Multimedia : Buse
Bugün hastanede son günümdü. Kızların yardımı ile eşofman altı ve askılımı üzerime geçirdim. Sonunda hastane yatağı ve yemeklerinden kurtulmuştum.
Odadan çıkacağım sırada Mert ve Uygar içeri girdi. Ben daha nolduğunu anlayamadan kendimi Uygar'ın kucağında buldum.
" Ya bıraksana beni " diye cırladım. Sanırım fazla bağırdığım için yüzünü buruşturdu.
" arabaya götürcez heralde " deyip gözlerini devirdi.
" ayaklarım var yürüyebilirim, indir beni " deyince kollarını gevşedi ve beni pat diye bıraktı. Bildiğiniz şuan kucağından pat bıraktı.
"Ya sen nasıl bir hayvansın "diye sızlandım. Şuan totom kırılmış olabilirdi. Öküz.
" Bırak dedin bıraktım ve şimdi de hayvan mı oldum ?" Deyince mert kahkaha atmaya başladı.
Tam cevap vericektim ki Uygar arkasını dönüp odadan çıktı. Mert ayağa kaldırınca gülümseyip yürümeye başladım.
Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadan dışarıyı izlemeye başladım. Şu son bir yılda başıma neler gelmişti. O kadar sıradan bir hayatım varken şimdi ne haldeydim.
İstemsiz yere gözümden yaş gelmeye başladı. Bunun en güzel yeri ise bana Mete'yi kazandırmasıydı. Bir dakika? Ya bana acıdığı için benimle birlikteyse ?
Kafamda bu soru varken nasıl vakit geçirebilirim bilmiyorum. Tamam belki saçmalıyor olabilirim ama yinede içimde bir yerde bu sorunun merakı var.
Eve geldiğimizi anlayınca arabadan indim. Bir süre kendi evimizde kalıcaktım. Kızlarla kalmayı istiyorum ama yinede annemi kıramazdım. Buse' de bizde kalıcaktı ve bu harikaydı.
Kısa bir duşun ardından kendimi yatağa attım. Hastane kokusu üzerimden kalkmıştı. Buse'ye baktığımda morali bozuk duruyordu.
" Neyin var senin ?" Diye sordum. Boş boş yüzüme bakıp;
" Bir şeyim yok ya öyle dalmışım"
Dedi ."Buse seni tanıyorum ve şimdi nolduğunu anlat "
Dedim. Derin bir iç çekip ;" Bizim okulda yenilerden gözlüklü , uzun ve yakışıklı olan varya işte onunla okulda çarpıştık falan işte o andan beri... ELISA AŞIK OLDUM SANIRIM !" Diyerek ağlamaya başladı.
"Gel buraya " deyip sıkıca sarıldım. Normalde Buse hep odundur ama sanırım sinirleri bozulmuştu.
" Peki oda seni seviyor mu ?" Dedim. Dudaklarını büzüp bana baktı.
"Sorun da o zaten bilmiyorum " dedi.
" O zaman onun çevresine girmelisin ki seni farketsin "
"Elisa nasıl giricem saçmalama "
Dedi. Düşünmeye başladım. Çocuğun çevresine bakılırsa şu yeni açılan mekanda takılıyordular." Hazırlan gidiyoruz " dedim.
"Daha yeni hastaneden çıktın " deyince umursamadım. Sıkılmıştım kaç gündür yatmaktan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT
Romance19 yaşında ki bir genç kızın yıllardır içinde tuttuğu ask ve yeni üniversite ortamı konu alınır. Elisa yeni okulunda bulduğu ortam ve arkadaşlıklar hayatına değiştirir. Bakalım Elisa ' nin hayatında neler olucak.