Osetim vlažne poljubce na mojim usnama,namrštim se a zatim uzvratim i okrenem se na drugu stranu. ,,Budi se!''Povika dobro poznat glas,zabijem glavu pod jastuk na njen vrisak,moj čulni organ za sluh je i previše osetljiv ujutru. ,,Mala spava mi se,pusti me.'' Promrljam jedva čujno. ,,Sad će pola 12 ustaj.''Otkrije me dok uzdahnem a zatim nastavim spavati.Osetim težinu na mojim leđima,poljubi me u potiljak a zatim počne skakati po meni. ,,Buđenje!''Kao malo dete počne da skače po meni,prervnem očima a zatim nastavim da spavam.Ma neće moći da me probudi da koristi dizalicu. ,,Dobićeš jutarnji užitak ako se sada probudiš.''Prošapuće zavodnički na moje uvo,ponuda je primamljiva ali ja ipak ostajem pri svom. ,,Louis!''Prodrma mi ramena dok nastavim sa svojom dremkom.Lupi me po dupetu,prorežim a zatim se okrenem i prevrnem je tako da leži na krevetu a ja iznad nje.Pogleda me u oči sa nekim pobedničkim odsjajem u njima. ,,Nije lepo to što radiš...''Prorežim dok se ona nasmeje,stavim ruke na njene a zatim ih povučem iznad njene glave. ,,Nije lepo kad ti mene budiš.''Kaže mi dok se nasmešim. ,,Jeste.''Klimnem glavom a zatim mi se približi tako da se naše usne okrznu. ,,Poljubi me Black.''Naredim joj dok ona se osmehne a zatim spoji naše usne.Poigram se sa njenim prstima dok se ona osmehne a zatim odvoji naše usne.,,Odoh da se istuširam.''Klimnem glavom a zatim legnem pored nje,ona ustane sa kreveta dok mi se kapci sami zatvaraju,počnem ponovo spavati.Nastavim sa spavanjem,čvrsto držeći jastuk za par sekundi osetim hladnu vodu na meni.E sad će da vidi.Štrecnem se dok se ona počne smejati.Uvijena je u peškir Prorežim a zatim joj skinem peškir spusti posudu kojom me je polila na policu a zatim je počnem juriti bacim je na krevet kada je uhvatim a zatim prođem rukom preko njenog međunožja,tiho prostenje,uvijajući se pod mojim dodirom. Želim je..Osetim njene prste na mom međunožju. ,,Mala..''Tiho prostenjem dok ona svuče moje bokserice. Okrene mi se tako da dupetom se protrlja uz mene.Stavi ruke na naslon kreveta.Prođem rukom preko njenih leđa.Poljubim je u donji deo leđa dok se ona uvije a zatim me uhvati za ud. ,,Molim te''Prošapuće dok joj se približim.Nikada ovakve odnose nisam imao.Ali sa njom hoću sve da probam.Uđem u nju polako dok ona ispusti zadovoljni krik,raširi noge a zatim stegne naslon.Počnem se pomerati dok njeno stenjanje počne da bde sve glasnije. ,,Brže Louis.''Kaže mi kroz vrisak dok je poslušam,želim čuti još takvih vriskova,lišen sam njenih očij.Ne želim biti toga lišen.Izađem iz nje a zatim je okrenem,legne na krevet dok brzo uđem u nju. ,,Louis.''Kaže kroz jaki vrisak,znam da me tako želi nastavim sa grubim pokretima dok ona sve više steže pokrivač ispod nas. ,,Želiš da prestanem?''Odmahne glavom. ,,Brže ljubavi''Uvije se u luk dok ubrzam pokrete.Rekla je ljubavi?Nešto mi je prošlo kroz stomak sa izgovorom njenih reči.Želim tako da me stalno zove.Prelepo zvuči sa njenih usana.Osećam kako njeni bokovi se tresu.. ,,Louis''Glasni vrisak odjekne sobom.Legnem preko nje. ,,Jesi li dobro?''Klimne glavom a zatim me povuče u poljubac.Zagrli me jako dok izađem iz nje a zatim se prepustim zagrljaju..Tako lepo miriše..Mirišem njenu polumokru kosu dok ćutimo,poljubi me u rame a zatim sklopi oči..Znam da je to uradila..Znam je..Poznajem je skoro 2 meseca i za ta dva meseca me je napravila kao najgoreg papučara na svetu..Menja me..Dajem sebi priznanje,ma koliko ja to ne hteo ona me menja.jedino sa njom se osećam tako smireno i tako jebeno brižno,zaštitnički,nežno šta ja znam romantično.Ma koliko god ja to poricao tako je.Napravila je od onog Louisa papučara koji je lud za njom.Poljubim je u vrat nežno a zatim nastavim ljubiti po njenoj ključnoj kosti,tiho uzdiše dok me povlači sve bliže sebi. ,,Šta ćemo danas raditi?"Pita me prekidajući tišinu.. ,,Maziti se,spavati..Ljubiti..Šta god poželiš.."Nasmešim se dok prestanem je ljubiti a zatim je pogledam u svetle plave oči. ,,Prvo bih da jedemo."Počne praviti kružiće po mojim izloženim grudima. ,,Dobro..Šta god princeza kaže.",Šta god princeza kaže?'Burazeru dal sam mogao nešto gore reći?Nešto još gore da me izblamira?