"Είμαστε εντάξει ;"τον ασκούσα να λέει ξανά ενώ πήρα μια βαθιά ανάσα κλείνοντας τα μάτια μου , ξαφνικά ένιωθα κουρασμένη .
"Ναι , αλλά αν εμφανιστούν και άλλες κατακτήσεις σου εγώ δεν θα μπορώ να το διαχειριστώ"ειπα και χασκογέλασε .
"Δεν θα εμφανιστούν"αναφώνησε .
"Γιατί υπάρχουν κ άλλες ;"είπα φρικαρισμένη και συνέχισε να γελάει . Πήρε το χέρι μου και συνέχισε να προχωράει στο πεζόδρομο και τον κοίταξα τσαντισμένη μιας και δεν πήρα ποτέ απάντηση .
Ίσως καλύτερα που δεν πήρα , δεν ήθελα να μάθω και αλλά. Πήρα μια βαθιά ανάσα και συνέχισα να περπατώ και εγώ μαζί του "Είσαι η μόνη που πάντα ήθελα"είπε κοιτώντας μπροστά του σφίγγοντας μου το χέρι, ένα χαζό χαμόγελο ζωγραφίστηκε αυθόρμητα πάνω στο πρόσωπο μου , δεν το είδε αλλά το κατάλαβε...
"Θες παγωτό ;"με ρώτησε και το χαμόγελο ξαφνικά μεγάλωσε . Έγνεψα θετικά σαν μικρό παιδάκι και κατευθυνθήκαμε προς το Παγωτατζίδικο . Σταμάτησα απότομα πριν μπούμε μέσα τρομάζοντας τον "Εγώ πληρώνω"αναφώνησα και χασκογέλασε .
"Ελα νιανιαρο που θες να πληρώσεις"χτύπησε απαλά τον μηρό μου και τον κοίταξα επιθετικά .
"Είπα κάτι"τον κοίταξα και σήκωσε τα χέρια ψηλά χωρίς να δώσει άλλες αντιρρήσεις .
Πήραμε τα χωνακια και κάτσαμε στο παγκάκι που ήταν κοντά μας . Κοίταξα για λίγα λεπτά μια καστανόξανθη κοπέλα απέναντι μας , έμοιαζε πολύ με εκείνη που ήρθε στο μαγαζί πριν λίγο . Όσο και να θέλω να το ξεχάσω και να καταλαβαίνω το γεγονός ότι δεν ήμασταν μαζί, ακόμα με πειράζει , δεν μπορώ να σταματήσω το να με πειράζει .
Είναι κάτι που πάντα θα με πληγώνει , όχι μόνο αυτό ,όλοι οι τρεις μήνες ήταν βασανιστικοί για εμένα . "Σίγουρα είμαστε καλά έτσι ;"ρώτησε βλέποντας το παγωτό μου να στάζει το πάτωμα .
"Ναι ναι"συγκεντρώθηκα στον Άρη και όχι στις σκέψεις μου . "Όλα είναι καλά"αναφώνησα κοιτώντας τον .
"Ξέρω ότι έχω κάνει μαλακιες , αλλά δεν θα έκανα κάτι τέτοιο , όχι όσο θα ήμασταν μαζί"μου υπενθύμισε για άλλη μια φορά .
"Το ελπίζω"αναφώνησα και συνοφρυώθηκε.
"Το ελπίζεις ; Δεν είσαι σίγουρη ;"άφησε και το δικό του παγωτό να λιώνει στο πάτωμα .
"Για τίποτα δεν μπορώ να είμαι σίγουρη , ούτε για εμένα την ίδια , ούτε και εσύ πρέπει να είσαι σίγουρος"είπα
YOU ARE READING
My brother's best friend
Teen FictionΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...