Κεφαλαιο 17

2.3K 84 17
                                    



"Εδώ είσαι"άκουσα μια φωνή και γύρισα την πλάτη μου για να δω ποιος είναι

"Πως με βρήκες ;"είδα τον Άρη να στέκεται μπροστά μου με τα χέρια στις τσέπες

"Ξέρω ότι όποτε δεν είσαι καλά έρχεσαι εδώ για φωτογραφίες"είπε και τον κοίταξα με απορία δαγκώνοντας τα μάγουλα μου για μα μην χαμογελάσω, χαιρόμουν τόσο πολύ που ήξερε πράγματα για εμένα αλλά η κατάσταση μεταξύ μας είναι περίπλοκη και επικίνδυνη, όσο και να μην το θέλω πρέπει να σταματήσουμε ότι είναι αυτό που έχουμε .

"Πως το ξε"προσπάθησα να πω αλλά με διέκοψε πλησιάζοντας με ακόμα περισσότερο .

"Μην ρωτάς πολλά"είπε κι έπιασε το χέρι μου άλλα έκανα ένα βήμα πίσω παίρνοντας το χέρι του από πάνω μου

"Τι; "ρώτησε με απορία ,σίγουρα περίμενε να είναι όλα όπως πριν αλλά δεν ξέρω , οι σκεψεις μου έχουν μπερδευτεί στο κεφάλι μου και δεν μπορώ να σκεφτώ λογικά και το να τον έχω δίπλα ενώ μου φέρετε τόσο καλά δεν με βοηθά να ξεκαθαρίσω τα πράγματα .

"Θέλω να μείνω λίγο μόνη μου"είπα ήρεμα και συνοφρυώθηκε

"Γιατί να είσαι τόσο ξεροκέφαλη γαμώτο ; "αναστέναξε τραβώντας τα μαλλιά του

"Ορίστε ;"σταύρωσα τα χέρια μου και ήταν ολοφάνερο πως η ηρεμία είχε εξαφανιστεί .

"Γιατί θες να σταματήσουμε"ρώτησε κάνοντας ένα βήμα κοντά μου , δεν θέλω γαμώτο δεν θέλω αλλά πρέπει . Έπρεπε να το είχα σταματήσει από την πρώτη στιγμή αλλά ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου , τα συναισθήματα πήραν τον έλεγχο και έκανα ότι ήθελαν .

"Νομίζω πως σου είπα τους λόγους"είπε χωρίς να τον κοιτάξω

"Γιατί θες να βάλεις ταμπέλα σε αυτό που είμαστε ;"κούνησε τα χέρια του εδώ και εκεί .

"Δεν είναι ταμπέλα Άρη !"είπα αφήνοντας την μηχανή μου πάνω στο παγκάκι ."Είναι συναισθήματα , δεν ξέρω τι νιώθεις εσύ , μπορεί να μην σε ενδιαφέρει τι νιώθω εγώ αλλά εμένα ναι ! Δεν μπορώ να γυρνάω πίσω συνέχεια"είπα επιτέλους αυτό που ήθελα .

"Δαναη εγώ ..."είπε και έπιασε το μάγουλο μου ,"Όλα είναι  ένα τεράστιο γαμημένο μπλέξιμο"έπιασε τα μαλλιά του τραβώντας τα ξανά , τον κοίταξα γεμάτη ερωτηματικά περιμένοντας την επόμενη πρόταση του .

"Σε έχω δει να μεγαλώνεις , πέρασα μαζί σας την στεναχώρια όταν έφυγαν οι γονείς σας , έβλεπα εσένα και τον Πάνο να μαραζώνεται έτσι μέρα με την μέρα , ήσουν ένα απλό τρίχρονο παιδάκι που ζήταγε την μαμά του και ο Πάνος να σε βλέπει  και να γίνετε σκατά  . Σε είδα να το ξεπερνάς και να μεγαλώνεις , σου έσπασα την πρώτη σου κούκλα και το πρώτο σου κινητό , σε είδα να γίνεσαι γυναίκα Δαναη . Έχουμε μεγαλώσει μαζί σαν αδέρφια όλο αυτό είναι  περίεργο"έμεινα να τον κοιτάω από την αναπάντεχη εκδήλωση των συναισθημάτων του προς εμένα , ήταν η πρώτη φορά που είπε ακριβώς τι νιώθει . "Νιώθω πράγματα που δεν μπορώ να εξηγήσω , πρωτόγνωρα πράγματα που κάνουν το κεφάλι μου σκατά"

My brother's best friendWhere stories live. Discover now