ÖZEL BÖLÜM 1

4.1K 126 171
                                    

SUUURRRRPPPRISEEE BEBİŞLERR

🖤

"Ay bu top gibi olmuş." dedi Güneş kucağındaki Akınalp'i severken. Sinem gülümsedi. Balayından iki gün önce dönmüşlerdi ve ertesi günü Sinem'in yanına gelmişti.

Evde kimse yoktu ve Güneş'te bunu fırsat bilip kendini oraya atmıştı. Kocasıyla beraber...

Ama Melih ve Gece konuşacakları bir şeyler olduğunu söyleyerek bahçeye çıkmışlardı. "Hızlı büyüdü."

"Büyümemiş, şişko olmuş. Sıpa." dedi ve öptü yanaklarından. Kucağındaki bebeğe bakarken bir an içindeki korku tekrar belli etti kendini. En iyisi Sinem'e danışmak diyerek arkadaşına geri verdi bebeği.

Sinem oğlunu alarak omzuna yaslarken Güneş ellerini kucağında birleştirdi. "Sinem ben bir bok yedim."

Sinem korkuyla ona döndü. "Ay bismillah. Ne yaptın?"

Dudakları dişledi gerginlikle. "Ya biz... Biz hiç... Of! Söyleyemiyorum bile korkudan." dedi etrafa bakarken.

Sinem oğlunu ana kucağına yatırdı o sırada. "Güneş hiç sevişmedik deme. Uçarım üstüne."

Güneş hızla ona döndü. "Saçmalama canım. Tabii ki seviştik." Sinem derin bir nefes aldı. Neden onu rahatlattığını sorguladı Güneş. "Sen niye rahatladın?"

"Evleneli bir buçuk ay oldu sayılır. Evlenene kadar sevişmeyeceğiz dediniz. Evlendiniz şimdi sevişmezseniz benim içimde kalırdı."

Güneş sinir bozukluğuyla güldü. "Seviştik Sinem. İlk gün oldu o iş."

Sinem sinir bozucu bir gülümseme koydu yüzüne. "Nasıldı ilk gecen?"

Güneş ilk gecelerinde yaşadıklarını tekrar düşününce bir an karnında bir şeylerin uçuştuğunu hissetti. "Güzeldi." dedi yerinde kıpırdanırken. Yerinde kıpırdandığını gören Sinem güldü.

"Yerinde kıpırdanıyorsun. Birileri sevişmekten hoşlanmış." dedi kahvesinden bir yudum alırken. Normalde yan yana geldiklerinde rahatça konuşmak adına alkol alırlardı ama şimdi Sinem bebek emziriyordu ve alkol alamazdı.

"Ya boş ver sevişmeyi. Konu başka. Bir mevzu var. Çok derin."

Sinem'in alaylı tavrı anında kayboldu. "Sen bu tip konuşmalara girdin. Gerçekten bir şeyler olmuş demek ki. Ne oldu?"

Güneş derin bir nefes aldı.

"Biz korunmadık. Hiç."

Sinem kaşlarını çattı. "Eee problem nerede?"

"Problem şurada. Regl olmadım."

Sinem'in gözleri aralandı. Gözleri bir an arkadaşının karnına kaydı. "Yani sen şimdi..." dedi karnını tutarak. "Hamile olabilirim."

"Peki," dedim Sinem ne tepki vereceğini bilemeden. "İstiyor muydun?"

"Bilmiyorum. Daha çok yeni evliyiz. Üstüne yaşımız... Gezip tozma hayallerimiz vardı."

"Kanka bizimde hayalimiz evlilik ve çocuk değildi. Biz tavşanlar gibi sevişecektik."

"Öyle yaptınız zaten."

"Bak orası ayrı şimdi," diyerek susturdu arkadaşını. Güneş güldü bu haline. "Bilmiyorum Sinem. Gece desen hep yanımda. Kontrole de gidemem."

"Bende test vardı. Yapalım mı? Hazırsan."

Güneş kaşlarını çattı. "Sende niye test var ki?"

"Olası bir ikinci hamileliğe karşı. İlkinde eczaneye mide ilacı diye girdik. Gebelik testi aldık çıktık. Tabii çıkana kadar kırk takla attık. Melih düşmedi mi kalmadı mı?"

SADECE İKİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin