Prebacim se na drugu stranu vrata prelzivši jezikom preko njega.Ne želim da se zaustavim.Pribijam svoj donji deo tela uz njen dok ona tiho zacvili. ,,Na krevet iste sekunde."Kažem zadihano dok legne na njega,skinem crne farmerke a zatim i majcu.Bacim odeću na njenu haljinu dok me posmatra sa zagriženom usnom.Legnem preko nje dok ona raširi noge.Počnem se trljati o nju stegnuvši njene bokove.Prstima rovi po mojo kosi. ,,Louis."Vrisne dok se snažno protrljam uz nju.Pogledam njene poluotvorene oči i sjaj u njima.Zaustavim se a zatim je pogledam ponovo od glave do pete.Naši grudni koševi se međusobno sudaraju. ,,Prokleta ženo."Kažem kroz zube ljubeći njen vrat,usnama silazivši niz njeno telo a zatim se vrativši na njene oči.Prokleto plave koje su jedino ostale iste na njoj. ,,Mrzim te.."Kažem kroz zube grickajući njeno uho.Prolazi dlanom preko mijh leđa stiskajući mi ramena. Sklanjam se sa nje dok me pogleda zbunjeno. ,,Polako.."Kažem tiho a zatim se krenem oblačiti.Ona dok je drastično smršala ja sam poradio na svom telu.Ispred mene se stvori,njene oči lutaju mojim.Za oko mi zapadaju crveni tragovi na njenom dugačkom vratu. ,,Zašto me nisi do sada nijednom poljubio?"Upita me gledajući me pravo u oči.Odlučnim glasom. ,,Jer ne želim."Kratko odgovorim.Nezadovoljna mojim odgovor samo uzdahne a zatim klimne glavom.Potiskujem želju za njenim usnama sve vreme ali nikako ne mogu naterati svoje oči da ne gledaju u njih. ,,Sada igramo po mojim pravilima..Mala.."Prislonim ruku na njen donji deo leđa a zatim je privučem sebi. ,,Jasno?"Klimne glavom dok joj u očima vidim nezadovoljstvo. ,,Mislim da bi se trebala obući..Slećemo za pola sata."Kažem joj dok ona bez ijedne reči se sagne uzimajući haljinu.Pri tom pokretu otkriva se kičmeni stub,namrštim se a zatim pomaknem glavu u stranu.Izgleda tako jezivo.Smesta mora da se vrati u normalu.Navlači belu haljinu na sebe a zatim obuva sandale.Na licu ima nedefinisan izraz lica,jebeno je sve vreme zamišljena.Odlazim do drugog dela aviona i sedam na sedište nastavljajući da gledam nebo.Sedne preko puta mene ne obazirući se što sam ovde.Ćutimo..Niko ništa ne progovara.I to mi na neki način i prija. ,,Svežite se uskoro slećemo."Čuje se Niallov glas,dok se Catrin trza na to. Ne prekida novonastalu tišinu njenim pitanjem da li je to Niall i ako joj se u očima vidi znatiželja.Vezujemo se dok avion polako sleće na pistu Las Vegasa.Točkovi ponovo izlaze dok se čuje potpuno nečujno škriputanje gume o vreli asfalt.Napokon staje zatim se odvezujemo,ustajemo sa sedišta dok se vrata aviona otvaraju.Na kraju stepenica nas čekaju dva mladića obučena u avijatičarsko odelo oči im prekrivaju naočare za sunce.Niall i Rick.. ,,Snajka moram ti priznati da si lepša nego ikad."Prokomentariše Niall,dok na njenim usnama zaigra osmeh. ,,Niall nisam znala da znaš voziti avion."On se nasmeši a zatim je odmeri pogledom.Ne komentarišem ništa na njegovu izjavu. Samo se pozdravljam sa njim a zatim sa Rickom videvši kako se Catrin i on grle.U meni se upali neka vrsta ljubomore.Priđem im dok me Niall pogleda. ,,Nisi mogao da se suzdržiš?"Pokaže mi na njen vrat dok ga ona prekrije rukom.On se osmehne a zatim prebaci ruku preko njenog ramena. ,,Otkud ti ovde?"Upita ga dok se on nasmeši popravljajući kapu. ,,Došao sam da vas mirim u slučaju da se pokoljete negde usput.Kao što su Harry i Fiona sa Perrie i Zayn.Mislim malo smo vas oteli sa Perrienog venčanja ali šta da se radi?Nismo hteli ali bilo je to jače od nas.Nadam se da prihvataš izvinjenje."Ona ga pogleda popreko.Dok njen pogled prekine zvuk telefona. ,,Oh to je Harry."Kaže a zatim prihvati