,,Znao sam da ću je izgubiti..Nisam mogao živeti sa činjenicom da će je neko drugi dodirivati i ljubiti umesto mene.Nisam želeo da se budi pored drugog.Ona je moja..Samo moja i ničija više..."-Zayn Malik
,,Misliš da ovo možeš Pezz?"Upitala ju je crnokosa devojka tiho potpuno tihgo i nesigurno.U Perrie se pojavila sumnja istog trenutka.Pogledala je prsten koji je sijao na njenoj ruci. ,,Da."Stisnula je pesnicu,teško dišući. ,,Ali.."Ošinula ju je jednim ubistvenim pogledom. ,,Catrin prestani!Ako ti ne možeš da zaboraviš Louisa ja mogu Zayna!Prestani to da radiš!"Catrin uzdahne a zatim spusti pogled. ,,U pravu si."Nasmeši se bolno a zatim odjuri iz sobe.Perrie iznervirana svojim postupkom prigušeno vrisn. ,,Jebem ti sve!"Tišina zavlada kućim,ne tako raskošnom.Nisu želele previše da se ističu od ostalih domova u naselju.Htele su krenuti iz početka ali to je bilo nemoguće.Kad-tad su se ponovo susrele sa svojom prošlošću od koje su vešto se krile. ,,Izvini."Tiho izusti na pragu njenih vrata videvši je sklupčanu na krevetu,njeno telo se isprekidano pomeralo,vrh slonovove kapice je virio a onda je shvatila da je ponovo zajedno sa svojim uspomenama. ,,Ja..nisam..Izvini jebote..Nisam mogla da se suzdržim.A ti umesto da mi dokažeš suprotno ti si se zabila kao poslednja baba ovde i ne izlaziš!"Nije reagovala na njene reči,Catrinina hladna reakcija je i te kako razbesnela Perrie. ,,Šta se sa tobom dešava u poslednjih godinu dana Catrin?Gde je ona ledena neustrašiva Catrin?Gde je ona Catrin koja se doslovno tukla sa Tomlinsonom?Gde je ona Catrin koja nije dopuštala da joj suze poteku ma koliko je bolelo?Gde je ona?Catrin tebi pričam!"I ponovo tišina.Čuje se kad-kad tihi jecaj.I napokon njene reči: ,,Kasno si se setila da pitaš Perrie."Tiho je rekla dok ju je Perrie povukla za ruku tako da je ustala sa kreveta,dovukla je do ogledala. ,,Hajde dobro se pogledaj,utonuli obrazi,oči."Povrne joj majcu gde vide usukani stomak i ocrtana rebra. ,,Hraniš se samo krvlju,postala si anoreksična Catrin!"Poviče na nju. ,,Ja ovakvu Catrin ne poznajem."Ona se nasmeši a zatim je pogleda. ,,Vreme je da je upoznaš Pezz."Perrie je odmahivala glavom ne želeći da se suisretne sa istinom. ,,Dok si ti bila u zagrljaju tvog sada budućeg muža Trevisa,ja sam se napijala po klubovima u nadi da ću sresti te divlje plave oči,da će me povesti u mrak i iskoristiti me a zatim me ostaviti i tako svaku noć.Dok je Perrie zamenjivala Zayna za Trevisa,Catrin je zamenjivala Louisa za kapi votki.Catrin nije očekivala poruke od svog dragog,jer ga nije ni imala.Catrin želi samo jedno..Da joj se on vrati,i da bude kao pre."Tiho je govorila dok se reč po reč nizala i zlazeći iz njenih usta.Perrie su te reči uništavale.,,Catrin!"Viknula je na nju a zatim njenu glavu usmerila na njenu. ,,Shvati,on je prošlost.On..Njega ne možeš više vratiti."Catrinine noge zaklecaše dok padne na kolena. ,,ON me voli..Ja ću ga vratiti.."Rekla je potpuno tiho dok ju je ona podigla. ,,Hej,nema više plakanja važi?"Obriše joj suze a zatim je pogleda. ,,Catrin!"Trzne je dok ona klimne glavom. ,,Sutra je veliki dan..Želim te videti nasmejanu..Okej?"Ona klimne glavom dok se Perrie nasmeši.. ,,Biće sve u redu..Veruj mi."Poljubi je u čelo a zatim od iz sobe. Sutra je veliki dan dušo..Od sutra više ništa neće biti isto..
(...)
