Κεφάλαιο 49

1.5K 57 19
                                    

Το ξυπνητήρι άρχισε να χτυπά δυνατά σε όλο το δωμάτιο ξυπνώντας με από τον γαλήνιο ύπνο μου .Προσπάθησα να σηκωθώ να το κλείσω αλλά ήταν αδύνατο ,γύρισα το κεφάλι μου και είδα τον Άρη να με έχει αγκαλιά σαν αρκουδάκι που θα του το έπαιρνα να το βάλουν για πλύσιμο . 

Έχωσα το κεφάλι μου πίσω στα μαξιλάρια στη θύμηση των χθεσινών γεγονότων και κυρίως των  βραδινών , έστριψα το κεφάλι μου και έμεινα να  τον κοιτάω γυμνό δίπλα μου .Ήταν ήρεμος, κοιμόταν και σχεδόν χαμογελούσε αναρωτιόμουν τι να ονειρευόταν .

Αυτό που έγινε χθες δεν ξέρω πως να το πω αλλά ήταν βλακεία,  με όλα αυτά που συμβαίνουν με εμένα και τον Άρη ήταν η μεγαλύτερη βλακεία που θα μπορούσα να κάνω αυτή τη στιγμή . Αλλά ήθελα γαμώτο , τον ήθελα τόσο πολύ , μου είχε λείψει απίστευτα όσο και αν δεν θέλω να του ξαναμιλήσω ποτέ, δεν μετανιώνω για χθες αλλά.....

Έκανα ένα βήμα πιο πέρα για να προσπαθήσω να πάρω τα ρούχα μου από κάτω αλλά το μόνο που κατάφερα να πιάσω ήταν η μπλούζα μου "Καλημέρα"είπε φιλώντας με, με το που με άφησε σηκώθηκα γρήγορα και φόρεσα τα εσώρουχά μου και ύστερα μια τη φαρδιά μου μπλούζα που έφτανε έως την μέση των μηρών μου . "Τι έπαθες;"με τράβηξε πίσω στο κρεβάτι 

"Καλύτερα να ντυθείς"είπα πιάνοντας ο μποξεράκι του , αφού του το έδωσα γύρισα την πλάτη μου και πήγα στην άλλη άκρη του δωματίου ."Τι έπαθες;"ήρθε από πίσω μου ρωτώντας ξανά 

"Ντύσου σε παρακαλώ"είπα πιάνοντας το κεφάλι μου 

"Μίλα"έπιασε το μπράτσο μου γυρνώντας με για να τον κοιτάω , ευτυχώ είχε φορέσει το εσώρουχό του γιατί αλλιώς θα το έκανε ακόμα πιο δύσκολο να πω αυτά που είχα να πω."Κατάλαβα"τράβηξε τα μαλλιά του κάνοντας κύκλους στο δωμάτιο , άρχισε να γελάει χτυπώντας το τοίχο κάνοντας με να τιναχτώ στον αέρα. "Κοίτα να δεις που αντιστράφηκαν οι ρόλοι ρε"είπε ξανά γελώντας ειρωνικά . "Αν δεν ήμασταν σπίτι σου θα έφευγες πριν ξυπνήσω και στις μύτες;"γέλασε δυνατά . 

"Το ότι κάναμε χθές ότι κάναμε δεν αλλάζει όλα αυτά που έχουν γίνει"είπα κοιτώντας το πάτωμα. 

"Πηδηχτήκαμε, γιατί δεν το λες;"είπε προσπαθώντας να πιάσει το βλέμμα μου .

"Δεν υπάρχει λόγος να παλέψω για αυτή τη σχέση"είπα , "Κάποιος είναι ο πραγματικός λόγος που δεν με ήθελες στην ζωή σου"είπα ξανά και χτύπησε το κεφάλι του απαλά στον τοίχο ανακτώντας 

"Για εσένα το έκανα γαμώτο πότε θα το βάλεις στο κεφάλι σου"έπιασε το πρόσωπό μου φωνάζοντας . Δεν μπορώ να το βάλω στο κεφάλι μου γιατί πολύ απλά αν το βάλω θα τον πιστέψω και αν τον πιστέψω θα πληγωθώ και δεν μπορώ να ξαναπληγωθω . 

My brother's best friendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora