Βγήκα από το τμήμα μέχρι ο Άρης να αλλάξει και να πάρει τα πράγματα του . Όλο αυτό που είπε δεν ήταν κάτι μικρό κάτι που μπορώ να το αγνοήσω αλλά είναι παρελθόν , ήμουν εφτά όταν έγινε όλο αυτό , δεν ήμουν καν μέρος της ζωή του Άρη τότε . Καταλαβαίνω ότι μπορεί να τον στοιχειώνει μέχρι και σήμερα αλλά το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τον βοηθήσω.
Βγήκε έξω λίγο χαμένος , σίγουρα δεν περίμενε ότι θα αντιδράσω τόσο καλά και με στεναχωρεί είναι η αλήθεια . Τι θα μπορούσα να κάνω ; Και γιατί να θυμώσω για κάτι τόσο παλιό ; Ίσως να τον είχε τρομοκρατήσει ο Πάνος και ότι μόλις τα βρήκαμε και να μην ήθελε να τα χαλάσει αλλά περίμενα να με ξέρει περισσότερο .
"Πάμε ;"με ρώτησε και έμεινε να με κοιτά , με πλησίασε και με πήρε αγκαλιά . Με έσφιξε τόσο δυνατά που νόμιζα ότι θα μου κοπεί ο αέρας για λίγα δευτερόλεπτα .
"Σε ευχαριστώ" μου είπε και χαμογέλασα χάιδεψα το πρόσωπο του και άρχισα να περπατάω . Δεν χρειαζόταν να πω κάτι , απλά νομίζω πως κατάφερα να του δείξω ότι είμαι εδώ για αυτόν και το παρελθόν είναι παρελθόν .
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο χωρίς να μιλάμε κατά την διάρκεια της διαδρομής , είμαι σίγουρη πως σκεφτόταν αυτό που σκεφτόμουν και εγώ, πως θα αντιδράσει ο Πάνος ...
Σίγουρα δεν θα είναι μες την τρελή χαρά και σίγουρα δεν θα μας αγκαλιάσει και θα μας κάνει το τραπέζι αλλά πιστεύω πως μάλλον θα καταλάβει πως ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς .
Φτάσαμε έξω από το σπίτι και πήρα μια βαθιά ανάσα "Εεε ότι και να πει περνά αδιάφορο , απλά τον ενημερώνουμε δεν του ζητάμε άδεια"είπε ο Άρης και έγνεψα καταφατικά βάζοντας τα κλειδιά στην πόρτα . Χάιδεψε την πλάτη μου καθώς έμπαινα μέσα , έκλεισα την πόρτα δυνατά μιας και παρατήρησα ότι δεν ήταν στο σαλόνι .
"Πανό ; Γύρισα"φώναξα και ειπα στον Άρη να κάτσει στον καναπέ .
"Κατεβαίνω"τον άκουσα να φωνάζει από τον πάνω όροφο και άφησα τα κλειδιά μου πάνω στο τραπέζι παίζοντας με τα δάχτυλα μου.
"Πείνας ; Θες να παρα-"τον είδα να κατεβαίνει και να φτάνει στο σαλόνι " τι κανείς αυτός εδώ;"ρώτησε και η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά . Ο Άρης σηκώθηκε όρθιος και ήρθε δίπλα μου .
"Απαγορευτεί να έρθει το αγόρι μου σπίτι μου ;" Του το έφερα πλαγιά και όχι απότομα . Ο Άρης χασκογέλασε από τον τρόπο που του το ειπα αλλά γρήγορα τα χαμόγελα μας σταμάτησαν από τη φάτσα του αδερφού μου .
ESTÁS LEYENDO
My brother's best friend
Novela JuvenilΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...