Κεφάλαιο 50

1.6K 52 24
                                    

Σήμερα ήταν το τελευταίο μάθημα των εξετάσεων και νιώθω πως μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος, όλο μου το άγχος έφυγε όταν βγήκα από την αίθουσα , αυτό ήταν τελείωσα ότι έγραψα έγραψα.Τελείωσε το σχολείο μια και καλή και νομίζω πως χαίρομαι , είδα την Αλεξάνδρα να βγαίνει από την δική της αίθουσα , πήγαμε κοντά στα παιδία όπου μας περίμεναν στο παγκάκι "Τελειώσαμε ρε!!!"φώναξε η Κριστίνα πέφτοντας πάνω μου, κοίταξα τα παιδία που ήταν με ένα τεράστιο χαμόγελο κοιτάξαμε το σχολείο και ναι σίγουρα χαίρομαι .

Πήγαμε σε μια καφετέρια στο κέντρο της πόλης και κοιτούσαμε όλοι τον ουρανό "Δεν θα ξαναρίξω τόσο διάβασμα ποτέ !"είπε ο Alex και αρχίσαμε να γελάμε .

"Εδώ είστε"είδαμε τον Στέφανο να έρχεται προς ο μέρος μας, "τελείωσαν τα βάσανά σας;"|ρώτησε κάνοντας βουτιά στην καρέκλα .

"Πότε φεύγεις;"ρώτησα μελαγχολικά

"20 Σεπτέμβρη"είπε και τον κοιτάξαμε όλη λυπημένα "έλα ρε μαλάκες θα έρχομαι"είπε και του χάιδεψα την πλάτη

"Έχουμε και ένα ολόκληρο καλοκαίρι να κάνουμε ότι θέλουμε"είπε ο Αχιλλέας

Ένα ολόκληρο καλοκαίρι να βάλω τα πράγματα και τη ζωή μου στη θέση της να ξεκαθαρίσω τα πράγματα με τον αδερφό μου και τους δύο πλέον και το Άρη αν και νομίζω πως τα είπαμε όλα πριν λίγες μέρες .

Ήταν θυμωμένος όταν έφυγε εκείνη τη μέρα , δεν περίμενε να του φερθώ αλλά δεν τον έκανα να νιώσει τίποτα περισσότερο από ότι έκανε αυτός εμένα πριν καιρό και συνεχίζει ακόμα και σήμερα. Τον σκέφτομαι , τον σκέφτομαι κάθε μέρα κάθε στιγμή από την τελευταία μας συνάντηση και κοντεύω να τρελαθώ με το πόσο γλυκός και τρυφερό ήταν μαζί μου .

Ακόμα και να τον πιστέψω που θέλω τόσο πολύ να τον πιστέψω πως μπορώ να τον εμπιστευτώ; Πως μπορώ να είμαι σίγουρη πως δεν θα μου ξαναπεί τόσο άθλια ψέματα; Πως δεν θα με ξαναπληγωσει τόσο άσχημα γιατί αλήθεια δεν θέλω να νιώσω έτσι ποτέ ξανά , κανείς δεν αξίζει να νιώθει έτσι για κανέναν .

Όσο και να αγαπάς κάποιον δεν μπορείς να τον αφήνεις να σε πληγώνει έτσι , δεν μπορείς να είσαι μια σκιά στην ίδια σου την ζωή εξαιτίας του δεν είναι σωστό . Να πας να τρελαθείς , να μην θες να δεις άνθρωπο , απλά προχωράς την ζωή σου .

Αξίζει να προσπαθήσω , να φτιάξω ότι διέλυσε; Στο μυαλό μου γίνετε χαμός και απλά νομίζω πως θα σκάσω έτσι όπως είναι όλα , αλλά θα τα φτιάξω σιγά σιγά και θα αρχίσω από τον αδερφό μου .

My brother's best friendWhere stories live. Discover now