SINIR 20 VOTE. 20 YORUM.
UYARI! Bu bölümde +18 içerik vardır...
🖤
Yağız'la öpüşmemiz gittikçe derinleşti. "Dolunay dur. Sarhoşuz," dedi ve geri çekilmeye çalıştı. Fakat ben onu tuttum ve, "Seni istiyorum." dedim. Alkolün verdiği cesaretle belki de, onu Cenk'i bile istemediğim kadar çok istiyordum.
"Yağız seni çok istiyorum." dedim tekrardan ona saf arzuyla bakarken. Gözleri bir anda kararırken, az önce olduğundan daha sert ve tutkuyla öpmeye başladı beni.
İkimizi birlikte yatağın ortasına taşıdı ve önce ayakkabılarımı çıkarıp, sonra bacaklarımı araladı ve arasına girdi. Bir elim sol yanağında, diğer elim ensesindeydi.
Dudağımı dişlediğinde ağzının içine inledim. Bu onu gülümsetirken, benim onu daha çok istememe sebep oluyordu. İki elimide çekip gömleğinin yakasına getirdim ve önce kravatını çıkarttım ve nereye olduğuna bile bakmadan fırlattım. Sonra yavaşça gömleğinim düğmelerini açmaya başladım.
Doğrulduğunda gideceğini düşündüm, fakat o kalan birkaç düğmesini açmış ve gömleğini fırlatmıştı. Gözüm onun vücudunda dolanırken, beni de doğrulttu ve siyah büstiyerimi çıkardı.
İlk kez bir erkeğin önünde çıplak kalmıyordum. Cenk'le tam anlamıyla ilişkiye girmemiştik. Sadece beni daha önce çıplak görmüş, bana dokunmuştu. Fakat şimdi bir an gerçekten utanmıştım.
Geri yatağa yatmadan önce boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Geri çekilip yüzüme baktı ve, "Emin misin? Yani o kadar ileri gitmek zorunda değiliz. Sadece seni rahatlatabilirim." dediğinde başımı salladım ve, "Eminim." dedim.
Bu onda bir tebessüme yol açarken, benim iki elim sırtıma giderek sütyenimin kopçasını açtı. Zaten askısız olan sütyenim bedenimden tamamen ayrıldı ve beyaz pantolonumun sardığı bacaklarıma düştü.
Yağız sütyenimi yataktan aşağı attı ve tekrar ağırlığını üzerime vererek sırtımı soğuk yatakla buluşturdu.
Biz tekrar öpüşmeye başladığımız sırada eli boş durmuyor, vücudumu tarıyordu. Ben ağızının içine doğru inlediğim sırada eli pantolonumun düğmesini bulup açmıştı. Daha sonra benimde yardımımla beyaz pantolonumun bedenimden ayrılıp yerle buluştu.
Benim de elim onun kemerine gitti. Ben kemerini ve düğmesini açtım. O ise sadece çıkardı. Şu anda ikimizde sadece çamaşırlarımızla kalmıştık. Ama benim az önceki utancım gitmişti. Zerre utanmıyordum.
Öpücükleri önce boynuma, ordan göğüsüme indi. Dudaklarını göğüs oluğumda sürttükten sonra, sağ göğüsüme öpücükler kondurmaya başladı.
Bedenim onun bedeninin altında yay gibi gerilirken, ağızımdan engel olamadığım inlemeler çıkmaya başladı. Dudaklarının arasındaki sert göğüs ucum sızım sızım sızlıyordu. Aynı ilgiyi diğer göğüsüme de gösterdikten sonra öpücükleri karnımdan aşağı indi ve külotumun iki yanına takıldı.
Bakışları bana kaydığında, "İzin verir misin?" dedi hâlâ tereddüt eder gibi. Başımı salladım ve, "Tüm benliğimi altüst et." dedim.
Bakışları anında daha çok karardı ve çamaşırımı iki bacağımın arasından çekip çıkardı. Bir süre hayranlıkla o bölgeme bakarken, az önce uçup giden utanç duygusu yeniden kendini göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE İKİMİZ
RomanceBirbirine benzeyen iki insanın bir geceyi paylaşması sonucu olan olaylar... Yalnız bir anne ve pişman bir baba. Yağız ve Dolunay sarhoşluğun verdiği cesaretle bir geceyi paylaştı. Birbirlerine karıştıkları o gecenin sonucunu ise kimse tahmin edemed...