Part 22-Are you scared?

1.4K 89 12
                                    

Zraci sunca ulaze u našu sobu pogledam na mom ramenu još uvek spava.Osmehnem se i poljubim njenu crnu gustu kosu.Kako je lep osećaj kada se probudi probudi pored mene..Prelazim rukama kroz njenu kosu dok ona i dalje mirno spava..Poljubim njeno rame a zatim se odaljim od nje svega nekoliko milimetara tako da je ostavljam na jastuku,počnem je ljubiti svuda po licu i usnama.Uzvraća mi poljubce a zatim lenjo otvara oči.Njeni plavi biseri me gledaju a zatim ponovo se zatvaraju. ,,Mala buđenje"Kažem joj dok samo se okrene stavljajući prekrivač preko glave. ,,Pusti me da spavam"Kaže mrzovoljno dok zagnjurim ispod pokrivača i počnem ljubiti njeno telo.Ona je prva kojoj ljubim celo telo.. ,,Pusti me"Kaže pospano dok se nasmejem tiho a a zatim je nastavim ljubiti.. ,,I obrij se golicaš me"Kaže još mrzovoljnije.Okrenem je na leđa a zatim izgnjurim iz prekrivača gledajući je pravo u oči. Počnem se smejati njenom jutarnjem izrazu lica.Kosa joj je idalje uvijena u punđu ali sada je raščupana,kreon i maskara su joj se razmazali ostali su još uvek tragovi crvenog karmina kao i ona modrica na desnom obrazu.Uozbiljim se a zatim je počnem ljubiti. ,,Šta je to toliko smešno Tomlinson?"Pita ledeno a zatim podigne obe obrve. ,,Ti."Kažem joj a zatim počnem ljubiti njen vrat,njena meka koža na vratu je među mojim zubima. Ponovo počnem da idem ka dole,ljubim njen stomak povlačeći moju majcu na njoj.Ljubim je u stomak dok ne stignem do ruba crnih čipkastig gaćica,polako ih povučem..Počne stenjati glasno,prođem usnama po njenoj vagini a zatim je počnem grickati,ona tiho vrisne a zatim moju glavu približi bliže njenom međunožju.Počnem oblizivati dok ona počne vrištati moje ime.Nastavim sa radnjom dok ona me steže za kosu..Počne psovati te u meni prodari želja da je učinim još zadovoljnijom. ,,Svršiću"Opomene me dok nastavim da to radim,želim da svrši u mojim ustima,uskoro se moj jezik nađe u njoj gde se njeni kukovi počnu tresti za par minuta svrši.Osećam užitak u mojim ustima.Nasmešim se a zatim je poljubim,počnem je ljubiti sve do njenog vrata uz duž njenog tela.Stignem do njenih usana te ona ne čeka ni sekundu već spoji usne mojim.Za tren se prvrnemo i sada sam ispod nje. ,,Hvala za buđenje Tomlinson"Osmehnem joj se te mi zagrize usnu tiho prostenjem a zatim je lupim po njenoj savršenoj zadnjici.. ,,To je za ono sinoć"Nasmeje se tiho a zatim postiđeno sagne glavu.Ona se srami?Da li je ovo moguće? ,,Idemo"Tiho kaže a zatim se skolni od mene. ,,Danas ne idemo u školu."Kažem joj,ona se okrene pogledavši me. ,,Tvoji će te tamo tražiti"Ona sagne glavu a zatim klimne njom. ,,U redu"Priđe ogledalu na vratima ormara i počne skidati ukosnice iz kose.Priđem joj i pomognem.Uskoro miris njene crne spuštene kose se uvije u moje nosnice. ,,Prelepa si"Ne odgovara,ignoriše me ali shvatiću to ćutanje kao hvala,poušava i dalje raščešljati svoju umršenu kosu čujem par tihih psovki,nasmejem se a zatim me pogleda preko ogledala.,,Nemam šta da obučem"Kaže prolazeći rukom kroz kosu, pravi razne grimase i dalje se mučeći sa svojom kosom.. ,,Odoh pozajmiti nešto od Pezz"Ona klimne glavom dok ostavim poljubac na njenom vratu.,,Popodne idemo u šoping."Izađem iz sobe pre nego što joj dopustim da bilo šta kaže.Na hodniku mogu videti dva momka kako pričaju i desetinu ljudi u kući..Večeras je žurka predpostavljam.Krenem ka Harryu i Zaynu koji stoje na hodniku i raspravljaju se oko nečega. Primete me,nabace vragolaste osmehe. ,,Je li mali kakvo je to razvaljivanje od rana jutra?"I ako sam pedeset godina stariji od njega i dalje me naziva malim zato što sam niži od njega,kovrdžavi momak razvuče još više svoj osmeh pri izgovoru njegovih reči.,,'Jutro i tebi Harry"Kao i svako muško ponosno se nasmešim ignorišući njegovu izjavu. ,,Sad se pravi važan razvalio malu pa sad kao ignoriše"Zayn se obrati dok stavi ruku preko mog ramena. ,,Zayn dosta o meni gde ti je Perrie?"Zbunjeno me pogleda. ,,Eno je u sobi,što?"Zbunjeno me pogleda dok odmahnem rukom. ,,Treba mi nešto"Prođem pored njih. ,,Louis"Harry me doziva,okrenem mu se. ,,Kakva je mala?"Nasmejem se a zatim ga bezobrazno pogledam. ,,Mala je živa vatra"On zadovoljan mojim odgovorom se nasmeši vragolasto i klimne glavom.Krenem ka Zaynovoj sobi,pokucam na vrata i kada mi Perrie kaže 'slobodno' uđem u sobu.Vidim kako posprema njihov krevet,nasmeši mi se kada me ugleda. ,,Nešto ti treba?"Klimnem glavom. ,,Možeš li da pozajmiš Catrin neke stvari samo da obuče danas, kasnije idemo u kupovinu"Ona klimne glavom i iz ormara izvuče kratki jeans šorc i belu majcu bez rukava sa malo kraćim prednjim delom tako da će njoj da se vidi stomak.Obližem usne kada je zamislim u toj kombinaciji a zatim uzmem stvari zahvaljivajući joj se.Izađem iz sobe te vidim da one dvojice nema na hodniku.Krenem ka sobi gde je nađem na krevetu kako sedi i čeka me,zamišljena je i gleda samo u jednu tačku.Dosta čudno se ponaša u poslednje vreme..Od kada smo prvi put imali odnose postala je ne znam ni ja kako je definisati..Kao termometar se menja,čas hladna ne želi čuti za mene čas vruća i spremna na moje dodire..Potpuno nerazumljiva devojka..Mislio sam da sve devojke sveta razumem ali sam se prevario..Ona nije sve,ona je ona..Neodoljiva i drugačija od svih.Prekinem njene misli poljubcom na obrazu.Pružim joj stvari dok ona skine moju majcu dok je gledam u brusu i gaćicama..Kako je jebeno zgodna..Zagrizem usnu i gledam je kako se oblači za par minuta je gotova i ja ne čekam ni trenuta već je bacim na krevet tako da njene noge dodiruju na pod,legnem preko nje dok se ona nasmeši i spoji usne sa mojim,za tren promenim situaciju sada je ona na meni dok se igram sa njenim kosom.Nastavljamo sa igrom usana,počne mi nedostajati vazduha ali ne želim da prekine..Nevoljko odvojimo usne dok se nasmešimo jedno drugom.,,Jesi li gladna?"Pitam je mazeći je po leđima.. ,,,Malo, ti?"pravi kružiće prstima po mojim grudima. ,,I ja..Hajde da jedemo pa idemo u kupovinu.."Pogleda me a zatim poljubi u usne..,,Moramo otići do doma da uzmem kreditnu karticu"Šta će joj kreditna kartica?Neću da se raspravljam sa njom,dopustiću joj da uzme.Nastavim poljubac po njenom vratu gde se ona izmigolji. ,,Golicaš me"Kaže kroz osmeh. ,,Obrij se.."Kaže mi dok klimnem glavom.. ,,Hoću."Zagrizem usnu a zatim je lupim po dupetu.,,Hajde ustaj idemo da jedemo"Ona ustane sa mene ali kada ustanem osetim njenu ruku na mom dupetu. ,,1:1"Podigne jedno rame a zatim mi namigne. Nasmejem se a zatim je uhvatim za ruku..Osećam kako mi dupe još bridi od njenog udarca.Ima tešku ruku..Prođem rukom preko njega dok se ona tiho zakihoće. ,,Platićeš mi mala za ovo"Kažem joj dok izađemo iz sobe.Krenemo ka kuhinji,njen pogled ostaje na ljudima koji prolaze kućom i dekorišu kuću za večerašnju žurku. ,,Večeras će biti žurka"Pogleda me u smislu 'sve mi je jasno sada' i nastavimo put do kuhinje. ,,Šta ćemo da jedemo?"Otvorim frižider i dam joj pogled na njega.Niall se brine da sve u frižideru i te kako bude napunjeno,on voli nešto više od žena a to je hrana.Nju nikada ne bi mogao da zameni sa ženom. ,,Nemam pojma..Nemam blage veze sa kuvanjem"Proćeše kosu dok uzdahnem ,,Ti neko žensko a ne zna da kuva."Ona me prostreli pogledom a zatim nastavimo dalje gledati frižider zamišljeno i smišljati šta ćemo jesti. ,,Hej vas dvoje"Perrie ulazi u kuhinju a mi je pogledamo sa pogledom 'Pomaži ili ćemo ostati gladni' Ona se tiho zakihoće kad pogleda naše izraze lice. ,,Šta?Ne znate da šta ćete da jedete?"Klimnemo glavama. ,,A ne znate ni da spremite predpostavljam"Klimnemo glava sa nekim osmesima. ,,Pa hoćete da tražite moju pomoć"Ponovo ushićeno klimnemo glavama. ,,Pomoćiću vam"kaže a zatim se zakihoće. ,,Najbolja si"Oboje kažemo u isto vreme i zagrlimo je. ,,Dobro ugušićete me"Kaže a zatim se svo troje nasmejemo..

Vampire BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora