Multimedia: Elisa'nin elbisesi
Yastığın altından gelen titreşim sesiyle gözlerimi açtım. Telefonumu yastığın altından çıkarıp ekran kilidini açtım. 3 cevapsız arama ve 5 tane mesaj vardı. Aramalara baktığımda Mert ve abimdendi.
Mesajlara girdiğimde ikisi operatör mesajı olduğu için okumadan sildim. Uygar mesaj atmıştı. Niye diye düşünürken aklıma akşam yemeğe çıkacağımız gelince hızla yataktan kalktım. Saat ona geliyordu.
Gönderen: Uygar
Saat 8' de hazır ol. Geç kalırsan beklemem taksiyle gelirsin.Bu çocuk tam bir öküzdü. Dediği lafa bak. Sınırlı diğer mesaja baktım.
Gönderen : Uygar
Unutmadan çocuksu değil kadınsı giyin,
Bebek bakıcısı gibi gözükmek istemem.Çocuksuymuş. Sen görürsün Uygar efendi, bebek bakıcısını gostericem sana
Gönderilen : Uygar
Emir vermeyi kes.Büyük ihtimalle bunu dediğime pişman edicekti ama altta da kalamazdım. Zaten başıma ne geldiyse bu huyum yüzümden geldi.
Hızlıca Banyoya girip duş aldım. Üstümü giyindikten sonra mutfağa gittim. Kızlar elindeki dergilere bakıp muhabbet ediyorlardı. " Günaydın" deyip kendime çay koydum. Hepsi gülümseyip Günaydın dedikten sonra tostumu yedim.
" Ee akşam yemeğine ne giyiceğine karar verdin mi ?" Dedi Doğa. Dudaklarımı büzüp "Hayır ve Uygar bu konuda laf soktu neymiş kadınsı giyincekmişim" dedim . Kızlar kahkaha atıp "adam haklı gitceğiniz yer ciddi bir yemek " dedi . "Ya ben oraya gidince napıcam hiç bir fikrim yok "diye yakındım.
" Uygar bizimkilerden biraz farklı. Uygar ve Mert'le çocukluğumuz beraber geçti. O yüzden bugüne kadar hiç ayrılmadık. Uygar sert biridir , duygularını kolayca dışarı vurmaz vede ailesinin karanlık işleri yüzünden başında çok fazla düşmanı vardır. Gitceğiniz yemekte bu yüzden önemli. Unutmadan hareketlerine dikkat et ve dikkat çekme, senin canını yakmak için uğraşırlar. " deyince biraz tırstım. Neden ben gidiyordum ki ?
Odama geçip saçlarıma fön çekip , çok hafif bir makyaj yaptım. Dolaptan lacivert mini elbisemi çıkarıp giyindim. Sırtı açık olduğu için fazla dikkat çekiyordu. Saatimi takıp, topuklu ayakkabımı giydim. Aynada kendime bakıp geçerli notu verdikten sonra salona geçtim.
" Ohaaa Elisa " diyen Hazal'a baktım. Kötü mü olmuştum anlamadım.
" Kızım harika olmuşsun "deyince Kübra derin bir nefes alıp kendimi koltuğa attım." Iyiki sana dikkat çekme dedik" dedi Doğa. Bilerek abartmıştım. Çünkü Uygar'a çocuk olmadığımı kanıtlamam gerekiyordu. " Olsun o kadar ya " deyip gözlerimi kapattım. Lütfen bu gece sorunsuz geçsin..
Korna sesi gelince Çantamı alıp ayağa kalktım. Bizimkilerle vedalaşıp dışarıya çıktım. Hava oldukça sıcaktı. Kalbim hıphızlı atarken Uygar arabadan indi.
Şuan ağzım açık bir şekilde Uygar'a bakıyordum.Takım elbisesinin içinde nefes kesici duruyordu.
" Beni kesmeyi bırakta gidelim artık " dedi. Ukala her yerde ukala. Sinirle gözlerimi devirip arabaya bindim. Yol boyunca konuşmadan ilerledik.Arabayı durdurduğunda geldiğimizi anladım. Etrafımıza bakıp restoranı inceledim. Burası ha ri ka bir yerdi.
Uygar arabadan inip benim olduğum tarafa gelmişti. Kapıyı açıp nazikçe belimi tuttuktan sonra arabadan indik. Anahtarı valeye verip restorana girdik." Senden beklenmeyen hareketler " deyim yapmacık bir şekilde güldüm.
