,,Kako je moguće da posle svega je ona ostala sa mnom.Uvek me se plašila ali nikada nije odlazila.Uvek je bila tu, i kao sena me uvek pratila.Sa njom nikada nisam bio na čisto,ona nikada nije bila moja u potpunosti ali pak na neki način i jeste..Čudni smo mi,veoma komplikovani i jedinstveni na neki svoj način."-Louis Tomlinson
Uzdišem dok se ona promeškolji.Osetim pogled na meni.Nastavim se praviti da spavam..Dok joj čitam misli. 'Kako si prokleto prelep,a isto tako i opasan..'Pokušam da se kontrolišem. 'Fiona on te nikada neće pustiti..Zašto u opšte pokušavam da više bežim od njega?Koliko puta sam pokušala i nijednom mi nije uspelo.''Želim ga dodirnuti..Ne..Probudiće se..'U tom trenutku otvaram oči kada se na moje zalepiše uplašene kestenaste. ,,Nema čega da se plašiš Fi..Opusti se."Tiho kažem pomazivši njen obraz vrhovima prstiju.Ona duboko uzdahne a zatim me pogleda duboko u oči. ,,Dođi.."Tiho kažem dok ona proguta knedlu a zatim legne preko mene. ,,Harry.." ,,Šššš."Stavim prst na njene usne a zatim preokrenem sitaciju legnuvši preko nje.Prislonim čelo uz njeno poljubivši njen nos.Stavi ruku na moj obraz nežno ga pomazivši. ,,Da li ti je neko rekao da si savršena?"Njeni obrazi počeše da se crvene dok se nasmešim njenoj reakciji. ,,Nemoj se stideti..Ne preda mnom."Poigram se prstom sa njenim zalutalim pramenom a zatim ga stavim iza njenog uha. ,,Dugo si spavala."Prekinem onu neprijatnu tišinu koja često vlada među nama,pogleda me pravo u oči sa nekim strahopoštovanjem. ,,Oko 4 sata sigurno.."Poljubim njen obraz a zatim prođem usnama do njenog uveta dišući u njega.Osetim kako se njeno telo ježi.Spustim usne na njen vrat ljubivši ga celom dužinom. ,,Harry."Tiho izgovori dok je pogledam pravo u oči.. ,,Zašto mi ovo radiš?"Umesto odgovora dobija ćutanje i moj zalutali pogled koji gleda kroz nju.Tišinu razbija zvuk poruke na mom telefonu.Sklonim se sa nje a zatim dohvatim telefon.Još uvek ležim,otključam telefon a zatim otvorim Louisovu poruku.Koji kurac sada hoće? *Znaš i sam šta trebaš učiniti..Učiniti to ili će biti ubijena..Srećno Styles..*Proklet bio i dan kada sam te upoznao Tomlinson.Bacam telefon tako da udara o zid a zatim se rastura u komade.Okrenem se prema uplašenoj smeđokosoj devojci. ,,Šta se dešava?"Nekako me njen uplašeni glas umiri jer znam da se barem mene neko plaši,ja se plašim Louisa,ona mene..A nje?Nje može samo da se plaši bubica.Previše je prestrašena da bi se ona pred nekim ponašala ledeno i neustrašivo.Zato je i volim.Zato što je prokleto tako krhka i samo moja..Na neki način samo moja devojčica..Nasmešim se a zatim je pomazim po obrazu. ,,Ništa što bi trebalo tebe da brine."Oh,i te kako bi trebalo da te brine,uskoro će tvoje srce koje sada tako uplašeno kuca stati,postaćeš bleđa nego ikada pre a tvoji rumeni obrazi više neće poprimati to crvenilo,oči na trenutke kada budeš osećala krv,bes ili požudu će ti crveneti,moćićeš da svakom pročitaš misli,tvoje emocije će se na kratko vreme blokirati i nećeš toliko misliti o drugima.samo o meni..Mene ćeš voleti beskrajno..Samo mene i nikog drugog.Prema drugima ćeš osećati toliki bes i mržnju da ćeš se gušiti u njoj,postajaće ti vazduh s vremena na vreme tako zagušljiv.Uništićeš milion nedužnih ljudskih života,svoju porodicu više nećeš nazivati svojojm,već ćemo ti mi biti porodica,porodica sastavljena od 7 članova sa različitim pričama koje možda nikada nećeš saznati..Možda hoćeš,ako ti se otvore ali to će biti teško jer ne bi ponovo da iskušaju tu bol koja kida i koja je neopisivo bolna,slična onom bolu kada ti vukodlak zabija zube u kožu i kada se njegova infekcija širi telom,onda se grčiš savijaš,vrištiš.Promenićeš se devojčice moja,svet ti više neće izgledati kao bajka,a tvoj princ na belom konju će piti krv i želeti još..Iznova i iznova.Ali ne brini,tebe možda nikada neće povrediti ako budeš bila dobra.A ako ne budeš..Osetićeš najgori stepen bola,čak veći i od vukodlakovog ujeda ili zabijanja glogovog kolca u srce.Bol koja nikada do sada nije mogla biti opisana dovoljno da bude zastrašujuća..Ali znam da nećeš dozvoliti da to učinim devojčice.Znam,jer si ti ipak moja dobra devojčica zar ne?Približim glavu njenoj a zatim okrznem naše usne.Ona ih samo spoji praveći nežan i spor poljubac..Spremi se devojčica..Čeka te bura.
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...