Κεφάλαιο 62

1.2K 48 21
                                    

Τράβηξα τα μαλλιά μου και άρχισα να κλαίω σιωπηλά , πως μπόρεσα να κάνω τέτοιο λάθος , μιλούσαμε για τον Αλεξ μπερδεύτηκα...Έπιασα το κινητό μου και τον πήρα τηλέφωνο αλλά φυσικά δεν απάντησε.

Γαμώτο δεν θέλω να είμαστε τσακωμένοι , όποτε πάει κάτι καλά μετά καταστρέφετε και πάντα το προκαλώ εγώ αυτό , δεν μπορώ να κρατήσω τίποτα καλό .  Η πόρτα του σπιτιού χτύπησε και έτρεξα να ανοίξω , μάλλον κατάλαβε πως δεν έγινε κάτι σπουδαίο και το μετάνιωσε. Σκέφτηκα 

"Γεια , ξέχασα τα κλειδιά μου εδώ μπορώ να μπω;"είδα τον Alex χαμηλωσα γρηγορα το βλέμμα μου για να μην δει τα δακρυα μου να κυλάνε στα μαγουλά μου . "Έκλαιγες;"με ρώτησε νεώ έκελισε την πόρτα πίσω του . 

"Όχι"είπα ξερά και τον βοήθησα να βρει τα κλειδιά του αλλά δεν έμοιαζε να τον νοιάζουν πλέον τα κλειδιά .

"Τσακώθηκες μαζί του;"ρώτησε και έγνεψα καταφατικά "Επειδή ήρθα εδώ;"ρώτησε ξανά και δεν απάντησα κατευθείαν , δεν θέλω να το κάνω να νιώθει άσχημα δεν φταίει σε κάτι . Ο Άρης είναι παράλογος , δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να καταλάβει πως δεν τρέχει τίποτα . "Τον είδα πως με κοίταξε όταν μπήκα μέσα δεν χρειάζεται να μου πεις ψέματα"είπε και πήρα μια βαθιά ανάσα . 

"Δεν μπορεί να καταλάβει πως δεν συμβαίνει τίποτα πια με εμάς , δεν ξέρω γιατί έχει κολλήσει τόσο με αυτό το θέμα"είπα και κοίταξε το πάτωμα . "Λέει πως βλέπει πως με κοιτάς και απλά θολώνει δεν μπορεί να καταλαβει πως είμαστε φίλοι"έβγαλα τα πάντα από μέσα μου , έπρεπε να το κάνω ένιωσα πολύ καλύτερα . 

"Κοιτά , δεν μπορώ να πω ότι έχει άδικο στο ότι σε κοιτάω κάπως"είπε και σήκωσα το βλέμμα μου προσπώντας να καταλάβω τι εννοεί, "Μ αρέσεις Δαναή , δεν θα μπορέσω ποτέ να σε δω εντελώς φιλικά"  είπε τράβηξα τα χέρια μου από το δικά του . 

"Αλεξ ..."προσπάθησα να πω αλλά με διέκοψε χαμογελώντας μου γλυκά . 

"Ξέρω όμως ότι είσαι μαζί του , μου έδωσες μια εξήγηση τότε έξω από τον μπαρ και κατάλαβα"είπε και τον κοιτούσα στα μάτια ήθελα να καταλάβω αν μου λέει την αλήθεια .  "Μου φτάνει που είμαστε φίλοι , που μπορώ να σε βλέπω και αλήθεια δεν θέλω κάτι παραπάνω"Είπε και ξεφύσησα . "Στο κάτω κάτω έχω προχωρήσει και εσύ θες να είσαι μαζί του"είπε και χαμογέλασα . 

"Σ' ευχαριστώ που είσαι ξεκάθαρος , αλήθεια μου άρεσες Αλεξ , αλλά τον αγαπάω , δεν θέλω κανέναν άλλον"είπα και έγνεψε καταφατικά . Τον αγκάλιασα και έμοιαζε να ξαφνιάστηκε αλλά έπειτα τύλιξε  τα χέρια του στην μέση μου . 

My brother's best friendWhere stories live. Discover now