Φτάσαμε στο σπίτι του Άρη , μπήκα μέσα και έκατσα στον καναπέ αναστενάζοντας πήγε στο πίσω μέρος του χώρου όπου βρισκόταν το κρεβάτι και άλλαξε . "Εγώ δεν έχω ρούχα"είπα γυρνώντας προς το μέρος μου και ακουμπώντας το κεφάλι μου στον καναπέ.
"Μπορείς να φορέσεις κάτι δικό μου για τώρα"είπε και μου έκανε νόημα να πάω κοντά του και έτσι έκανα "Μπορούμε το πρωί να πάμε να πάρεις ότι θες"έβγαλε την μπλούζα του και έμεινε μόνο με την γκρι βερμούδα του . Έγνεψα καταφατικά ενώ προσπαθούσα να δείξω ότι δεν είμαι τόσο χάλια όσο νομίζει αλλά δεν μπορούσα εκείνη την στιγμή , ήμουν πραγματικά άσχημα . Άνοιξε τα χέρια του και με αγκάλιασε αμίλητος , το δέρμα του ήταν γυμνό και μπορούσα να μυρίσω απευθείας το άρωμα του αφήνοντας το να με ηρεμήσει.
Φίλησε το κούτελο μου και μου είπε να διαλέξω μια μπλούζα του από την ντουλάπα "Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να μείνω εδώ , θέλω να πω δεν είναι μόνο για ένα Σαββατοκύριακο"είπα και με κοίταξε περίεργα από τον καναπέ μιας και είχε αλλάξει και είχα πάρει σειρά εγώ .
"Πιστεύεις ότι με ενοχλεί να σε βλέπω έτσι κάθε μέρα;"με ρώτησε εννοώντας τα εσώρουχα μου "Σοβαρά ρωτάω"είπα βάζοντας την φαρδιά του μπλούζα και πηγαίνοντας κοντά του .
"Υπό άλλες συνθήκες θα ήμουν ενθουσιασμένος και τρομοκρατημένος ταυτόχρονα απλά αυτά που είπε ο Πάνος ενόχλησαν και εμένα"είπε τραβώντας με να κάτσω δίπλα του , κούνησα το κεφάλι μου συμπονετικά και ξάπλωσα στο στήθος του . Θα ήθελα να μάθω γιατί τρομοκρατημένος αλλά ίσως μια άλλη φορά . "Σ' αγαπώ"μου είπε και σήκωσα το κεφάλι μου .
"Και εγώ σ' αγαπώ"είπα φιλώντας τον και συνεχίσαμε να βλέπουμε τηλεόραση .
"Το πρωί θα πας και στο τμήμα αφού πάρουμε πράγματα μου;"ρώτησα κοιτώντας την τηλεόραση, γύρισα το κεφάλι μου και είδα να γνέφει καταφατικά .
"Ξέρεις , όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω και εγώ αστυνομικός"είπα και με κοίταξε έκπληκτος , "μην με κοιτάς έτσι αλήθεια λέω"είπα και συνέχισε να χαμογελάει .
"Και γιατί δεν το κυνήγησες;"με ρώτησε και δάγκωσα τα χείλη μου .
"Αρχικά είμαι κοντή"γελάσαμε και οι δύο , "και δεύτερον δεν είχα συνειδητοποίσει ότι ήταν και ο πατέρας μου αστυνομικός , οπότε δεν ήθελα τίποτα να τον θυμίζει"είπα και με κοίταξε λυπημένα .
"Ξέρεις ότι πρέπει να μου μιλήσεις για το τι έχει γίνει με αυτόν"μου είπε και κοίταξα το πάτωμα .
YOU ARE READING
My brother's best friend
Teen FictionΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...