Άνοιξα τα μάτια μου με δυσκολία μιας και χθες η συζήτηση με τον Άρη κράτησε μέχρι αργά το βράδυ και τα αποτελέσματα είναι να μην μπορώ να σηκωθώ . Κατέβηκα προσεκτικά από το κρεβάτι χωρίς να τον ξυπνήσω μιας και δεν δουλεύει σήμερα , αφού έκανα ένα γρήγορο ντουζ κατευθύνθηκα προς την μικρή κουζίνα για να φτιάξω καφέ .
Ένιωσα δύο χέρια να τυλίγονται γύρω μου καθώς έριχνα την ζάχαρη στον καφέ , "Χρόνια Πολλά"άκουσα την βραχνή φωνή του αγοριού μου , είχα ξεχάσει τελείως ότι ήρθαν τα γενέθλια μου , υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ από τη χαρά που επιτέλους γίνομαι δεκαοκτώ αλλά τελευταία τα γενέθλια μου ήταν το λιγότερο που με απασχολούσε .
Γύρισα και τον κοίταξα αγκαλιάζοντας τον "Μάντεψε ποιος δεν κινδυνεύει να πάει φυλακή για αποπλάνηση ! "του είπα και γέλασε καθώς ήπιε μια γουλιά καφέ από την κούπα μου .
"Εγώ υποθέτω"χάιδεψε αισθησιακά την μέση μου . "Τι λες να σου μάθω τι κάνουν οι μεγάλοι;"με κόλλησε στον τοίχο δίπλα στην κουζίνα ξαφνιάζοντας με . Τον κοίταξα κάπως επιφυλακτικά , δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς εννοούσε.
"Νόμιζα πως μου τα είχες μάθει όλα"αναφώνησα φέρνοντας τα χείλη μου λίγα εκατοστά μακριά από τα δικά του .
"Μμ νομίζω πως σου φιλούσα κάποια μυστικά για την σημερινή μέρα"είπε κολλώντας το σώμα του πάνω στο δικό μου .
"Τότε ανυπομονώ να τα μάθω"είπα και με φίλησε κολλώντας και το κεφάλι μου στον τοίχο , έπιασε τον λαιμό μου και συνέχισε να με φιλά βάζοντας και την γλώσσα αυτή τη φορά . Έβαλε τα χέρια του στο κάτω μέρος της μπλούζας και την τράβηξε πετώντας την στο πάτωμα . Η γυμνή πλάτη μου ακούμπησε στον παγωμένο τοίχο και σε συνδυασμό με τα φιλιά στο λαιμό μου , μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός .
"Σς"είπε κλείνοντας μου το στόμα , έβγαλα και εγώ με την σειρά μου μπλούζα του και πλέον το γυμνό μου στήθος ακουμπούσε το δικό του κάνοντας την επαφή μας ακόμα πιο έντονη . 'Έπιασε τους γλουτούς μου και τους τύλιξε γύρω του , φάνηκε το ότι φορούσα μόνο το εσώρουχο μου του άρεσε ιδιαίτερα . Μας κατεύθυνε προς το κρεβάτι και με πέταξε απότομα πάνω του , "Νομίζω δεν το χρειάζεσαι αυτό"έβγαλε αργά το εσωρουχό μου και με άφησε εντελώς γυμνή μπροστά του .
Άρχισε να φιλά το εσωτερικό των μοιρών και έβγαλα ξανά έναν αναστεναγμό , σταμάτησε απότομα και με κοίταξε , πέρασε αργά πάνω από την περιοχή χωρίς όμως να την ακουμπήσει"Νόμιζω πως σου είπα να φωνάζεις"ήρθε ακριβώς πάνω από το πρόσωπο μου και έμεινα να τον κοιτάζω εντελώς χαμένη , πρώτη φορά γίνετε τόσο κτητικός, τόσο απότομος...
YOU ARE READING
My brother's best friend
Teen FictionΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...