" Zorunlu hareketler olucaktı o "
Deyip oda beni taklit edip yapmacık bir şekilde güldü. Masamıza geçtiğimizde
herkes bize bakıyordu. Uygar kafasıyla hafif bir şekilde selam verdi.
O sırada garson gelip mönüleri bıraktı .Mönüye baktığımda her şeyin İtalyan yemekleri olduğunu gördüm. Al işte ben bunları nasıl söylicem. Vicdansızlar Türk yemeklerinin suyu mu çıktı sanki. Acaba ben aç değilim deyip yemesem mi ?
O sırada garson siparişleri almak için gelmişti. Uygar siparişini verip bana döndüğünde zoraki bir şekilde gülümsedim. Iste şimdi sıçtın Elisa.
Uygar bana bakıp bıyık altından gülünce
Halimi anlamış olmalı ki garsona benim adima siparis verdi.O kadar utanmis ve bozulmuştum ki yanaklarım yanıyordu sanki . Uygar'a bakamıyordum.
" Elisa şunu kes artık ve bana bak " deyince yutkundum. Yüzümü hafifçe kaldırıp Uygar'a baktım. Oda bu halime bakınca kahkaha attı.
" Kıpkırmızı olmuşsun " dedi . Ah bir bu eksikti zaten. Kendime hızla çeki düzen verip Uygar'a döndüm.
" Sen benimle uğraşmayı kessene " diye tısladım ama bu onun daha çok gülmesine neden oldu.
Yemeklerimiz gelince , garsona teşekkür edip yemeğe baktım. Bir biftek için mi bu kadar rezil olmuştum.
" Kendinden bahsetsene Elisa " diyen Uygar'a döndüm. Demekki konuşmayı biliyordu .
" Iste nasıl anlatsam dışa dönük , hareketli biriyim. Genellikle takıntılı ve çok inatçıyımdır. Bu yüzden ailemle çok kavga etmişizdir. Aileme gelince ise... neyse bu konuya girmek istemiyorum. Onun dışında arabaları çok seviyorum öyle yani kendi halinde bir kızım. " dedim. Dikkatlice bana bakıp bir süre öyle durdu. Yüzümde bir şey mi vardı acaba ?
Daha fazla dayanamayıp "sen bahsetsene birazda ?"dedim . Gülüp "eminim ki Doğa bahsetmiş ve seni uyarmıştır " dedi. Şaşırıp "aynen doğru tahmin " dedim . Bir süre öyle muhabbet edince kalkmaya karar verdik .
Yine arabada hiç konuşmayıp ilerlerken bizim evin sokağına girmiştik.
" Çok güzel olmuşsun " deyince afalladım. Böyle bir şeyi asla beklemiyordum. Ben şaşırak arabadan inince "teşekkür ederim" dedim . Ayaküstü sarılıp kapıya gelmiştim. Anahtarı sokup içeri girdim. Oda ben girince gitmişti .Uygar çok farklı biriydi . Aynada kendime bakıp Uygar'ın dediği aklıma gelince gülümsedim. Hızlıca duşa girip üzerimi değiştirdim.
Ayıcıklı pijamalarımı giyip yatağa girince Bu halimi Uygar görse kesin dalga geçerdi dedim. Mesaj sesi gelince telefonuma baktım.
Gönderen : Mete öküzüü
Uygar'la yemeğiniz güzel geçmişe benziyor.Hadi ama bu kadarda fazlaydı. O nerden biliyordu ki ? Hey beni kiskanmis miydi ?
Gönderilen: Mete öküzüü
Sen nerden biliyorsun ki?Heyecanla beklerken kalbim yerinden çıkacak gibiydi. O sırada mesaj sesi geldi.
Gönderen :Mete öküzüü
Ayça'yla oradaydık. Gözünü Uygar'dan alsaydın beni görürdün.Gerçekten onu farketmemiştim ve bu kesin Ayça'nın işiydi. Bu kadarı tesadüf olamazdı.
Gönderilen : Mete öküzüü
Bunları yarın konuşuruz. Iyi geceler.Yazdım. Onu çok seviyordum ve böyle bir tepki vermesi saçmaydı. Uzun süre mesaj gelmeyince kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT
Romance19 yaşında ki bir genç kızın yıllardır içinde tuttuğu ask ve yeni üniversite ortamı konu alınır. Elisa yeni okulunda bulduğu ortam ve arkadaşlıklar hayatına değiştirir. Bakalım Elisa ' nin hayatında neler olucak.