YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM

5.8K 214 19
                                    

Hepinizin güzel bir yıl geçirmesi dileği ile. Bu da size yeni yıl hediyemdir. Hepinize sağlıklı, sevdiklerinizle ve güzel bir yıl dilerim bu yılın aksine. İyi okumalar dilerim. Hepinizi çok sevdiğimi belirtmek isterim. Umarım bu yeni yılda yeni kurgularla karşılaşırız. Yeni hesabımın reklamını yapıp duruyorum, çünkü buradaki hikayelerim bittiğinde bu hesapta da işim bitecek. elifsayinnn_ yeni hesabımda, yeni bir yılda yepyeni kurgular bekliyor sizi.

Hepinize musmutlu yıllar dilerim. ♥️♥️

♥️❄️

"As annecim onu da oraya." dediğimde Gece elindeki kırmızı topu ağaca fırlattı. Güldüm ve öptüm yanağından. "Öyle değil bebeğim. Bak ipli kısmı var. Onu dala geçireceksin." diyerek astım kırmızı süsü ağaca.

"Benim güzel eşim ve bebeğim ne yapıyor fısır fısır?" diyerek geldi Yağız merdivenlerden inerek. Yağız yanımıza yaklaştığında Gece'ye yaklaştım.

"Babaya yakalandık galiba?"

Gece güldüğünde ben de güldüm. "Niye gülüyorsun yakalandık diyorum sana?"

Yine güldüğünde ben de kahkaha attım bu haline dayanamadan. "Ağaç süslenmiş. Hem de bensiz. Kırıldım."

Boştaki elimi Yağız'ın yanağına uzattım. Yanağını okşadığım sırada söze girdim. "Yağız. Aşkım alınma ama sen hiçbir şey beceremiyorsun."

"Ya ne alakası var? Ağaç süsleyemeyecek değilim sonuçta."

Eğilip kutudan cam süslerden biri aldı. "Bak şimdi nasıl süsleyeceğim." diyerek ağaca ilerledi ve süsü taktı.

"Bak bir başyapıt gibi duruyor."

Ve sonra dalın ucuna taktığı süs ağaçtan aşağı düşüp kırıldı. "Ay." diyerek düşen süse baktı Yağız. Ben de ağzım açılmış bir şekilde süse bakıyordum. Gerçekten ağaç bile süsleyemiyordu.

"Yağız, sen ciddi olamazsın!" dedim gülmeden saniyeler önce. "Ağaç süsleyemeyecekmişim demek ki." dedi omuz silkip yaramaz bir çocuk gibi bakarak.

Uzandım ve öptüm dudaklarından. "Sana söylemiştim sevgilim. Maalesef bazı insanlar beceriksizdir. Sen de onlardansın. Evet bir şirket yönetiyorsun. Ama bir ağaç bile süsleyemezsin. Kusura bakma."

"Ya ne alakası var ben nereden bilebilirim onun kırılabilir olduğunu?"

"Olsun hayatım. Sen de akşam yemeği için Neboş'a yardım edersin." Yağız şaşkınlıkla bana baktı. "Taşınmak istiyorsan söyleyebilirsin. Yani bunun için yangın çıkarmana gerek yok."

Güldüm bu dediğinde. "Hadi hadi. Akşama misafirlerimiz var. Kendine bir uğraş bul."

"Oğlumla ilgileneyim o zaman sen hazırlık yaparken."

Oğlumuzu ona uzattım bunu dedikten sonra. "Buna hayır demem."

Oğlumuzu alıp ağacın hemen yanındaki koltuğa oturduğunda ben de kutudaki süslerle birlikte ağacı süslemeye başladım.

♥️❄️

Kırmızı elbisemin yanına halka küpelerimi takarken aynadan kendime baktım. Uzun kollu bedenimi saran kırmızı elbisemin göğüs dekoltesinden pürüzsüz tenim görünürken saçlarımı sağ tarafımda topladım.

Arkamdan kırmızı kazağı ve siyah pantolonu ile Yağız sarıldı. Açık boynumu öptüğünde ben de kırmızı rujumu sürüyordum. "Çok güzelsin." diye fısıldadı kulağıma doğru.

SADECE İKİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin