Κεφάλαιο 44

1.7K 58 15
                                    




Οι μέρες περνούσαν διαβάζοντας και χωρίς κανένα του μήνυμα ή καμία απρόσμενη εμφάνιση του , τουλάχιστον κράτησε την υπόσχεσή του και με έχει αφήσει στην ησυχία μου  . Απαγορεύω στον ίδιο μου τον εαυτό να σκεφτεί για το χθεσινό  γιατί αν το κάνω δεν πρόκειται να διαβάσω , ούτε καν να σηκωθώ από το κρεβάτι .

Δεν θέλω να τον πιστέψω γαμώτο δεν θέλω αλλά το έκανε να μοιάζει τόσο πιστικό , έκλαιγε γαμώτο έκλαιγε , δεν τον έχω δει να κλαίει ποτέ στην ζωή μου  και αν υπάρχει περίπτωση να είναι αλήθεια ότι λέει μισώ που τον έκανα έτσι , αν και εκείνος με έχει κάνει να νιώσω έτσι διπλάσιες φορές από αυτόν .

Να τον πιστέψω ; Και αν το κάνω πως μπορώ να του έχω εμπιστοσύνη ; Επίσης ο Πάνος είπε πως έχει βρει άλλη οπότε αυτή η εκδοχή φεύγει από το μυαλό μου , ο εγωισμός του έχει φτάσει στο τέρμα , πληγώθηκε που με είδε να προχωράω , μάλλον περίμενε να είμαι στα πατώματα ακόμα αλλά δεν το είδε και ξανά ξεκίνησε . Έπρεπε να είχα αναφέρει τη νέα του κατάκτηση για να μην μπορεί να πει τίποτα ούτε να παιζει αυτό το θέατρο που αλήθεια πίστεψα για μια στιγμή.

Τις σκέψεις μου διέκοψε ένα απρόσμενο τηλεφώνημα από τον τελευταίο άτομο που περίμενα να μου τηλεφωνήσει ποτέ , αποφάσισα να το συναντήσω γιατί ακούστηκε πολύ σοβαρό αν και δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε να πάω , δεν θέλω να με αποσπάσει κάτι από τον στόχο μου .

{...}

Έφτασα σε μια πλατεία κοντά στο σπίτι μου και τον είδα να κάθετε στο παγκάκι, "γεια"είπα και έβαλα τα χέρια μου στις τσέπες της ζακέτας μου .

"Γεια , ελπίζω να έχεις λίγο χρόνο"είπε και έγνεψα καταφατικά και έκατσα στο παγκάκι δίπλα του .Για μερικά λεπτά δεν μιλούσε κανένας αλλά αυτή η αναμονή με σκότωνε .

"Ακούω Justin"είπα στο φίλο του πρώην αγοριού μου ο οποίος ήθελε να μου μιλήσει . "Justin τι έγινε έπαθε κάτι ;"είπα χωρίς να αναφέρω το όνομα του πιστεύοντας ότι θα κατάλαβε για ποιον εννοώ .

"Μια χαρά είναι , προσπαθεί τουλάχιστον"είπε κοιτώντας το πάρκο , "Κοιτά ξέρω ότι θα ακουστεί περίεργο αλλά ήθελα να δω τι κάνεις εσύ ;"είπε και έμεινα να τον κοιτάω . Τι θέλει ; "Ξέρεις με όλο αυτό με»πήγε να πει αλλά τον διέκοψα 

"Ξέρω . Απλά Justin σε έχω δει μόνο δυο φορές είναι άβολο»είπα ελπίζοντας  να καταλάβει . Δεν νιώθω άνετα να μιλήσω μαζί του  , πόσο μάλλον και για ένα θέμα που δεν μιλάω ούτε στον ίδιο μου τον εαυτό . 

My brother's best friendWhere stories live. Discover now