Άρης Pov
"Καλημέρα"φώναξε ο Justin χαρούμενα ενώ ήμουν έτοιμος να του κλείσω την πόρτα στα μούτρα . Το τελευταίο καιρό οι επισκέψεις του έχουν πληθύνει , φέρνει πατάκια , μπύρες , καφέδες ότι μπορεί αλλά με βλέπω στο τέλος εκτός από χωρισμένος να του είμαι και χρεωμένος.
"Ξέρεις ότι δεν έχω σκοπό να αυτοκτονήσω έτσι;"του ανακοίνωσα και με κοίταξε επιδοκιμαστικά . Έρχεται κάθε μέρα την ίδια ώρα και φεύγει μόνο όταν πρέπει να πάω στο τμήμα, εκτιμώ που θέλει να δει αν είμαι καλά αλλά θέλω λίγο χρόνο μόνος μου , δεν είμαι τόσο χάλια που να μην μπορώ να μείνω μόνος μου .
Θέλω να σκεφτώ τα λάθη μου ώστε να μην τα ξανακάνω ποτέ , να μην τη ξαναπληγωσω ποτέ για καμία μαλακία που νομίζω σωστή .
"τι θα κάνουμε σήμερα ;"ρώτησε ο φίλος μου φτιάχνοντας καφέ στον εαυτό του μιας και έχει μάθει τα κατατόπια πλέον . Αποφάσισα να μην απαντήσω γιατί ξέρω πως ό,τι και αν πω θα γίνει το δικό του . "Λέω μετά την περιπολία να πάμε για κάνα ποτό"είπε και ξάπλωσα στον καναπέ.
"Ότι θες"είπα αδιάφορα ανοίγοντας την τηλεόραση . Αρχίσαμε να βλέπουμε τηλεόραση χωρίς να ενοχλεί ο ένας τον άλλον , προτιμούσα τη ησυχία αυτή την στιγμή αν και πράγμα πρωτόγνωρο για εμένα γιατί άλλη φορά η μουσική θα ήταν στη διαπασών . Νομίζω πως οι γείτονες νομίζουν πως μετακόμισα η πέθανα . "Τι λες να κάνει τώρα ;"ρώτησα τον φίλο μου και πνίγηκε με τα πατάκια .
"Θα διαβάζει"είπε απότομα και έγνεψα καταφατικά , "Έχεις σκεφτεί να την ξέχασες;"ρώτησε και τον κοίταξα δολοφονικά .
"Όχι"γρύλισα και σήκωσε τα χέρια του ψηλά . Γιατί να το κάνω ; Δεν υπάρχει λόγος να την ξεχάσω , με το που τελειώσουν οι εξετάσεις θα τα κάνω όλα όπως πριν , δεν είμαστε τελειωμένη υπόθεση. Δεν γίνεται να τελειώσει από δική μου μαλακία όχι ! Της είχα πει ότι δεν θα τη πληγώσω και δεν τα κατάφερα , το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να επανορθώσω.
Άρη Flashback
"Σταμάτα!"φώναξε ενώ προσπαθούσε να πάρει ανάσα , "Έλα Άρη!"φώναξε προσπαθώντας να με διώξει με τα πόδι της . Σταμάτησα να την γαργαλάω και την άφησα να πάρει ανάσα μιας που χτυπούσε το κινητό μου .
"Διάλειμμα"σηκώθηκα να σηκώσω έναν άγνωστο αριθμό.Η γυναικεία φωνή στα αυτιά μου, μου φάνηκε γνωστή οπότε επέλεξα να συνεχίσω να ακούω. Γρήγορα κατάλαβα πω ήταν μια παλιά μου κατάκτηση της μίας βραδιάς οπότε επέλεξα να το κλείσω πριν ακούσω άλλα .
YOU ARE READING
My brother's best friend
Teen FictionΉταν το απαγορευμένο , αυτό που δεν μπορούσα να έχω , ήταν το κακό αγόρι και ο καλύτερος φίλος του αδερφού μου . Ακόμα και τώρα σκέφτομαι πως κατέληξα έτσι , να τον αγαπώ τόσο πολύ . Ερωτευόμαστε πάντα αυτόν που μας βασανίζει δεν λένε ; "Μερι...