Hem sıkıldığım için, hem de final yapması için yazıyorum. Özür dilerim. Ama bu devam ettikçe diğer hesabımdaki hikayelerime odaklanamıyorum.
İyi okumalar...
🖤
"OHA!"
Ben anında ondan ayrılırken kafamızı sesin geldiği yöne çevirdik. Melih ve Sinem?!
Melih tamam, kankamdı ve bazen çat kapı gelirdi böyle. Ama Sinem ne alakaydı?
"Vay anasını çocuk kahrından geberiyordu daha dün yapıştım kıza diye." dedi Melih sabır dilercesine. Biz Güneş'le sarılır vaziyette duruyorduk hâlâ.
"Sinem senin ne işin var burada?" dedi Güneş şaşkınlıkla. Sinem omuz silkti. "Bu çağırdı. Basalım mı şunları dedi. Ben de tamam dedim."
"Bebeğim ama 'bu' diyorsun alınıyorum." dedi Melih elini kalbine koyarken. Sinem bana döndü. "Arkadaşın özel yavşaklık dersi mi aldı?" dedi Melih'i işaret ederek.
"Bilgim yok ama şüpheleniyorum." dedim kenara çıkarken. Güneş'te kollarından destek alıp kenara çıktığında saçlarını sıktı ucundan tutarak.
"Boş verin onu ama... Siz havuzda koalalar gibi ne yapıyordunuz?" dedi Melih şezlonga yayılıp ayaklarını uzatırken. Güneş'le birbirimize baktığımızda birkaç kere dudaklarımız aralandı. En son mantıklı bir açıklama bulmuş olacak ki Güneş söze girdi.
"Havuza düştük."
Çok mantıklıymış cidden!
"Hadi ya!" dedi Melih heyecanla doğurulurken. "Sinem, atayım mı seni havuza?"
Güneş'e döndüm. "Bunlar ne ara..."
Güneş omuz silkti. "Ne bileyim ya? Alt tarafı on dakika oturdular kafede. Bir de dün gece var işte..." derken şaşkınlıkla onlara baktık bir an.
"Seviştiniz mi lan?!" diye sesini yükseltti Güneş.
"Oha, az yavaş." dedim ben de ona dönerken. Böyle hızlı da girilmezdi olaya.
Sinem ve Melih şaşkınlıkla birbirine baktı önce. Aralarında tek bir fark vardı. Melih yavşakça sırıtıyordu.
Sinem hiçbir şey söylemeyince Güneş elleriyle ağzını kapattı. "Saçmalamayın! Ne ara?" dedi biz ayaklanırken.
Melih'in yanına gittim. "Yavşak yavşak sırıtma. Nasıl kandırdın kızı?"
Melih kollarını iki yana açtı. "Benimle ne ilgisi var ya? Sarhoş olan bendim. Sarhoşluğumdan faydalanıp yatağa attı beni."
"Sarhoştum sen sandım de bir de." dedi Sinem.
"Sarhoştum sen sandım."
Hepimiz gözlerimizi devirdik sinir bozukluğu ile. Resmen etkilendiğim kızın kankasıyla yatmıştı şerefsiz herif!
"Biz eve gidelim. Ben üstümü değiştireyim falan. Sonra ne yaparız?" dedi Güneş. Omuz silktim. "Burada takılalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE İKİMİZ
RomanceBirbirine benzeyen iki insanın bir geceyi paylaşması sonucu olan olaylar... Yalnız bir anne ve pişman bir baba. Yağız ve Dolunay sarhoşluğun verdiği cesaretle bir geceyi paylaştı. Birbirlerine karıştıkları o gecenin sonucunu ise kimse tahmin edemed...