Catrin's Pov
Pogledam u plavokosu devojku u belom..Predivna je..Nasmešim joj se dok mi uzvrati osmeh preko volje.Znam da ne želi ovo..Znam..Ali ne mogu je odgovoriti od ovoga.Njena kosa je uvijena,dok na licu nema puno šminke.Nikada je nisam videla sa puno šminke.Pogledam onda sebe.Bela kratka haljina sa otvorenim leđima ne toliko pripijena uz telo,nisam želela da vide moju anoreksičnost. ,,jesi li spremna?"Upitam je pogledavši u srebrni sat na ruci. ,,Vreme je.."Tiho kažem dok ona klimne glavom.Uzme bidemajrer a zatim otvorim vrata hotelske sobe. Krenemo ka bašti u kojoj će se održati Perrieno i Trevisovo venčanje.On je dobar momak,učiniće je srećnom.Prvi korak ka bašti i svi gosti poglede upiru na nas dve.Perrie me čvrsto drži za ruku dok u njenom pogledu prepoznajem bol.Krećemo ka oltaru koji je ukrašen belim ljiljanima.Ispred njega je čeka momak u odelu.Par koraka nas deli,on se smeši i gleda je sa sjajem u očima.Prilazimo mu dok se njegov osmeh širi u još veći. ,,Čuvaj je."Rekla sam a zatim je pustila,ona je kao uplašeno dete me pogledala a zatim ga uhvatila za ruku.Neizvesnost se širila mojim telom.Njene zalutale oči su me i te kako brinule.Ceremonija je počela.. ,,Da li vi Trevise Green prihvatate za ženu Perrie Edwards?"Upitao ga je stariji čovek dok je on klimnuop glavom a zatim potvrdio. ,,A vi Perrie Edwards da li prihvatate za muža Trevisa Greena?"I tišina..Otvori usta ali za par trenutaka nas prekine buka.Koji đavo?U dvorište hotela ulaze dva maskirana muškarca. ,,Na pod svi!"Uplašeni gosti kao i mladođenja se prostu na podove dok mojim ušima para dobro poznati glas.U rukama su im pištolji vrbene.Za par trenutaka dođu do nas prebace nas preko ramena.Pokušam se otrgnuti ali ne mogu.Perrie takođe pokušava se otrgnuti ali joj ne ide.. ,,Pusti me idiote!"Derem se dok me ubacuje na zadnje sedište crnog džipa.I tu se rastavljamo.Perrie odlazi sa Zaynom a ja..Ostajem napokon sama sa Louisom. ,,Idiote odmah da si me pustio!"Povičem dok on skine fantomku sa lica. ,,Zdravo i tebi Black."Kaže smireno a zatim upali auto krenuvši negde najvećom brzinom. ,,Odakle vam pravo da nas onako odvučete?"On se nasmeši a zatim nastavi ludački voziti. ,,Samo uzimamo ono što je naše."A u meni roj leptira zaigra stomakom. ,,Kuda me vodiš?"Upitam ga videvši da se parkira ispred prostrane piste. ,,Hajde izazi."Kaže dok odmahnem glavom. ,,Okej,onda ćeš silom."Slegne ramenima a a zatim otvori vrata izlazivši iz kola.Ako bih sada rekla da mi nije lepo slagala bih.I te kako uživam u ovom ali ne želim to da pokazujem,nisam na tako niske grane spala.Otvara vrata gde sam a zatim me vuče napolje. ,,,Moja si."Kaže a zatim me prebaci preko ramena. ,,Pusti me majmune."i to učini. ,,Budi mirna ili ćeš nastradati pre vremena."Kaže ledeno dok me uhvati oko struka. ,,Šta to radiš?"Upitam ga tiho dok krene hodati. ,,Nasmej se Black."Kae dok krenemo ka avionu. ,,Neću."Kažem kroz zube dok se on osmehne a zatim me jače pribije uz sebe. ,,Samo pravi recke,videćeš kada stignemo."Ispred aviona nas čeka mladi pilot. ,,Prijatan dan gospodine Tomlinson."Kaže a zatim pokaže na ulaz. On klimne glavom a zatim me neprimetno gurne da prva uđem u avion.Dah mi zastane za tren,ovo je fantastično.Sam enterijer ovog aviona dovodi do toga da zastane dah. ,,Ulazi već jednom."Kaže tiho dok u potpunosti uđem u avion. Uđe i on i za par trenutaka vrata aviona se zatvore.Ponovo sama sa njim.Zaboravljam na luksuz oko sebe i oči pripijam uz njegove. ,,Ponovo smo ostali sami Black..Samo ti i ja."Pkaže mi da sednem na sedište dok progutam knedlu i to učinim a zatim i on za mnom.Sedne preko puta mene. ,,Veži se polećemo."Rekao je a zatim se zavezao pomoćnim pojasom. ,,Gde idemo Louis?"Upitam ga dok se nasmeši. ,,U davno obećani grad dušo."
Nastavak je kratak,znam..Nisam baš nešto preterano zadovoljna sa njim.
Vidim da vas dosta malo čita,ne znam zbog čega,napišite u komentar šta vam se ne sviđa.Neću pisati u trećem licu kao što ste tražili.Napisite sve u komentar..Budite iskreni..
Vasa:
Fiam4Ever
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...