,,Gde me vodiš?"Upitala sam ga dok je njegov plavi pogled sa puta prešao na moje oči. ,,Videćeš."Nezadovoljivši moju radoznalost samo uspuhnem nezadovoljno.Čujem njegov tihi smeh dok nastavlja voziti po meni u vrlo nepoznatom pravcu. ,,Nepopravljiva si."Pokloni mi jedan od onih prekrsnih osmeha koji bi mu isticao savršeno bele zube,oči bi mu u tom trenutku zasijale a meni je u tom trenutku nešto zaigralo,nikada neću poverovati sam razlog tom osmehu.Nikada neću poverovati da će uskoro biti samo moj..Zvanično samo moj.I ništa nas više neće razdvojiti,nijedna svađa,nijedna tajna,niko i ništa.Mi smo jedan tim,jedna nevolja..A uskoro..Na ovaj svet će sitići još jedna nevolja..Nasmešim se pogledavši stomak..I dalje je ravan ali za nekoliko meseci će biti i te kako veliki.Pitam se da li će me voleti i kada budem imala trideset kilograma viška?Da li će voleti kada budem bila debela ili kad ostarim.Sada sam sigurna da ćemo duboku starost doživeti zajedno.. ,,Stigli smo."Govori tiho gasivši kola,nasloni se na sedište a zatim me pogleda.Pogledam ispred sebe videvši nepregledno zelenilo,sunce je sijalo visoko na nebu bez ijednog oblačka. ,,Hoćemo li?"Upita me dok mu uputim zbunjeni pogled. ,,Hajde,odavde moramo peške."Nasmeši se a zatim otvori vrata izlazivši napolje,takođe uradim. ,,Gde idemo?"Upitam ga ponovo dok me uhvati za ruku. ,,Videćeš..Budi strpljiva."Povede me kroz šumu. ,,Budi pažljiva ovde ima dosta neravnina."Klimnem glavom dok me vodi dublje u šumu.Siđemo niz nizbrdicu dok gledam okolo,okružuje nas veliki broj drveća,mislim kad bih išla ovuda sama da bih se uplašila..Pitam se gde je nestala ona Catrin na početku priče?Ponekad želim da se vrati..Nekako bezbrižna i jednostavno divlja,ne plaši se ničega..Uskoro stane dok se skoro zapucam u njegova leđa. ,,Mnogo razmišljaš.."Kaže a zatim se okrene ka meni,pomazi mi obraz a zatim me pogleda duboko u oči. ,,O čemu misliš sada?"Upita me dok uzdahnem. ,,Želim da se vrati stara Catrin,ona neustrašiva..Ne znam kako ali ti si jebeno ostao isti."Iznervirano uspuhnem dok se počne smejati. ,,Mala paranoišeš..Ostala si ista,čim si me ošamarila i to dva puta da mi se svet okrenuo naopačke."Prisloni čelo uz moje a zatim me poljubi. ,,Vidi.."Pomeri jednu veliku granu dok pogledam prelepi prizor jezera gde voda pada sa vodopada,žurno i glasno. ,,Ovo je savršeno."
Louis's Pov
Oči su joj lutale ka vodopadu i prirodi koja nas je orkruživala.Njeni plavi biseri su radoznalo posmatrali svaki deo mesta gde smo se nalazili.Izgledala je božanstveno njena crna gusta kosa koja je pokrivala njena leđa i neki neukroćen pramen koji joj je smetao,stalno bi ga sklanjala iza uha ali on bi nekako došao ponovo ispred njenih očiju nervirajući je.A ja?Ja sam uživao posmatrajući je kako kao radoznala petogodišnja devojčica koja je po prvi put kročila u prirodu razgleda prostor oko sebe.Njen pogled pun nekakve radoznalosti i nevinosti su stvarale mio i ugodan osećaj u mom telu.Uzeo sam je za ruku dok je ona isprepletala prste sa mojim.Njeni prsti su blago mazili moje dok smo išli ka jezeru.Zvuk udaranja vode o kamenje obloženo mahovinom bivalo je sve jače.Odavno ovde nisam bio..Otkako je Zoe otišla i izdala me. ,,Hajde da sednemo."Pokazao sam joj pogledom na kamen blizu jezera.Seli smo na njega dok me je zbunjeno pogledala.Sve sam vo gledao sa nekom dozom prezira i nisam mogao više ni sekundu ostati ovde ali morao sam,kontrolišem se nekako.Moram joj sve ispričati.Nervozno sam protrljao ruke o kolena a zatim je skrenuo pogled sa jezera na nju.Njene oči su gorele od radoznslosti,između njenih očiju stvarala se sve dublja linija.Zbunjeno me je gledala a njeno telo je odavalo želju da počnem što pre da pričam. ,,Pre nas postojala je jedna devojka..Zoe.."Ona je klimnula glavom prekrivajući ljubomoru. ,,Ona je bila jedina svetla tačka u mom poslu.Voleo sam je..Nije mogla izdržati sve što sam radio i jednog dana baš kao ti se pokupila i otišla.Posle toga čuo sam razne priče,kako je našla dečka sa kojim je srećna čak i želi zajednički život sa njim.Želela je da bude normalna da pored sebe ima nekog normalnog a ne okorelog kriminalca koji bi je udarao ako mu se prigovara,koji je pijan dolazio kući i dovodio neke potpuno strane devojke kojima ime čak nije ni znao.Nije želela takvu osobu pored sebe i ona je otišla.Posle nekoliko meseci ti si došla i tada sam shvatio da ne mogu sve devojke dobiti tako lako.Tvoj ledeni pogled,nerazumljiv stav,sve me je to izluđivao i želja za tobom je bila veća.Ne znam kako ali menjala si me..Nisam želeo to ali ipak to se desilo..Nijedna devojka nije bila kao ti,niko nije mogao zameniti taj pogled,osmeh i taj munjeviti stav.Bili smo isti..Potpuno isti i na taj način si mi se i dopala.A onda si i ti otišla..Kada si otišla prva stvar koju sam uradio jeste da sam se presvukao i krenuo trčati,obišao sam sva mesta koja smo zajedno posećivali,onako kao projektor sve slike su mi prolazile pred očima,tvoj omshe,tvoje lice,tvoje oči..Ludeo sam..Hteo sam te zameniti ali nisam mogao,nijedna nije uspela,nijedna..Hteo sam te vratiti ali nisam,nisam imao ponosa,znao sam gde živiš,znao sam svaki tvoj jebeni korak,svaki dan..Nisam te pratio,drugi su to radili za mene,ja sam samo stvarao slike u glavi..Počeo sam ići na boks..Pokušao sam se istresti i to mi je stvarno pomagalo.Nekako si mi dala neku motivaciju da nastavim dalje,učio sam na tvojim greškama.Noć kada sam te ugledao mi se duboko urezala u sećanja,ispod te šminke i ledene maske se krio krhko telo..Nisam mogao verovati da si se u to pretvorila.Moja Catrin,kojoj niko nije mogao ništa..Istog trena kada si me pogledala reagovao sam kao neki jebeni zaljubljeni klinac.Jebeno sam shvatio da te ne želim izgubiti..Nismo se viđali nekoliko dana a ja sam stalno mislio o tome.Zayn je i te kako se gubio,pio je nenormalno,svaki minut je pušio jebeno se zatvorio u sobi i nije otvarao nikom.Onda je nad dan Perrienog venčanja izašao i krenuo ka mojoj sobi..Bila je zora,sećam se njegovih crvenih očiju kako me gledaju..U tom trenutkuc sam shvatio dosta toga.."
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...