,,Ne,stvarno nemamo vise o čemu pričati..''Kaže a zatim glavu okrene u stranu gledajući negde daleko. ,,A ja mislim da imamo…''Kažem joj uverljivo dok me ponovo pogleda sa očima punim sjaja ljutnje. ,,Ne želim da pričamo''Kaže mi dok joj poljubim ključnu kost. ,,Zašto?Nije ti lepo sa mnom?''Poljubim je ponovo dok se ona krišom nasmeje a zatim zagrize usnu da ne bih video njen osmeh. ,,Previše si grub,napadan.''Kaže dok me pogleda pravo u oči. ,,Takvog me praviš..Da si i ti dobra prema meni i ja bi prema tebi..''Podignem obrve dok se ona namršti. ,,Aha.Ma nemoj.'' Nasmešim se. ,,Ma moj''Poljubim je u obraz dok ona ljuta mojim odgovorom okrene glavu,imitiram je pokušavajući da namamim pravi osmeh na njeno lice,želim da zaboravi predhodnu temu. ,,Ljutko''Promrljam a zatim poljubim njen vrat. Nastavi da ćuti dok je uhvatim za dupe.Iz momenta se okrene ka meni. ,,Hajde me još jednom uhvati,imaš da zažališ što si se rodio''Počinjem da se smejem iz sveg glasa dok ona ostaje ozbiljna. ,,Mrzim te''Blago me lupi po ramenu a zatim me pogleda namrgođenija nego ikad. ,,Mrgude.''Kažiprstim potapkam vrh njenog nosa a zatim je poljubim. ,,Nisam mrgud.''Prekrsti ruke dok me pogleda. ,,Jesi''Uzdahne a zatim me pogleda. ,,Nisam''Počinjem se smejati klimajući glavom. ,,Nisam''Podigne se tako da je sada naspram mene,pogleda me duboko u oči,dok ostajem smiren,prigušeno svetlo u kupatilu nam daje neku vrstu 'romantike' ili kako se to već zove.Pređe nežno prstima preko mog lica,zaustavlja se na usnama,pogleda ih a zatim pravo mene u oči,dah mi zastaje na tren.Polako mi se približava osećam njen dah na usnama kao i ubrzan puls,želi me..Prisloni usne na moje a zatim je oborim na krevet,ležim preko nje dok je ona čvrsto obmotala noge oko mog struka.Masira moj potiljak dok se nežno ljubimo.Prolazi rukama kroz moju kosu.Tako je želim,zaustavim se kada osetim njene ruke na mom međunožju,ona nastavi poljubac ignorišući moju reakciju,gospodin postaje sve veći i veći svakim njenim dodirom.Za tren sutuacija se menja,sada ona leži preko mene.Gricka moju usnu,obožavam kada to radi.Njena ruka se usuđuje da skine moje bokserice,zbunjeno je prekinem dok se ona nasmeši. ,,Šššš samo se opusti..''Šapne mi na uvo,ne bih voleo da je ovo san.I nije, ovo je java.Pređe rukom preko mog gospodina a zatim počne da pomera ruku gore dole.,,Catrin jebem mu''prorežim kada jače počne raditi sa rukama.Tako sam blizu..Stežem posteljinu pokušavajući da se kontrolišem ali nikako,rukama joj obmotam struk i približim je. ,,To mi je hvala za juče?''Ona klimne glavom a zatim zagrize moj vrat.,,Svršiću''Upozorim je dok ona nastavlja sa još bržim intezitetom. ,,Svrši..''Kaže mi..Šta se sa njom događa? Uskoro moji bokovi počnu da drhte kada se uskoro preliva bela tečnost.Pogledam je u oči.Ignoriše moj pogled već stavlja prst u usta. ,,Veoma si ukusan''Prošapuće kada se osmehnem.. Pokušavam biti što manje zbunjen jer sam prezadovoljan ovim gestom.Prolazim rukom preko njene kože,a zatim ljubim njene usne. ,,Tako si lepa''Sažinje glavu a zatim mi navlači bokserice,prislanja glavu na moja prsa,prstima prelazi preko mojih grudi,njeni prsti prave male.kružiće. ,,Hvala ti na dobrom gestu.''Kažem dok se ona nasmeši,a zatim prisloni usne na moj trozo. ,,Mogla bi ovo češće raditi''Podigne glavu a zatim odmahne njome. ,,Nadaj se Tomlinson''Zagrizem usnu a zatim rukom uhvatim njen rub kožnih helanki,kružim prstom dok ona tiho uzdahne.Ruku podvučem ispod helanki. ,,Napravi mesta''Prošapućem dok ona legne na leđa,uđem u nju dok se ona osmehne tiho stenjajući.Stegne mi ruku a zatim ponovo prostenje kada dublje prstima uđem u nju.Tiho vrisne a zatim me pogleda. ,,Voliš ovo?''Pitam je dok joj polako počnem skidati helanke,skinem jo i čipkaste gaćice crne boje kako me ovo pali. ,,Voliš li?''Legnem preko nje dok ona tiho vrisne jedno ,,Da''Nasmešim se zadovoljno. ,,Voliš ovo?''Izvadim prste iz nje a zatim počnem se trljati o nju. ,,Voliš ovo?''Zlobno se nasmeši a zatim klimne glavom.. Obori me na krevet a zatim nastavi da se trlja o mene,gledam radnju dole i nasmešim se kada vidim kako napaljeno i brzo se trlja. ,,Louis''Glasno vrisne a zatim se spusti na mene.Bori se za vazduh dok joj mazim leđa. ,,Šta je mala hm?''Pogleda me a zatim umorno prisloni usne na moje. ,,Boli..''Stavim ruku na njen stomak a zatim ga polako pomazim. ,,Mnogo?''Pitam je dok ona klimne glavom. ,,Proćiće.''Stavim joj glavu na moja prsa a zatim je mazim po kosi. ,,Ostani i spavaj sa mnom''Tiho kaže a zatim me pogleda klimnem glavom dok osetim umireno disanje..Zaspala je,a zajedno sa njom i ja..
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...