poziv. ,,Sve ide po planu ili je nešto iskrslo?"Upita dok se on nasmeje. ,,Znao sam."Kaže pogledavši nas.Udaljeni smo na nekoj distanci kao da se poznajemo samo par minuta. ,,Ma evo ih vode krvave ratove.."Nasmeje se dok me Catrin pogleda ljutim pogledom.Ignorišem ga a zatim prekorno pogledam Nialla. ,,Dobro,hajde vidimo se."Prekine poziv dok nas pogleda. ,,Perrie posustala,pomirili su se.Samo vas dvoje ostajete."Catrin uzdahne duboko. ,,Hoću kući Niall."Rekla je odlučno dok je on odmahnuo glavom. ,,Snajka..ne može to tako."Nasmeši se na kraj usne. ,,Niall!"Povisi ton dok se nasmeši i pogleda me. ,,Još uvek živa vatra je li Louis?"Ovo mi istera osmeh na licu. ,,Može ta vatra i te kako da te opeče Niall."Kaže dok on podigne uvis ruke. ,,Moraću da rizikujem onda."Njegove razgirane usta i jezik nikada nisu mogli biti razigraniji nego sada u ovom trenutku. ,,Hajde da vas smestim.Pa vi normalno razgovarajte..Louis normalno.."Pogleda me značajno. ,,Jebi se Niall."Hoće da kaže da sam ovo na vratu joj uradio bez njenog pristanka?Idem iza njih sa Rickom koji je suviše smiren. ,,Videćete gospodine Tomlinson..Bićete zajedno."Kaže tiho pokušavajući da ovo ostane samo izmđu nas dvojice.Ako se sad ne budemo pomirili podzemlje u Oxfordu joj ne gine.Nekoliko metara udaljeno od piste gde je parkiran avion nas čeka crna limuzina.Parkirana bez vozača.Predpostavljam ko će biti vozači. ,,Madam.."Otvori joj vrata dok prevrnem očima. ,,Ne budi toliko ljubomoran idiote."Proreži mi na uvo kad uđem u auto. ,,Prijatna vožnja."Kaže a zatim zatvori auto.Ostanemo ponovo sami.Naše ruke jedna pored druge,pogledam ih na trenutak,ona takođe. Niall otvori prozor na ograđenom prostoru između vozača i nas. ,,Jebote malo romantike,dajte malo življe.Niste deca.Ma daj od vas nema vajde.Kako Perrie i Zayn.Zayn dobio par šamarčina nogu u jaja i rešili stvari posle mirno a pogledaj vas dvoje.Nećete ni da se pogledate kako treba.Sa kojim idiotima ja radim!"Zagrize parče pice i pogleda Catrin. ,,Catrin jebote al si smršala..Jedi malo."Pruži joj parče pice. ,,Nisam gladna."Ponovi njene reči imitirajući njen glas. ,,Ma ima da jedeš..Da ste vi otišli kod moje babe da vidite šta žena radi ovakvim devojkama kao što si ti,za nedelju dana su prave krofnice."Halapljivo sažvaće picu. ,,Zato i nemaš devojku Niall."Pokaže mi srednji prst. ,,Šta će mi devojka kao čačkalica da mi je žao da je pojebem,da se prelomi."Njene oči ga pogledaju značajno. ,,Pa ne stvarno..Čim malo jače zapnem ona hoće da stanem.."Objašnjava seks sa devojkama. ,,Okej Niall dosta tvojih iskustava,ne zanima me šta radiš sa tim nesrećnicama."On prevrne očima. ,,Ko tebi išta govori?Ja pričam Catrin."Uzme drugo parče pice a zatim je pogleda i počne ponovnu priču. ,,Mislim i da nju ne zanima tvoje dogodovštine u krevetu."Dam mu znak da zatvori to sranje od prozora i da se okrene. ,,Pravi društvo Ricku,usamio mi se."Kažem mu dok on otvori usta. ,,Ahaaa,pa što ne kažeš."Namigne mi a zatim zatvori prozor.Ponovo ostanemo sami. ,,Koliko dugo ostajemo?"Prva probija led. ,,Samo ovaj vikend..Ako se nešto dogodi..onda možemo i duže."Ako se nešto dogodi.Jebeno reci ako se pomirimo možemo i duže.Ne,Louis bravo.Ako se nešto dogodi.Kako sam ovako postao mutav?Godinu dana bez devojke i te kako zna da promeni.I ponovo tišina.Ona jebena neprijatna tišina..Mislim da ću ćutati sve do vile.Ona se igra nervozno sa krajem svoje bele kratke haljinice,a meni je sada najzanimjliviji ovaj sto ispred nas.Mali je i četvrtast.Čujem vibraciju telefona.Poruka,i od Nialla je.
ESTÁS LEYENDO
Vampire Blood
Fanfic,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...