Part 1-New damn school

4.1K 175 30
                                    

Zvono..Mrzim tu melodiju..Uzdišem iznervirano a zatim polazim ka ormariću,oko mene prolaze nepoznati ljudi,mrzim novu okolinu,šta mi je falilo u staroj školi?Mrzim svoje roditelje.Njih nijem ih briga za mene.Mogli su ponovo da me ubace u školu..Ozbacili su me zbog jebene Miley.Napiću joj se krvi kad je vidim.Otvaram ormarić vadeći knjige iz njega a zatim lupam vratima od njega po običaju ga tako zatvarajući.Oblizujem usne a zatim se krećem ka učionici ''A4'' iza sebe čujem zvižduke napaljenih klinaca dok sam ovog puta spremna da ih ignorišem neću odmah prve nedelje da me izbace iz ove proklete škole.Ulazim u učionicu a zatim posmatram okolinu hladno gledajući svi se na par trenutaka okreću ka vratima a zatim se ponovo osvrću na svoje tadašnje poslove,ugledah praznu klupu i sedam na nju,sto je pun nekih natpisa ali me nije briga barem sam našla mesto,stavljam knjige na sto a zatim dobijam pogled devojke ispred mene. ,,Mislim da nije dobro da sedneš tu."Obraća mi se dok je samo nezainteresovano gleda. ,,Zašto?"Pitam je sedajući na stolicu. ,,Ta klupa je zauzeta"Njene crvene oči istražuju moje svetlo plave dok samo kolutam očima. ,,Koliko vidim niko nije sedao tu."Ona samo uzdiše dok odmahujem rukom. ,,Možeš li ustati iz moje klupe?"Čujem glas iza sebe dok se okrećem. ,,Prva sam sela."Hladno odgovaram dok se on osmehuje. ,,Ta klupa je moja godinama."Iznervirano uzdišem gledajući plave oči momka koji stavlja ruke u džepove. ,,Pa šta?"Podižem obrvu dok mi se približava a zatim se naslanja na sto približavši mi se. ,,Mislim da je najbolje da se pomeriš jer ne želiš nevolje."Šapuće na mom uhu dok se podmuklo smešim. ,,Pogrešno si me protumačio ja baš obožavam nevolje."Oblizujem usne dok se on smeši cinično i podmuklo. ,,Sama si tražila nevolju dobićeš je."Namiguje mi a zatim seda u klupu pored mene.Neprestano me gleda dok ignorišem njegov pogled,mogu osetiti njegov ubrzan puls.Iznerviran je.Mislio je da ču ga se uplašiti. Uskoro na stolu se nalazi beli papirić 'Dobro si mislila' osmehujem se. Čita mi misli?Dobro kako želi. 'Nećeš me dobiti za jednu noć'Dobacujem mu papirić dok se on osmehuje. ,,Ti to misliš."Usnama oblikuje reči dok samo ignoriše reči.U učionicu ulazi u crnom odevena žena kratke kose. ,,Dobar dragi moji vampirčići."Spusta prašnjavi dnevnik na sto.Kolutam očima na to 'Vampirčići.'Potpuno je detinjasto a ja imam punih 210 godina.Punoletna sam. ,,Za mene si vampirčić Black'' Uzdišem dok klimam glavom. ,,Rođena sam kada su se prvi vampiri nastanjavali na u Oxfordu,imam 1500 godina,tako da sam starija od tebe čitavih 1290 godina" Još jedno potvrdno klimam glavom. ,,Danas ćemo raditi.."Počinje predavati. ''Stariji sam od tebe 100 godina" piše na papiriću dok samo kloutam očima i gužvam papirić.Rešena sam gledati napolje,kišno je vreme i obožavam ga kapljice kiše polako dodiruju prozor tako da kapljice silaze niz njega ,nebo je tmurno i tamno dok sunce pokušava da se probije kroz oblake ali mu ne ide.Ništa ne čujem niti pokušavam,ništa ne slušam već samo kišu,ništa me ne može opustiti sem kiša.Uzdišem duboko sa zatim svoje hladne ruke prislanjam na takođe hladne obraze.Da ja sam vampir,i ni po čemu se ne razlikujem od normalnih ljudi samo za razliku od njih pijem ogromnu količinu krvi,i brže trčim od normalnog čoveka kao i što imam razvijeniji sluh od njih,mnogo razvijeniji..Živim u Oxfordu gradu vampira sa svojom prokletom porodicom.Često sam izbacivana iz škola zbog tuča i ova mi je poslednja šansa da se popravim ili idem u internat.Mrzim ga.Tamo svi nose jednolike otrcane uniforme živim sa nekoliko devojaka u sobi..Moram da pričam sa njima a to mrzim.Često su me nazivali ''Mala nestašna bogatašica'' i mrzim taj nadimak,zbog toga su sve fufe dobijale batine od mene.Konačno zvuk završetka časa..Ustajem iz klupe dok dobijam crveni pogled na sebi. ,,Svaka čast.Ti si prva koja je sela na njegovo mesto.."Zbunjeno je isto tako i ledeno je posmatram. ,,Wow."Okrećem se i arogantno izlazim iz učionice.Čudna je ova škola.. ,,Jeste" susrećem se sa smeđokosim momkom koji stoji naslonjen na moj ormarić prekrštenih ruku. ,,Odalji se."Govorim gurajući gu što mi uspeva,ali ne mogu se otarasiti njega i njegovog pogleda. ,,Mala ne znaš u šta si upala.."Tiho šapuće na mom uvetu dok se smešim. ,,A ti me samo izazivaj.."Pomera pramen moje kose iza mog uha dok se kiselo smešim. ,,Volim izazove.."Namigijem mu dok pokušavam ga zaobići ali me njegove ruke sprečava u tome. ,,Ja sam te upozorio."Takođe namiguje a zatim mi pusta ruku. Nosi se ma kako god se zvao.

Ovo je prvi deo moje price :)) Molim vas com i vote kome se svidja :)) Hvala u napred :*

Vampire BloodWhere stories live. Discover now