Pismo vama

280 23 6
                                    






Dragi moji,

Ne znam kako da započnem ovu oproštajnu poruku ali pokušaću da bude što iskrenije i bez imalo patetike.Knjiga 'Vampire Blood' uopšte nije trebala da ide ovakvim protokolom,ne znam ni kako sam došla na ideju da to budu vamiri više sam i zaboravila,želela sam da bude 'Dark' knjiga iako ih ima mnogo ali želela sam i ja da je napišem,razmišljala sam o kome bi mogla i Louis mi je pao na pamet,prvo sam se protivila jer jedinu devojku pored njega mogu da zamislim Eleanor ali ona je izgledala kao anđeo tako da nju nisam mogla da stavim,vikend u kojem sam odlučila da će to biti Megan Fox se sastojao od traženja lika za moju novu knjigu,iskreno,trebalo mi je dugo da se oporavim od knjige o Niallu koju nisam pisala na wattpadu,već na facebooku na mojoj stranici,kako god,onda sam gledala film sa njom i tu je glumila vampira i činila mi se odličnom glumicom koja bi bila bezobrazna,arogantna jednom rečju loša devojka,u početku mi Louis i ona nisu izgledali kao 'savršen par' ali šta je tu je,pomislila sam,nisam mogla da nađem pravog lika,nisam ga ni čak zamišljala,jer već kao što rekoh,jedina osoba je Eleanor koju mogu zamisliti pored Louisa.Želela sam da bude nešto drugačije od onog što piše,da tu bude ironije,besa,suza i smeha.Želela sam da predstavim kako se život brzo menja i da ova vrteška u kojoj se nalazimo se okreće neprestano i da će nas jednog dana baciti i mi ćemo ispasti iz nje.Nadam se da sam uspela u tome.Nisam imala pojma da ću pridodati vampirima i veštice,to sam pogrešila,nisam trebala dodavati,na ideju sam došla tako što sam odgledala film 'Šejtanov ratnik' i ne znam kako i zašto ali u glavu mi se uvrtela nova ideja o vešticama i to bi dalo odgovore zašto ju je Louis neprestano pratio i znao sve o njoj.u jednom trenutku mislim da je knjiga izgubila smisao oko tih paranormalnih stvari,više sam obraala pažnju na osećanja u nekim delovima sam toliko grešila da sam poinjala 'otkucaje srca' a svi znamo da u legendama vampirima ne kuca srce,jednostavna navika,lapsus u pisanju,nisam gledala šta pišem jer sam poneki put stvarno žurila da št opre napišem poglavlje i da ga objavim kako me ne biste zaboravili,ali onda je došla škola,moji zdrastveni problemi i nekoliko puta sam bila čvrsto odlučna u tome da prestane uopšte da pišem.Vi ste mi pomogli da se izvučem iz toga i na tome sam vam zahvalna,želim da postanem poznati pisac,to mi je veliki san,želim da ljudi širom sveta čitaju moje knjige,da pišu moje rečenice,da me citiraju,iako imam samo šesnaest godina imam veliki plan za budućnost,ovde na Balkanu,bilo gde u kojoj zemlji književnost je manje cenjena,naši pisci su kući manje cenjeni nego u svetu.Mislim da smo mi pokretači svega,tkači svoje sudbine,samo velika vera i trud mogu dovesti čoveka do uspeha.Koja smo mi u stvari mašina,znate,mislim to nije vezano za knjigu ili bilo šta o čemu pričam,kada smo učili u školi o kardiologiji,našla sam podatak da u našem telu,kada bi se svi krvni sudevi rastegli mogli bismo da obmotamo Zemlju čak četiri puta,a da u našem telu ima čak 12 000 km kapilara.Zamislite da sada u vašem telu u 0.8 sekundi se održao jedan srčani ciklis,da su ispuštena oba srčana tona i da je srce ispumpalo dovoljno krvi da bi hranilo vaše ćelije od kojih se sastavljeni,da upravo sada dišete i da se sada upravo desio jedan disajni ciklus,da su se vaša pluća rastegla i ponovo skupila u vašoj plućnoj maramici,da sada vidite i da vaš mozak upravo prerađuje sliku koju vidite ispred ekrana,da upravo čitate moju poruku možda nažalost jer ste verovatno imali nešto pametnije da radite i da sada vaš mozak prerađuje ove potpuno nebitne informacije koje nisu vezane o ovome o čemu pričam.Ali ipak,htela bih ovim da kažem da mi sve možemo i da smo najsnažnija bića na svetu,da možemo sve,možemo da uradimo nešto što niko nije smeo niti mogao,jer je sve moguće,u ovo vreme jeste,mnogo stvari se promenilo,tehnologija koliko god ja mislila da je to loše ona je napredovala,našli su lekove za bolesti od kojih se nekada unapred znalo da se umire,znate da su ljudi umirali od obične kijavice a sada je to retki slučaj.Ko zna za koliko godina čovek može da se doseti i ko zna šta uradi.No,daleko sam otišla.Ovom porukom sam želela da vam se zahvalim,ovo sam sve htela da napišem u zadnjem delu ali imam jako velikih problema,prvi problem je to što mi se pokvario kompjuter na kom sam pisala,tata mi je došao iz Bosne i doneo laptop ali to je samo njegov laptop i neće da ga ostavlja,nisam kriva za kvar kompjutera odmah da se ogradim,tu je moj brat kriv jer je gledao film dok je grmelo,ne bi bilo ništa da nije udario grom u komšinicinu kuću,hvala Bogu,ona je dobro,starija je žena i živi sama,pre nekoliko meseci muž joj je umro,ja vas zamaram,nekoliko puta mi se gasio očev laptop jer je užasno spor i dolazilo mi je par pita da ga razbijem u paramparčiće,zamislite situaciju da sam 00:30 počela da vičem i da se nerviram jer neće da mi očita na ekranu ono što sam pisala,pa sam čekala pola sata da bi mi se očitalo,onda sam našla caku,uđem u word napišem ono šta hoću i samo nalepim na wattpad ali kasno ,,Marko na Kosovo stiže'' pa zbog toga ima dosta ali baš dosta gramaktičkih grešaka,bila sam i previše uzbuđena i nervozna da sam htela odmah objaviti.Hvala vam na svemu,na lepim komentarima i kritikama koje ste mi uputili i koje sam rado pokušala da ispravim.Ja sam još uvek pod ustiksom,znam da je kraj prenagli ali eto,iskreno,nisam znala o čemu da pišem i celo leto mi je propalo tako da sam obećala da ću barem objaviti zadnji deo ove knjige,nadam se da ste uživali ako niste,eto žao mi je zbog toga.Čitaćemo se još naravno,napraviću neko glasanje u kome ćete moći da glasate za knjigu koja vam se čini zanimljivom.Volim vas,stvarno ste divini,hvala vam do neba.. '' pa zbog toga ima dosta ali baš dosta gramaktičkih grešaka,bila sam i previše uzbuđena i nervozna da sam htela odmah objaviti.Hvala vam na svemu,na lepim komentarima i kritikama koje ste mi uputili i koje sam rado pokušala da ispravim.Ja sam još uvek pod ustiksom,znam da je kraj prenagli ali eto,iskreno,nisam znala o čemu da pišem i celo leto mi je propalo tako da sam obećala da ću barem objaviti zadnji deo ove knjige,nadam se da ste uživali ako niste,eto žao mi je zbog toga.Čitaćemo se još naravno,napraviću neko glasanje u kome ćete moći da glasate za knjigu koja vam se čini zanimljivom.Volim vas,stvarno ste divini,hvala vam do neba..

Voli vas:

Louis,Catrin,Derek,Nick,Ashley,Harry,Fiona,Niall,Elizabeth,Zayn,Perrie iiiiiiiiiiiiiiii

Fiam4Ever

S'ljubavlju vaša

Fiam4Ever

Vampire BloodWhere stories live. Discover now