Κεφαλαιο 67

1.2K 60 14
                                    

Ένιωσα ένα μικρό χεράκι να ακουμπάει το πρόσωπο μου και ξύπνησα για να δω τι συμβαίνει . "Καλημέρα"άκουσα τον αδερφό μου να λέει ξαπλωμένος στο κρεβάτι διπλα μου .

"Καλημέρα"αναφώνησα και ένωσε τα χείλη του για να μου πει να κάνω ησυχία . "Γιατί ψιθυρίζουμε"γέλασα και μου εδείξε τον Άρη ξαπλωμένο στον καναπέ .

"Δεν ξυπνάει με τίποτα αυτός μην φοβάσαι"αναφώνησα και σηκώθηκα από το κρεβάτι ενώ ο Λουκάς αντέγραφε τις κινήσεις μου .

"Να σου φτιάξω γάλα ;"ρώτησα ανοίγοντας το ψυγείο .

"Μπορώ και μόνος μου είμαι μεγάλος"τον άκουσα να λέει και σήκωσα τα χέρια ψηλά χωρίς να φέρω άλλη αντίρρηση .

Έκατσα στον καναπέ απέναντι και παρατήρησα τον Άρη να κοιμάται ήρεμα , τα μάτια του σιγά σιγά άνοιξαν και έκανε μια γκριμάτσα πόνου , μάλλον πιάστηκε .

"Γαμω την πουτανα μου πιάστηκα"έβρισε επιβεβαιώνοντας τις σκέψεις μου .

"Μην βρίζεις"έδειξα τον Λουκά που έφτιαχνε το γάλα του στην κουζίνα. Είμαι σίγουρη ότι άκουσε μιας και η κουζίνα δεν απέχει και τόσο από το το σαλόνι , βασικά δεν απέχει καθόλου .

"Εχε χάρη που είναι αδερφός σου"γέλασε ενώ έκατσα δίπλα του φιλώντας τον . "Ποιος θα μου έλεγε ότι θα σε άφηνα να κοιμηθείς με άλλον άνδρα στο κρεβάτι μας ενώ εγώ θα ήμουν στον καναπέ διπλα"αναφώνησε βλέποντας τον Λουκά να έρχεται προσεκτικά με το ζεστό γάλα του κοντά μας . "Προσεχώς άνδρα"συμπλήρωσε .

"Έχεις γίνει πολύ μελό τελευταία"γέλασα .

"Το ξέρω , έχω χαλάσει"αναφώνησε τρώγοντας το μπισκότο που κρατούσα ."Πως πέρασες χθες μικρέ;"τον ρώτησε παίρνοντας το χέρι του πίσω από την πλάτη μου χαϊδεύοντας την απαλά .

"Πολύ ωραία ήταν , μ άρεσε που κοιμήθηκα με την Δαναη , δεν τον έχουμε ξανά κάνει"γέλασε . Άφησε τη κούπα με το γάλα του στο τραπέζι και εξέτασε ανάμεσα μας απομακρύνοντας τον Άρη από εμένα . "Α μικρέ δεν θα τα πάμε καλά"γέλασε το αγόρι μου.

"Δαναη ;"με ρώτησε ο αδερφός μου , "Σ αγαπάω"χώθηκε στην αγκαλιά μου και χαμογέλασα αυθόρμητα νιώθοντας τα μάτια μου να υγραίνουν .

Κοίταξα τον Άρη δίπλα μου που ήταν και αυτός φανερά χαρούμενος . Νομίζω μόλις έζησα μια από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου . Μπορεί να για τον πατέρα μου να μην νιώθω τίποτα καλό πια , αλλά είναι τρομερό πως μπορείς να αγαπήσεις κάποιον μόνο και μόνο ενώ ξέρεις πως είναι οικογένεια σου .

My brother's best friendWhere stories live. Discover now