Ξύπνησα αργά για τα δεδομένα μου , η συζήτηση με την Elizabeth πήρε πολύ ώρα και οι σκέψεις μου με βασάνιζαν για άλλη τόση . Το καλό ήταν πως έβγαλα άκρη και πιστεύω πως α καταφέρω να προχωρήσω παρακάτω , δεν θα τον σκέφτομαι ! Όποτε πάει το μυαλό μου εκεί θα στέλνω μήνυμα στα κορίτσια και θα μου πιάνουν συζήτηση , δεν υπάρχει περίπτωση να τον φέρει ο Πάνος σπίτι όποτε δεν θα τον ξαναδώ και θα το ξεχάσω μια και καλή , η επαφή του έχει σβηστεί προπολού από το κινητό μου και το βράδυ και η φωτογραφίες μας . Από σήμερα ξεκινάω από την αρχή !Κατέβηκα στο σαλόνι αλλά δεν ήταν κανένας εκεί , ο Πάνος ως γνωστός Πάνος την είχε κοπανίσει από νωρίς και τα παιδιά θα δυσκολεύτηκαν να κοιμηθούν με την αλλαγή ώρας , όποτε υπέθεσα πως θα ξυπνήσουν αργά και δεν έφτιαξα παραπάνω πρωινό για αυτούς . Έκατσα στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση και πίνοντας το καφέ μου .
Πήρα μία κλήση από την Κριστίνα να πάω σπίτι της να της δώσω την μπλούζα που είχα δανειστεί εδώ και δύο εβδομάδες , νόμιζα πως θα το ξεχνούσε γαμώτο ! Έβαλα μία φόρμα και μια ζακέτα γιατί είχε λίγο αέρα και άρχισα να τρέχω έως το σπίτι της , το τρέξιμο θα μου έκανε καλό για να ξεσπάσω τα νεύρα και την ένταση από χθες .
Έδωσα την μπλούζα που σίγουρα θα ξανά πάρω , πίσω στην φίλη μου και έκατσα λίγο στο σπίτι της συζητώντας για τον αδερφό μου και αυτή , έμαθα πως μετά τον χωρισμό τους έχουν ξαναβρεθεί περίπου τρις φορές αλλά πότε δεν ξεκαθάρισαν τι θα γίνει μεταξύ τους . Της είχα πει πως ο αδερφός μου δεν είναι για αυτά αλλά δεν με άκουσε , αλλά γιατί να το κάνει ?Όταν εγώ η ίδια έμπλεξα με τον Άρη που είναι δύο φορές χειρότερος από τον Πάνο .Δεν μπορώ να της πω ότι έκανε λάθος γιατί δεν έχω κάνει καλύτερα αλλά μπορώ να την συμβουλέψω .
Ο αδερφός μου δεν ξέρω αν έχει αγαπήσει πότε κάποια , δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει σαν τρελός για κάποια . Νόμιζα με την Κριστίνα μπορεί να γινόταν κάτι αλλά αποδείχτηκε το αντίθετο . Ξέρω πως και οι δύο αξίζουν κάποιον που θα τους αγαπήσει πολύ για αυτό που είναι αλλά μάλλον όχι μεταξύ τους .
Πήγα σπίτι μετά από πολύ ώρα και είδα τα παιδιά ξύπνα , τους είχα αφήσει ένα σημείωμα πάνω στο ψυγείο ότι μπορούν να πάρουν ότι θέλουν και μάλλον το έκαναν . "Καλημέρα"τους είπα και χαμογέλασαν κοιτώντας τη τηλεόραση "τι βλέπετε"ρώτησα και έκατσα στον καναπέ δίπλα στον Derek
"Μια εκπομπή"είπε ο διπλανός μου και κοίταξα την τηλεόραση και είδα ότι είναι ελληνικό πρόγραμμα. "ξέρετε ελληνικά"ρώτησα και γέλασαν
YOU ARE READING
My brother's best friend
Teen FictionΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...