Κεφάλαιο 54

1.5K 49 13
                                    


"Θα μου πεις τι έγινε ;"ρώτησε και χάιδεψε την πλάτη μου με ανησυχία. Θέλω να συζητήσουμε , να συζητήσουμε για τόσα πολλά αλλά όταν πάμε να το κάνουμε τον πιάνει πανικός λες και δεν έχει συζητήσει ποτέ με κανέναν χωρίς να κάνει πλάκα .

"Απλά θέλω να μιλήσουμε για κάποια πράγματα"είπα και έσφιξε τα χείλη του και νομίζω πως αν το παράθυρο δεν ήταν ανοιχτό και ακουγόντουσαν οι ήχοι από το δρόμο οι χτύποι της καρδιάς του θα ακουγόντουσαν στο δίπλα διαμέρισμα . "Δεν είναι για εμάς , δηλαδή είναι"είπα και έπιασε το κεφάλι του , "Δεν θέλω να χωρίσουμε πάλι μην φοβάσαι"γέλασα και ακούμπησε το κεφάλι του πίσω στον καναπέ.

"Απλά"είπα και αναστέναξε .

"Μην το κάνεις αυτό διάολε , μην με τυραννάς"είπε σηκώνοντας ξανά απότομα το κεφάλι του .

"Σήμερα στο νοσοκομείο όταν ξύπνησε η Κριστίνα της είπα ότι ήταν εκεί ο Πάνος και δεν ήθελε να τον δει , ήταν αντιδραστική . Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν θέλω να γίνουμε σαν αυτούς , δεν θέλω να χωρίσουμε και αν πάθει κάποιος κάτι ,τότε να καταλάβουμε πως νοιαζόμαστε ακόμα ο ένας για τον άλλον , δεν θέλω ακόμα και την στιγμή που ένας είναι στο δωμάτιο του νοσοκομείου να κρατάει μούτρα"προσπάθησα να τον κάνω να καταλάβει μιας και δεν είναι καλή με την έκφραση .Απλά δεν θέλω αν κάποια στιγμή χωρίσουμε να τον βλέπω και να αλλάζω δρόμο , να τον βρίζω και να μου έρχεται στο μυαλό ότι κακό μου έχει κάνει .

Τον είδα να σκέφτεται για λίγο και ύστερα να χαμογελάει μπερδεύοντας με περισσότερο "Τι;"ρώτησα και σοβάρεψε .

"Δεν είμαστε σαν αυτούς Δαναή"είπε γέρνοντας το κεφάλι του κοιτώντας με γλυκά .Ήταν ανακουφισμένος , μάλλον θα περίμενε να του πω κάτι χειρότερο και δεν ξέρω γιατί το σκέφτηκε αυτό . Τι άλλο πια θα μπορούσε να μας κάνει να τσακωθούμε πάλι ;

"Αλήθεια; , γιατί έχουμε πολλά κοινά . Οι τσακωμοί , οι χωρισμοί , η διαφορά ηλικίας που σε εμάς είναι ακόμα μεγαλύτερη"είπα και χαμογέλασε ξανά και στα αλήθεια είχε αρχ΄ισει να με εκνευρίζει.

"Δεν είμαστε σαν και αυτούς ... Έχουν μαλώσει αυτοί τόσο όσο εμείς; Έχουν χωρίσει τόσες φορές όσο εμείς ; Αγαπάει ο Πάνος την Κριστίνα όσο αγαπώ εγώ εσένα;"ρώτησε με μια δόση πλάκας τραβώντας με κοντά του . "Και επειδή ξέρω ότι αυτό ήταν παράδειγμα όχι λοιπόν , αν χωρίσουμε, που δεν πρόκειται να σε αφήσω να φύγεις, δεν θα τσακωθούμε ξανά έτσι"είπε .

My brother's best friendOù les histoires vivent. Découvrez maintenant