Stiskam posteljinu dok polako otvaram oči.Nema je.Gde je?Trgnem se a zatim prođem rukom kroz kosu.Da li sam sanjao?Pogledam na stolicu videvši njenu majcu.uh..Tu je.Nisam sanjao.I ona je moja..Osetim njen miris na mom vratu.Ustanem sa kreveta a zatim obučem trenerku a zatim belu majcu,odem u kupatilo obavljajući jutarnju higijenu.Nestrpljivo izađem iz sobe a zatim krenem prema stepenicama silazeći niz njih.Čujem njen smeh u kuhinji.Uđem videvši Louisa i Catrin koja mu sedi u krilu i Fionu i Harrya kako se krišom maze,sede jedno pored drugog dok su njena leđa naslonjena na njegov torzo.Pogledam videvši je za radnim elementom kako sprema nešto.Mopja majca koja joj je široka doseže do butina,kosa zavezana u visoki rep i teksas šorc koji viri.Zauzeta je nečim i ne primećuje me.Gledam je par trenutaka želevši da to radim još dugo.Primete me dok ona i dalje ne primećuje.Pokažem svima da ćute.Priđem joj krišom s leđa obavijajući svoje ruke oko njenog struka,trzne se a zatim se okrene,pogleda me u oči uzdahnu sa lakoćom. ,,Uplašio si me.."Tiho kaže dok se nasmešim a zatim je pribijem uz sebe.Poljubim je u vrat dok osetim kako se ježi. I nije me briga što čujem zvižduke i zadirkivanja dok se ona srami. ,,Ne obaziri se na njih."Prošapućem joj na uvo dok se ona osmehne dok prilosnim usne na njene.Obgrlim njeno telo svojim rukama.Polako uzvraća poljubce dok prislanja ruku na moj vrat.Mazi ga dok čujem odboro poznati glas. ,,Niall stani malo ughušićeš je."Nasmejem se glasno dok odovjim usne od njenih,poljubim njen nos dok ona složi neku slatki izraz lica. ,,Šta radiš ovde?"Upitam je dok se nasmeši otkkrivajući njene bele zube. ,,Pravim doručak za tebe pošto sam izgubila opkladu."Slegne ramenima dok se nasmešim. ,,Ti Niall odmah da rinta ovde po kući."Dovikne Catrin dok prevrnem očima a zatim se nasmejem.,,Idi za sto sada ću ti doneti."Poljubi me kratko u usne dok se nasmešim a zatim krenem.Svi me gledaju sa vragolastim smešcima,čak i Fiona. ,,Snajka kako je bilo ono razvaljivanje sinoć?"Nasmeje se a zatim pogleda Harrya koji je poljubi u usne. ,,Niall, ako ti nešto nije jasno obrati se meni."Zagrli Fionu a zatim je poljubi u obraz.Ona se osmehne,svi su srećni i to je pravo čudo,svako ima nekog ko mu je bitan i što je najbolje svi su zajedno.Misli mi prekida zvuk tanjira koji je na stolu kao i viljušku i nož.Krene sesti na drugu stolicu gde je povučem i padne mi u krilo. ,,Ovde ti je mesto."Sagne glavu široko se osmhujući i na neki način se stideći ovog gesta.Naše ruke se dodiruju nežno se mazeći.I sada mi je samo ona bitna nije me briga što će me svi zajebavati ali ova mi devojka mnogo znači.Ponašam se kao prvi put zaljubljeni klinac u stvari ja jesam po prvi put zaljubljen onako kako i trebam biti.I osećaj je inzvarendan i ne želim da se ovo završi nikada.Želim da prođu sve svađe i samo da budemo srećni.Onako kao u bajkama zauvek.Misli mi prekidaju glasni koraci pogledam u stranu i vidim crnokosog momka razbarušene crne kose i previše uznemirenog kao da se krije od nekog. ,,Hajde životinje jedne pustite malo da dišu te jadnice,opa pa tu nam je nova curica...Beše Elizabeth?Ona se nasmeje tiho a zatim klimne glavom..Nasmeši se nervozno a zatim nas pogleda. ,,Hajde da popričamo na trenutak."Kaže nekako nesigurno gledajući okolo,kao da se krije. ,,Evo idemo."Catrin se podigne sa Louisevg krila što učini i Elizabeth,poljubim je u obraz i šapnem kako ću brzo doći.Krenemo za njim u dnevni boravak gde se uhvati za glavu. ,,Ljudi pomažite.Perrie je poludela."Počne šaputati dok se nasmejem pogledavši ga zbunjeno. ,,Bila je ona luda i pre samo što ti to nisi primetio."Harry progovori dok ga ovaj prostrli pogledom. ,,Nemoj da mi vređaš Perrie."Pripretimi dok se on nasmeje. ,,Pa ko je počeo prvi da govori o tome kako je luda?"Upita ga dok on prevrne očima. ,,Mislio sam figurativno." ,,I ja sam."On podigne obrvu. ,,Znam da nisi." ,,Hajde već jednom pređi na stvar."On uzdahne a zatim nas pogleda. ,,Postala je seks manijak."Počnemo se smejati sva trojica iz sveg glasa. ,,Daj nije smešno."Pobuni se dok se nastavimo glasno smejati.Perrie seks manijak?Nikad.Ona je mala curica koja ludi za ljubavnim filmovima koja je hiljadu i jedan put gledala 'Krive su zvezde' i hiljadu i jedan put izlila Amazon suza.Ne to ona ne može biti.A ovo je samo Zayn koji i previše uveličava i paranoiše. ,,Svi znamo da je ista ta Perrie dobrica koja nikada ne bi prva tražila ono što ti tražiš svake noći i to po nekoliko puta i to na različitim mestima."Louis ne verujući ono što priča se nasmeje na kraj usne. ,,Ali ja sam ozbiljan." Kaže pokušavajući da nam da do znanja da priča istinu i za nekoliko trenutaka se čuje slatkasti glas zgodne plavušice koja doziva njegovo ime. ,,Evo me draga."I ona se za nekoliko trenutaka stvori pored njega dok obavije ruke oko njegove. ,,Šta radite?"Upita ga dok se ona blago namerno zakašlje a nasmeši nekako previše nervozno. ,,Pričamo o večeri koju vam dugujemo."Počeše potiljak a zatim šmekerski prođe rukom kroz kosu. ,,Kako god.Idemo u sobu."Povuče ga za ruku dok on nas pogleda i oblikuje usnama:'Pomozite mi'Tiho neprimetno cvileći.Pogledamo se zaprepašćeno. ,,Ovo nije naša Perrie."Zaprepašćeno kažem dok me pogledaju istim izrazom lica.Zaprepašćenim. ,,Štan je hteo Zayn?"Upita nas crnokosa devojka ulazivši sa Elizabeth i Fionom. Sednu na sofu dok Elizabeth pažljivo istražuje prostor oko sebe. ,,Ma nešto oko pljačke."
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...