Κεφάλαιο 42

1.7K 61 14
                                    

Δανάης POV

Ξύπνησα το πρωί στο δωμάτιό μου χωρίς να θυμάμαι πως βρέθηκα εκεί , το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι ήταν ο τσακωμός μου με τον Άρη . Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου , για την αντίδρασή μου θα μπορούσα να πλάνταζα στο κλάμα αλλά δεν το έκανα , τουλάχιστον μπροστά του . Κατέβηκα κάτω και είδα κάποιους από τους φίλους  μου να κοιμούνται άλλοι στο καναπέ άλλοι στο πάτωμα . "τι γίνετε εδώ?"ρώτησα και τα κορίτσια άνοιξαν τα μάτια τους. 

"και εγώ αυτό θέλω να μάθω"ήρθε ο αδερφός μου από την κουζίνα και σταύρωσε τα χέρια του στο θέαμα των παιδιών και εγώ έξυσα το κεφάλι μου μπερδεμένα . Η Αλεξάνδρα προσπάθησε να σηκωθεί από τον καναπέ αλλά ο Αχιλλέας που την είχε αγκαλιά ενώ κοιμόταν δεν την άφησε να κουνηθεί και πολύ . "Άντε κάνε άκρη!"του είπε και τον έριξε από τον καναπέ ξυπνώντας τον .

"εμ μας είπες χθες να κοιμηθούμε εδώ""είπε η Αλεξάνδρα κάνοντας νόημα στην Κριστίνα , "ναι ναι μας είπες"συμφώνησε η φίλη μου σαστισμένη βλέποντας τον Πάνο μπροστά της πρωί πρωί  . Ο αδερφός μου με έσυρε στην κουζίνα όσο διακριτικά μπορούσε αυτός , "έχω κάτι δουλείες έξω , μην κάτσουν εδώ όλοι μέρα"έβαλε το μπουφάν του και αποχώρησε χωρίς να δώσει καμία σημασία στην φίλη μου που αναζητούσε ένα του βλέμμα .

"πείτε μου τώρα τι έγινε"έτρεξα στο σαλόνι ε το που έφυγε ο αδερφός μου. Ο Αχιλλέας σηκώθηκε αργά από το πάτωμα και έπεσε πάνω στον καναπέ για να κοιμηθεί ξανά . "πείτε της εσείς  εγώ νυστάζω"είπε και κοίταξα τον άλλο καναπέ και είδα τοn Alex που κοιμόταν του καλού καιρού . 

"κουζίνα"είπα και τους έβαλα από ένα ποτήρι καφέ ετοιμάζοντας και για τους υπόλοιπους , έκανα νόημα στα κορίτσια να μου πουν τι είχε γίνει . 

"Δεν θυμάσαι τίποτα?"με ρώτησε η Κριστίνα και έγνεψα αρνητικά , "μετά των τσακωμό με τον Άρη που δεν ξέρουμε καν τι υπόθηκε , μπήκες μέσα στο μπαρ και άρχισες να πίνεις ασταμάτητα, παραλίγο να ορμίσεις στον Alex"είπε η φίλη μου και έπιασα το κεφάλι μου .

"Δεν θυμάμαι τίποτα, αλλά νιώθω καλά"είπα νιώθοντας το κεφάλι μου λίγο βαρύ μάλλον συνήθισα τόσες φορές που έχω πιει τώρα τελευταία . "Τι έκανα στον Alex?"ρώτησα παρακαλώντας να μην ακούσω αυτά που φοβάμαι . "Άρχισες να κλαις περνώντας τον αγκαλιά λέγοντάς του πως έπρεπε να διαλέξεις αυτόν "άκουσα τις λέξεις να βγαίνουν από το στόμα της φίλης μου και γούρλωσα τα μάτια μου πιάνοντας το πρόσωπό μου παραμιλώντας. 

My brother's best friendWhere stories live. Discover now