Άκουσα να με φωνάζει και κατάλαβα πως ήταν μερικά μέτρα μακριά μου , άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα με αυτά τα παπούτσια που σίγουρα δεν είναι σε καμία περίπτωση για τρέξιμο , έφτασα στο σχεδόν άδειο πάρκινγκ όπου είχαμε αφήσει τα αυτοκίνητα για να ξεφύγω από κάποιον που μπορεί να με καταστρέψει ολοκληρωτικά αυτή τη φορά .
Έκατσα λίγο στο τοίχο και σταμάτησα να ακούω τη φωνή του οπότε αποφάσισα να κάνω ένα βήμα να κοιτάξω αν έφυγε , κάποιος με τράβηξε από πίσω και άρχισα να ουρλιάζω αλλά μου έκλεισε το στόμα . "εγώ είμαι"μου είπε και ηρέμησα για λίγα δευτερόλεπτα και γύρισα για να βεβαιωθώ πως είναι αυτός . "Γιατί?"τον άκουσα να λέει και κούνησα το κεφάλι μου για να καταλάβω τι γίνετε . "Γιατί μου το κάνεις αυτό ?"ρώτησε και ξεφύσησα γελώντας
"Εγώ ? τι σου έκανα εγώ?"ρώτησα περπατώντας εδώ και εκεί . Τι του έκανα ? Αυτός έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη για ότι μου έκανε, με άφησε να πιστεύω πως υπάρχουμε μαζί , πως είναι κάτι που θα περάσει αλλά είχε ήδη προχωρήσει και όταν τον είδα έκανε πως δεν με ήξερε .
"Γιατί με αυτόν ρε Δανάη !"χτύπησε τον τοίχο δίπλα μου αλλά δεν έμοιαζε να πονάει βασικά δεν τον ένοιαζε αν πονάει. Ζήλεψε τον Alex? Αποκλείεται απλώς πληγώθηκε ο εγωισμός του μόνο και μόνο γιατί είναι ο Alex .Αποφάσισα να μην του πω ότι δεν συμβαίνει τίποτα με τον Alex μιας που δεν είναι δουλεία του πια να ασχολείται με την ζωή μου.
"Και εσένα τι σε νοιάζει γαμώτο?"τον έσπρωξα από το στήθος , "εσύ δεν έκανες πως δεν με ξέρεις ? Πως δεν έχει γίνει τίποτα !"ξαναέκανα την ίδια κίνηση ."Σε ενόχλησα , ήρθα να σου ζητήσω εξηγήσεις όχι ! Απλά σήκω φύγε από την γαμημένη ζωή μου !"ούρλιαξα κολλώντας στο τοίχο .
"Δεν είναι αυτό που νομίζεις Δανάη εγώ"προσπάθησε να πει αλλά οι λέξεις μέχρι και η ίδια του η φωνή τρυπούσαν την καρδιά και τα αιτία μου .
"Σταμάτα να μιλάς σταμάτα"έπιασα το κεφάλι μου χώνοντας τα χέρια μου μέσα στα μαλλιά μου, νομίζει πως ήρθε εδώ και θα τον δεχτώ η ότι θα τον ακούσω ? Δεν πρόκειται , δεν έχω χρόνο ούτε όρεξη να τον ακούσω
"συγγνώμη"τον άκουσα να λέει και σήκωσα τα κεφάλι μου να τον κοιτάξω , για ποιο από όλα ? που κατέστρεψε ψυχολογικά ? Που μου φέρθηκε σαν να είμαι σαν τις υπόλοιπες γκόμενές του ?
"Εντάξει"είπα και με κοίταξε έκπληκτος , "μπορείς να φύγεις τώρα"είπα ψύχραιμα
"μα δεν με άκουσες"είπε μπερδεμένος
ESTÁS LEYENDO
My brother's best friend
Novela JuvenilΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...