Šta ja pričam u opšte?Treba još da mi se uobrazi i da joj jedem iz šake.Ne želim to..Povuče me u poljubac.. ,,Hajde da jedemo."Siđem sa nje a zatim ustanem sa kreveta uzmem bokserice a zatim ih obučem,uzmem trenerke iz ormara a zatim i majcu kratkih rukava,obučem se dok ona se još ne pomera sa kreveta.Da je nisam povredio?Ponovo?Zagrizem usnu a zatim joj priđem,čučnem pored kreveta naslanjajući bradu na naslon kreveta,nastavlja da me gleda sa nedefinisanim izrazom lica. ,,Mala..''Pomazim je po stomaku. ,,Što ne ustaješ?Boli te?''Odmahne glavom. ,,Zašto onda ne ustaješ?''Slegne ramenima. ,,Reci nešto..''Nasmeje se tiho a zatim prođe rukom kroz moju kosu. ,,Obuci me''Nasmešim se a zatim klimnem glavom.U glavi mi odzvanja samo jedna reč ,Papučar'brzo ih sklanjam po strani.Uzimam stvari iz ormara a zatim joj prilazim,oblačim je ljubeći svaki milimetar njenog tela.Ustaje tako da naskače na mene,obavijajući noge oko mog struka,odbijem se par milimetara od njenog međunožja a zatim se ponovo pribijem.Uzdahne oštro gde se nasmešim vragolasto,pribijem je uz zid i počnem se trljati o nju. ,,Louis.''Pokušava spojiti sa mnom usne ali joj ne dozvoljavam. ,,Vrišti za mene.''i dalje se pribijam uz njeno međunožje dok ona steže moju kosu..Vrisne moje ime te ja se zaustavim,pribije usne uz moje praveći sočni poljubac. ,,Gladna sam"klimnem glavom a zatim je pustim,krenem izlaziti kada osetim njene ruke na mom ručnom zglobu. ,,Od tvojih poljubaca."Pribije me uz sebe a zatim počne ljubiti,njene ruke su u mojoj kosi.Stavim ruku u njenu gustu crnu kosu i počnem je strastveno ljubiti spajajući naša tela.Naši jezici se sudaraju i poigravaju,ljubimo se kao prvi put.Istražujemo jedno drugom usta,svaki milimetar njih.Pri svakom mom strastvenijem pokretu ona se naježi i stisne jače moju kosu.Uhvatim je za dupe gde se ona odmakne od mene. ,,Nevaljali Tomlinson."Nasmejem se,volim kako izgovara moje prezima sa njenih usana tako lepo zvuči.Odbije se od mene a zatim počne izlaziti iz sobe vrckajući,obližem usne dok me počne izazivati.Igra novu igru..A ja ih obožavam.
xx
,,Znaš da nikada pre mesec dana nisam okusila krv ženske osobe?"Prekida tišinu dok se igramo prstima na sofi u dnevnoj sobi,naslonjena je leđima uz moja prsa,njeno telo se nalazi između mojih nogu.Krenem nešto reći ali mi zazvoni telefon.Ko je sad do vraga?Rekao sam im da me ne zovu dok sam sa njom ovde.Treba mi malo privatnosti.Zar ne shvataju?Ne mogu bez mene barem prokletih dva dana?Moram sve poslove ja rešavati? ,,Dodaj mi telefon."Kažem ljuto dok ona ispruži svoje telo i dohvati telefon,lupim je po dupetu gde se ona pobuni,nasmejem se pri njenom psovanju.Okrene mi se. ,,Šalio sam se."Kažem kroz osmeh dok je ona i dalje namrštena. ,,Podigni se."naredi mi ozbiljno dok odmahnem glavom. ,,Nećeš dobiti telefon,podigni dupe."Uzdahnem a zatim se podignem osetim pljesak na mom dupetu.Zajaučem a zatim sednem ponovo. ,,Ti nisi normalna"Kažem dok se ona nasmeje. ,,Jesam žensko ali udaram k'o muško."Složim se sa njom.Prisloni usne na moje. ,,Bolje?"Pita me dok odmahnem glavom a zatim je privučem sebi nastavljajući da je ljubim,iritira me zvuk telefona tako da odvojim usne od njenih. ,,Javi se."Da mi telefon uzmem i vidim da me zove Zayn.Ma divno..Koji će sad on? ,,Rekao sam vam da me ne zovete ova dva prokleta dana."Kažem iznervirano dok on uzdahne. ,,Nisam te zvao da te ometam u razvaljivanju te jadne devojke koja je sa tobom,već zbog drugih razloga.Mnogo važniji od tvog razvaljivanja Catrin"Prevrnem očima a zatim uzdahnem. ,,Šta hoćeš?"Pređem odmah na stvar. ,,I moja Cat nije jadna da se zna."Catrin me prostreli pogledom zbunjujuće me gledavši.. ,,Dobro nije.."uzdahne nervozno. ,,Šta nije u redu Zayn?"Zbunjeno ga pitam. ,,Erick..Imamo probleme sa Erickom."Erick..Ja sam potpuno zaboravio na njega.O moj Bože..Telefon mi ispada iz ruku,dobijam pogled zbunjene crnokose devojke. ,,Louis šta se dešava?"
Heeey,napokon sam stigla da objavim nastavak,jeste kratak i izvinite zbig toga ali ovaj sto sledi ce biti sigurno duzi od ovog.Sta mislite,ko je Erick?Kakav je problem izbio?
Nastavak posle 24votea i 10 comentara <3
Love youuu all <33333
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...