heyecan kıpırtısı oldu.

"Iyiyim, sen ?" deyip bende onun gibi gözlerinin içine baktım.

"Iyiyim ya bende " diyerek elini saçlarına götürüp karıştırdı.
Bu hareketine hayranlıkla bakıp gülümsedim. Oda bana bakıp güldü.

" Utandım , bakma öyle " deyip elimle yüzümü kapatıp kahkaha attım. Gruptan biri Mete'ye seslenince Mete bana dönüp edildi ve yanağını öptü. Ben şaşkınlıkla bakınca oda gülümseyip

"Gitmem lazım , görüşürüz " dedi.

Şoktan çıkınca yüzümde aptal bir sırıtış belirdi. Heyecandan kalbim pır pır atıyordu. Içimde ki ümit artıyordu. Belki sonunda canım çok yanıcaktı ama varsın olsun. kendimden ilk defa bu kadar emin ve mutluyken hiç bir şeyi düşünmek istemiyordum.

Yazar notu:
Pamuk eller votelere :D kısa bir bölüm olduğunun farkındayım ama telafi edicem. Okuyucu sayısı arttıkça çok mutlu oluyorum. Eğer votelerseniz dahada mutlu olurum. Iyi okumalar :)

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin