Άρης PovΤην είδα να φεύγει από κοντά μου και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα , απλά την άφησα να φύγει άλλη μια φορά , ο χρόνος είχε σταματήσει τριγύρω και το μόνο που κινούταν ήταν αυτή που απομακρυνόταν από κοντά μου . Είναι δυνατή πιο δυνατή από ότι φανταζόμουν . "Όντως με έχασες" τα λόγια της τρυπούν την καρδία μου , δεν ήθελα να την πληγώσω απλά πίστευα πως ήταν το καλύτερο για αυτήν , ενώ εγώ όσο της φερόμουν έτσι μέσα μου διαλυόμουν .
Μπορώ να κάνω τα πάντα για αυτήν , ακόμα και να την αφήσω, για να είναι καλύτερα χωρίς να την κρατώ πίσω , να την αφήσω να ζήσει την ζωή της ακόμα και αν δεν είμαι μέρος της. Μπήκα ξανά στο κλαμπ και και πλήρωσα ένα μπουκάλι από το πιο δυνατό ουίσκι και έφυγα από το μαγαζί με προορισμό το σπίτι μου .
Δεν ξέρω καν πως μπήκα μέσα σώος , πέταξα τα κλειδιά στο πάτωμα και άκουσα μια φωνή από το καναπέ , γύρισα τρομαγμένος και είδα τον φίλο μου τον Justin στον καναπέ "τι κάνεις εσύ εδώ?"τον ρώτησα προσπαθώντας να βγάλω το μπουφάν μου .
"Άκουσα να τσακώνεστε και είπα να έρθω σπίτι να δω τι κάνεις και πήρα τα κλειδιά από το χαλάκι"είπε χωρίς να δίνω σημασία σε ότι διάολο είπε , έκατσα άτσαλα στον καναπέ και συνέχισα να πίνω από το μπουκάλι "πόσο έχεις να πιει ?"ρώτησε χωρίς να δώσω σημασία για ακόμα μια φορά
"φύγε δεν είναι καλή στιγμή"προσπάθησα να πω αλλά έκατσε δίπλα μου και στριφογύρισα τα μάτια μου αγνοώντας την παρουσία του . Σήμερα ήταν μια άλλη Δανάη , ήταν παγωμένη , κενή καμιά σχέση με την κοπέλα που άφησα πίσω μου λίγους μήνες πριν . Το μόνο πράγμα που ξεχώριζε ήταν ο θυμός .
Εγώ της το έκανα αυτό ; Αν το έκανα δεν θα το αντέξω , την αγαπώ πολύ για να αντέξω να της κάνω κάτι τέτοιο και άθελα μου . Είμαι μαλάκας το ξέρω γαμώτο έχω ξανακάνει το ίδιο λάθος και δεν άντεξα μακριά της αλλά διάολε είναι δεκαεφτά χρόνων δεν μπορεί να με περιμένει μια ζωή αλλά ούτε και εγώ μπορούσα αλλά είμαι διατεθειμένος να κάνω τα πάντα πια .
Είναι μικρή για τη ζωή που κάνω εγώ ,κάποια στιγμή θα έφευγε μόνη της και δεν θα το άντεχα να με άφηνε , όχι μετά από όλα σχεδιάζαμε να ζήσουμε . Η αλήθεια είναι πως δεν κατάφερα να κάνω το αντίθετο σήμερα αλλά καλύτερα τώρα παρά μετά .Πριν μάθει και άλλα πράγματα για εμένα που δεν ξέρει κανείς , πριν της πω τι νιώθω ολοκληρωτικά για αυτήν , δεν θα αντέξω μετά από όλα αυτά να με εγκαταλείψει και αυτή ...
أنت تقرأ
My brother's best friend
أدب المراهقينΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...