Κεφάλαιο 55

1.5K 52 12
                                    

Άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλιά και τότε κατάλαβα πως έπρεπε επιτέλους να του πω για τον Άρη , ήρθε η στιγμή να το μάθει , να τον κάνω να καταλάβει πως είναι αδερφός μου και τον αγαπώ αλλά δεν μπορεί να μου λέει τι να κάνω πια . "Πανό ;"έμεινα στην σκάλα.

"Ναι;"άρχισε να ανεβαίνει και αυτός για να πάει στο δωμάτιο του  , στάθηκα να σκέφτομαι πως να ξεκινήσω , πως να το φέρω σιγά χωρίς να αρχίσει να ουρλιάζει και να με πετάξει από κάποια σκάλα .

"Εγώ..."προσπάθησα να πω και μου έκανε νόημα να συνεχίσω , "θα είσαι εδώ αργότερα;"ρώτησα και γέλασε . Δεν μπορώ να το πω τώρα , όχι μόνη μου , πρέπει να το προετοιμάσω κάπως να μην του έρθει απότομο , να μην του φανεί τραγικό όσο γίνετε τουλάχιστον .

"Νόμιζα πως έγινε κάτι σοβαρό ρε Δανάη , ναι εδώ θα είμαι"είπε και χαμογέλασα, θα περιμένω και τον Άρη , πρέπει να το κάνουμε μαζί , ίσως καταλάβει ότι δεν είναι λάθος όλο αυτό αλλά κάτι όμορφο και αληθινό . Πήρα αμέσως το κινητό μου και πληκτρολόγησα στον Άρη , δεν του είπα ακριβώς τι ήθελα γιατί δεν θα βγάζαμε άκρη από τα μηνύματα , οπότε του είπα πως πρέπει να μιλήσουμε για κάτι σημαντικό.

Μου είπε να περάσω από το τμήμα στο κενό του και συμφώνησα ,η αλήθεια είναι πως αγχώνει το γεγονός ότι θα βρεθώ πάλι εκεί , ήταν τελευταία φορά που τον είδα πριν αρχίσει όλο αυτό το δράμα. Αλλά τι μπορεί να γίνει πάλι , συμφωνήσαμε πως όλα θα είναι καλά από εδώ και πέρα , όπως και είναι .

Άρχισα να ετοιμάζομαι αρκετά νωρίς για να προλάβω να πάω και στο νοσοκομείο στη φίλη μου . Μέσα σε όλη αυτή την τρέλα χαίρομαι που είναι καλά , θα ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί αν πάθαινε κάτι .Δεν φαντάζομαι πως θα ήμασταν όλοι χωρίς αυτή , θα ήταν βάναυσο για εμένα αλλά και για άλλους να πάθαινε κάτι .

Έφυγα από το νοσοκομείο και πήρα το λεωφορείο για να πάω στο τμήμα , πρέπει σίγουρα να βγάλω δίπλωμα οδηγήσεις το συντομότερο δεν πάει άλλο , τόσες μεγάλες αποστάσεις με το λεωφορείο είναι βάσανο .

Έφτασα έξω από το τμήμα , όσο σκέφτομαι ότι σε αυτό το σημείο μου είχε φερθεί έτσι , με είχε διώξει από τη ζωή τόσο εύκολα θέλω να φύγω τρέχοντας . Αλλά θα φτιάξω καινούργιες αναμνήσεις , δεν πρέπει να θυμάμαι αυτή την περίοδο μου κάνει κακό όλο αυτό . Μπήκα μέσα ψάχνοντας τον , κοίταξα γύρω γύρω αλλά πουθενά . Έκατσα σε μια καρέκλα περιμένοντας να βγει έξω , ίσως είχε δουλειά και το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να τον διακόψω .

My brother's best friendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora