Ξύπνησα από έναν δυνατό θόρυβο και γύρισα πλευρό για να δω ποιος είναι "Ήρθες;" Αναφώνησα στο αγόρι μου αλλά δεν μου έδωσε σημασία , "Ακόμα θυμωμένος είσαι"σήκωσα τον κορμό μου αλλά δεν σηκώθηκα από το κρεβάτι .
Άρχισε να ψάχνει την ντουλάπα αμίλητος δίπλα μου "Ρε Άρη μου"έπιασα το χέρι του αλλά το τράβηξε , "Γιατί δεν θες να το συζητήσουμε ; Γιατί έχεις τόσες αμφιβολίες για εμένα , ξέρεις πως νιώθω για εσένα."πήγα κοντά του ακουμπώντας το στήθος στην πλάτη του . Συνέχισε να ψάχνει αμίλητος ανακατεύοντας τα ρούχα λες και δεν υπήρχα στο χώρο . "Αφού ξέρεις ότι δεν θέλω κανέναν άλλον"συμπλήρωσα
"Δεν τον θέλω κοντά σου, δεν μπορώ "γύρισε απότομα για να με κοιτάει "Με είπες με το όνομα του χθες"είπε απελπισμένα
"Τσακωνόμασταν , μιλάγαμε για αυτόν . Συνέχεια μπερδεύω τα ονόματα , πόσες φορές σε έχω πει Αχιλλέα καταλάθος"αναφώνησα προσπαθώντας να βρω το δίκιο μου .
"Αχιλλέα , όχι Αλεξ" είπε στην ίδια ένταση με πριν .
"Τι διαφορά έχει;"ρώτησα αγανακτώντας .
"Σου άρεσε Δανάη , έβγαινες μαζί του , σε φιλούσε , αν δεν επέμενα τότε θα ήσουν μαζί του τώρα"κούνησε τα χέρια του , δεν ήξερα ότι ήταν τόσο ανασφαλής απέναντι στον Αλεξ, ήξερα ότι ζήλευε αλλά όχι φοβόταν κάτι ανύπαρκτο .
"Άρη"ακούμπησα τα χέρια μου επιφυλακτικά στο πρόσωπο του "Ναι μου άρεσε κάποτε αλλά αυτό ήταν παλιά . Ο Αλεξ ήταν απλά μια ελπίδα ότι θα μπορούσα να σε ξεχάσω , να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν ένιωθα κάτι για εσένα. Αλλά δεν μπορούσα να το κάνω γιατί πολύ απλά ήμουν ήδη ερωτευμένη μαζί σου"του εξομολογήθηκα μια λεπτομέρεια που δεν ήξερε . "Δεν διάλεξα εσένα . Ήθελα εσένα"ακούμπησα το κούτελο μου στο δικό του .
Μας γύρισε και κόλλησε την πλάτη μου στην ντουλάπα "Σταμάτα!"φώναξε
"Όχι"είπα πιο ήρεμα σε σύγκριση με αυτόν έκλεισε στιγμιαία τα μάτια του και με φίλησε , μπορούσα να διακρίνω την έντονη γεύση του καφέ στο στόμα του "Δεν θέλω να ξανά ακούσω για αυτόν , προσπάθησε να είσαι λιγότερο κοντά του από ότι με τους άλλους εντάξει;"μου είπε ψάχνοντας απελπισμένα μια απάντηση στα μάτια μου .
"Στο υπόσχομαι"είπα φιλώντας τον, "Σ'αγαπώ"είπα χαϊδεύοντας την πλάτη του και με πέταξε στο κρεβάτι , ανέβηκα από πάνω του και συνέχισα να φιλάω τον λαιμό του "Για πάντα"πρόσθεσα .
"Μην το λες αυτό μικρή , το για πάντα είναι πολύς καιρός"ανασήκωσε λίγο το κεφάλι του αναστενάζοντας . Ξεκούμπουσα το παντελόνι του και αυτός έβγαλε μόνος του την μπλούζα του , μας γύρισε ανάποδα και άρχισε να με γδύνει αυτός. Χάιδεψε την περιοχή μου πάνω από το εσώρουχο κάνοντας με να αναστενάξω δυνατά. "Σςςς"ψιθύρισε στο αυτί μου και δάγκωσα το κάτω χείλος .Τύλιξα τα πόδια μου γύρω του ενώ τον φιλούσα , μου είχε λείψει το άγγιγμα του , το φιλί του , δεν μπορώ να είμαστε τσακωμένοι το μισώ .
ESTÁS LEYENDO
My brother's best friend
Novela JuvenilΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...